"Op de vergadering van 16 februari a.s. zullen de heren Ultee en Ollefers een uitvoerige toelichting geven op de in te brengen activiteiten, hun strategische visie en het onderscheidende karakter van 1NOMij, tevens zal er een informatiememorandum ter beschikking worden gesteld".
Het aftellen is begonnen, nog een paar weken en de aandeelhouders van Ego Lifestyle wat er gaat gebeuren. Donderdag 16 februari staat genoteerd in mijn agenda, nog minder dan drie weken dus.
Pennystocker[Offline]
10:03 20/1/12
Helemaal niemand hier die in het aandeel zit
Sinds het topic hier een weekje staat al van 34ct naar nu 44ct gegaan (ongeveer +30%). Afijn, over een dik uur is het tweede handelsmoment van de dag. Huidige orderboek:
Het kan bijna niet anders dat die 5K in de laat op 43ct kort voor 16:30 zal verdwijnen. Ik begrijp anders het limiet van 43ct niet aangezien vanochtend handel op 44ct was en zelfs op 45ct zal er van gekocht worden met het huidige orderboek.
Pennystocker[Offline]
15:25 27/1/12
Oja voor wie het niet weet, dit is een veilingaandeel dus niet de hele dag te koop of te verkopen. Alleen om 11:30 en om 16:30 is er handel.
Pennystocker[Offline]
09:38 27/1/12
Nog even alle punten op een rij:
Vastgoedfonds 1NOMij gaat naar de Amsterdamse beurs door middel van een reverse-listing van de beursnotering Ego Lifestyle. Ego Lifestyle was een lege huls en zal nu een reverse listing krijgen van het vastgoedbedrijf Uvastgoed. 1NOMIJ wil zich onderscheiden met onder andere de volgende doelstellingen: "waardegroei en rendement in plaats van nadruk op dividend".
Bron: http://www.value8.com/index.php/nie uws/persberichten/244-value8-1nomij-naar-amsterdam se-beurs
Dit laatste geeft in ieder geval al iets aan over de 'gezondheid' van het nieuwe beursfonds.
"Op 16 februari 2012 zal een buitengewone vergadering van aandeelhouders plaatsvinden... ...toelichting geven op de in te brengen activiteiten, hun strategische visie en het onderscheidende karakter van 1NOMij, tevens zal er een informatiememorandum ter beschikking worden gesteld".
Bron: http://www.value8.com/index.php/nie uws/persberichten/244-value8-1nomij-naar-amsterdam se-beurs
Op 16 februari weten we dus meer en tot die tijd kunnen de aandeelhouders naar meer informatie zoeken, wie nog relevante bronnen voor informatie heeft zie ik graag hier reageren.
Pennystocker[Offline]
08:06 27/1/12
Ik denk dat een aantal beleggers nog iets is ontgaan:
Uvastgoed heeft ruime ervaring in het (her)ontwikkelen en investeren in onroerend goed. Uvastgoed beschikt over een brede portefeuille van onroerend goed met de nadruk op het herontwikkelen en optimaliseren van winkelpanden, woningen en kantoren. Uvastgoed beschikt over een solide portefeuille en kent gezonde vermogensverhoudingen.
Gezonde vermogensverhoudingen, dat is goed om te weten want dit maakt het makkelijker/beter in te schatten wat de waarde van het aandeel straks kan worden. Dit in combinatie met de in 2006 genoemde vastgoedportefeuille van ongeveer 50 miljoen euro is prima nieuws.
Pennystocker[Offline]
15:20 26/1/12
Sinds het nieuws van vorige week zijn er al meer dan 200.000 aandelen verhandeld en de laatzijde laat nauwelijks nog aanbod zien:
Met dit orderboek komt er om 11:30 handel op 44ct, zie ook de gemarkeerde verkooporders. Die stellen helemaal niks voor maar zonder die orders zag je op het 5e laagje in het orderboek al 1,75 staan. Zoals ik al eerder aan gaf denk ik dat de meeste beleggers het liefst afwachten tot 16 februari of misschien iets voor die datum.
Pennystocker[Offline]
10:50 26/1/12
Korte samenvatting van vandaag, open om 11:30 op 38ct +5,6% en slot om 16:30 op 40ct +11,1%. Wat vreemde handel (wat niet ongewoon is bij een veilingaandeel) door 's ochtends eerst een 'koper' die kort voor handel wegtrekt waardoor de koers niet 40ct maar 38ct werd. In de middag was er kort een bestens kooporder van 20K die de indicatieve opening op 99ct zette, deze verdween uiteindelijk weer. Kort voor de handel om 16:30 verscheen plots een relatief grote order (voor dit aandeel) aan de koopzijde en bereikte de koers de 40ct. Bij het slot van de beurs was dit het orderboek:
Overwegend meer kooporders dan verkooporders en in de laatzijde zijn een aantal 'kleine' orders geplaatst tot en met de 50ct. Morgen is het nog exact 3 weken tot de buitengewone vergadering van aandeelhouders is, dan wordt er meer bekend gemaakt over de nieuwe notering (1NOMIJ).
Er heeft enige tijd een 20K bestens kooporder gestaan waardoor de indicatieve opening op 99ct stond. Wat de bedoelingen daarachter zijn is gