|
Aanbevelingen
|
De luchtvaart is in beweging. Zo ook de koers Air-France - KLM. Azie, het gebied waar deze combinatie zeer actief is begint FORS aan te trekken. Ook de vrachtcijfers trekken flink aan. De reorganisatie die er aankomt zal ook flink zal haar vruchten afwerpen. De koers is inmiddels veel te ver afgezakt. Tijd voor een herstel richting 6 - 8 Euro. [b] Kortom een prachtig koopmoment!
|
4finance
[Offline]
10:11 19/1/12
|
|
Zit er een papegaai op het forum????
|
adriaantje
[Offline]
18:27 26/1/12
|
wat moet zo wezen dan
|
goofie
[Offline]
14:21 26/1/12
|
Is dat zo Goofie?
Adriaantje:"Ik heb de gok genomen. KPN en PostNL eruit en opbrengst gebruikt voor extra inkoop Aegon."
|
Ikbengoed
[Offline]
14:09 26/1/12
|
Adriaan .
ik verwacht van jou ook de grootste concurentie in de top 5 omdat jij geen enkele financial hebt gekozen maar voorlopig haal je mij nog even niet in .
|
goofie
[Offline]
14:03 26/1/12
|
Als ze tijdens mijn afwezigheid 6,50 doen vliegen ze eruit.
Zijn de tickets voor volgend jaar ook betaald.
|
JAO
[Online]
13:57 26/1/12
|
goofie [Online]
13:24 26/1/12
ING heb ik helemaal niet meer.
|
adriaantje
[Offline]
13:56 26/1/12
|
goofie [Online]
13:26 26/1/12
Ik heb mijn joker nog niet ingezet. Hoeft nu nog niet. Laat mij maar lekker anoniem tussen de runners-up zitten. December duurt nog heel lang
|
adriaantje
[Offline]
13:55 26/1/12
|
zelfde dag doet het wel een beetje pijn. vooral vlak na de verkoop.
|
barrelhouse
[Offline]
13:51 26/1/12
|
door jaren ervaring kan ik goed leven met een verdere stijging van de koers zonder mij.
|
barrelhouse
[Offline]
13:49 26/1/12
|
Hoop natuurlijk wel dat je een deel van de stijging mist.
|
JAO
[Online]
13:44 26/1/12
|
ik heb verkocht. 2de ritje
|
barrelhouse
[Offline]
13:41 26/1/12
|
Op het nieuws van de schulden en het verlies(een maand of twee geleden) zakte de koers naar 3,41. Op het nieuws van de saneringsplannen zijn ze nu naar de 5 gestegen.
Dat de Juniac gisteren in het Franse parlement zijn verhaal mocht doen, mag geen invloed op de koers hebben.
Was namelijk geen nieuws.
Schulden hebben en maken is geen probleem, zolang men er maar de schouders onder zet en drastisch durft in te grijpen.
|
JAO
[Online]
13:33 26/1/12
|
Oja Adriaan nu ik je toch aan de lijn heb .
Wij zouden toch samen aan kop gaan in de DFT top5. maar ik vind dat je een beetje acherblijft
|
goofie
[Offline]
13:26 26/1/12
|
Adriaan .
Ik dacht toch echt dat jij niet gauw ergens van zou schrikken als fan van ING bank en van de financials .
De schulden van Air france KLM verbleken bij de schulden van ING en zijn daarbij vergeleken pinuts.
|
goofie
[Offline]
13:24 26/1/12
|
|
Leuk gezegd Goof, maar ik schrik toch wel van de schulden en nu de verliezen. Koers rond 5,00 euro lijkt inderdaad goedkoop. Maar het zou mij niet verbazen als ze naar de 3,00 tot 4,00 euro gaan. Er komt enorm veel concurrentie bij en dat zal de prijzen voor de tickets niet veel kans geven op verhoging. Bovendien komen er veel meer stoelen bij, dus de taart moet door veel meer partijen gedeeld worden.
|
adriaantje
[Offline]
13:17 26/1/12
|
Oeps! "gemaakt"
|
JAO
[Online]
13:14 26/1/12
|
En als er dus die vliegtuigen 50 % schuld op zit hebben ze een eigen vermogen van 4,5 miljard + de goodwill + de waarde van de landingsrechten.
Schuld heeft elk bedrijf en helemaal bedrijven die met zulke investeringen als vliegtuigen hebben.
|
goofie
[Offline]
13:12 26/1/12
|
En als er dus die vliegtuigen 50 % schuld op zit hebben ze een eigen vermogen van 4,5 miljard + de goodwill + de waarde van de landingsrechten.
Schuld heeft elk bedrijf en helemaal bedrijven die weren met zulke investeringen als vliegtuigen.
|
goofie
[Offline]
13:11 26/1/12
|
In het afgelopen jaar is de nettoschuld van Air France-KLM gestegen tot EUR6,5 miljard van EUR2 miljard, aldus de CEO van Air France
|
barrelhouse
[Offline]
13:07 26/1/12
|
Wist u dat ze 4,5 miljard schuld hebben?
|
JAO
[Online]
13:04 26/1/12
|
Wist u dat u voor 25 % van de boekwaarde Air france -KLM kunt kopen .
Wist u dat deze 2 maatschappijen tesamen een moderne jonge vloot van meer als 500 vliegtuigen hebben.
Wist u dat de markt voor gebruikte vliegtuigen zeer goed is.
Dus waarom de koers van Air france KLM niet meer zal zakken en al veel te ver is doorgeschoten naar beneden is duidelijk.
Wanneer komt er een grote partij die gewoon alle aandelen gaat opkopen en boedel opgesplitst gaat verkopen .
Ik neem ook aan dat de landingrechten een vermogen waard zijn voor die Noorse vliegmaatschappij die net 222 nieuwe vliegtuigen heeft besteld.
MIJN BOERENVERSTAND ZAL MISSCHIEN IETS OVER HET HOOFD ZIEN MAAR IEDEREEN DIE ER ANDERS OVER KAN VERKLAREN MAG HET ZEGGEN.
|
goofie
[Offline]
12:37 26/1/12
|
AMSTERDAM - Vliegreizen in Europa worden fors goedkoper door de onverwachte invasie van de Noorse prijsvechter Norwegian Air Shuttle. Die heeft – nog nooit vertoond – bij Boeing en Airbus liefst 222 vliegtuigen besteld, en daarbij op nog eens 150 toestellen een optie genomen. Een moordende prijzenslag met Ryanair en easyJet, maar ook met Transavia en ArkeFly, is onvermijdelijk.
Norwegian, dat al vluchten naar Amsterdam biedt, zal ook hier straks steeds meer citytrips en vakantiebestemmingen in Zuid-Europa gaan aanbieden, is de verwachting. De airline heeft nu zestig vliegtuigen, waarmee in 2011 zestien miljoen passagiers werden vervoerd.MarktleiderNorwegian wil marktleider worden. Verbaasde luchtvaartbazen in heel Europa staan ineens op scherp.
Ze vrezen deze ‘expansie van oliegeld uit het noorden’, volgens hen vergelijkbaar met de groeiende macht van vliegmaatschappijen uit het Midden-Oosten.
|
JAO
[Online]
09:29 26/1/12
|
KLM dus nog 1 % winst en dat bij hoge omzetten wil voor mij zeggen dat de ondanks de zeer slechte berichten zijn bodem wel heeft gehad.
Kan nu rustig richting de 6 euro met vallen en opstaan .
|
goofie
[Offline]
17:33 25/1/12
|
Zou ik slapende honden hebben wakker gemaakt met mijn posting van 15.02 over KLM.
Gaan van 4 % verlies en gaan gewoon met winst de dag uit.
Is een bedrijf dat ver onder boekwaarde te koop is dus zo'n slecht idee was die posting niet .
|
goofie
[Offline]
17:13 25/1/12
|
Meestal ben ik het niet eens met de AEXgoeroe, zijn fantasie slaat te vak op hol en dan gaat hij overdrijven, maar dit keer heeft hij echt een punt gescoord.
|
mevr. Riet van Milt
[Offline]
15:59 25/1/12
|
Mevr. Riet en AEX is vier handen op één buik, of anders gezegd, zijn één en hetzelfde.
|
helmus
[Offline]
15:53 25/1/12
|
Mevr. Riet, u bezig houden, is toch niet verboden.
|
helmus
[Offline]
15:50 25/1/12
|
Ik denk dat ik net zoveel tijd daarvoor als u mevr van Milt want u post ook de hele dag door .
Ik ben namelijk bomenhandelaar en zie de hele dag geen klanten in de winter .
Hoe komt het dat u zoveel tijd hebt ,heeft u het huis al aan kant en de sloffen voor mr van Milt al klaar gezet als deze zo thuis komt van een dag hard werken.
|
goofie
[Offline]
15:49 25/1/12
|
En als het nou inhoudelijk ergens over ging..........Jullie maken van dit bloedserieuze forum gewoon een chatbox. Ik heb trouwens via via gehoord dat monsieur et madame France overwegen KLM aan Apple te verkopen. Dat zou het bod op TomTom van Apple wel eens in gevaar kunnen brengen.
|
AEXgoeroe
[Offline]
15:48 25/1/12
|
Geen probleem, tijdelijk mag het van mij ook wat minder gaan, heb put opties van Aegon, juni 3,80, maar moet eerlijk bekennen dat ik tegenstrijdig ben, het bedrijf is goed gepositioneerd en kan volgens dit recept alleen maar up, maar de crisis is nog niet over, problemen met de euro is groot, reden voor mij om een ritje naar beneden te wagen, maar is voor mij wel een hele grote gok.
|
helmus
[Offline]
15:48 25/1/12
|
goofie en helmus, misschien een rare vraag, maar hebben jullie niets beters te doen dan de hele tijd op de draadjes te posten?
|
mevr. Riet van Milt
[Offline]
15:45 25/1/12
|
Helmus
Dat je net zo over de financiele instellingen gaat denken dat komt nog wel en die tijd is dichter bij als je denkt .
|
goofie
[Offline]
15:42 25/1/12
|
Je denkwijze op de financiele instellingen, die deel ik niet met je, maar moet ook kunnen, niet eens zijn met elkaar, heet democratie.
|
helmus
[Offline]
15:16 25/1/12
|
|
Hoezo, deugen mijn andere postings niet dan .
|
goofie
[Offline]
15:09 25/1/12
|
Goofie eindelijk een hele posting, ben het eens.
|
helmus
[Offline]
15:05 25/1/12
|
Zou bij de koers van Air-france KLM al niet zeer slechte cijfers zijn ingecalculeerd.
Koers was exact een jaar geleden nog 15 euro dus zou het veel lager kunnen of men moet denken dat ze failliet kunnen gaan.
Als het nog goedkoper wordt kan dan de Jager niet beter voor weinig alle aandelen opkopen.
Gaan het gezonde KLM eruit halen en de overtollige vliegtuigen op de wereldmarkt verkopen met alle landingsrechten en hebben wij gelijk onze nationale trots weer terug.
Ik denk dat een betere investering is als die maffe Grieken blijven sponseren en helpen onze eigen mensen.
|
goofie
[Offline]
15:02 25/1/12
|
tis vandaag winst nemen bij de klm. tenminste daar ga ik van uit.
|
barrelhouse
[Offline]
17:05 24/1/12
|
Koers 10€ mogelijk, als de olie prijzen flink down gaan, met de huidige olieoorlog met Iran zal het nog wel ff aanhouden, voorspellingen over olie prijzen is onmogelijk.
|
helmus
[Offline]
15:59 24/1/12
|
Deze week denk ik nog niet dat we 6,++ gaan zien.
Verwacht deze koers wel binnen 2 of 3 weken op de borden te zien.
Ben vol ingestapt op 4,52. Eind van het jaar misschien een koers rond de 8,50.
Succes iedereen.
|
alro.12
[Offline]
19:57 23/1/12
|
Vliegt Air-France-KLM deze week al richting 6 euro? Aandeel ligt sterk op herstel koers....
|
4finance
[Offline]
09:14 23/1/12
|
Mooi! de weerstand 4,70 - 4,75 is er af..... We kunnen nu richting 6 - 8 euro.
Alle seinen staan voor dit aandeel op GROEN...
|
4finance
[Offline]
13:48 19/1/12
|
De eerste weerstand ligt rond de 4,70 - 4,75. Gaan we daar doorheen, dan staat de weg open voor de trading 6 - 8 Euro. Dit ligt in de lijn van de verwachtingen en wel op ZEER korte termijn.
|
4finance
[Offline]
12:15 19/1/12
|
De vrachtencijfers van de SKYTEAM PARTNERS trekken flink aan....
|
4finance
[Offline]
11:50 19/1/12
|
Flauwekul !! De vrachtcijfers trekken helemaal niet aan. Oktober 2011: -5%, november: -8% en december ook nog negatief.
|
wilbar
[Offline]
11:42 19/1/12
|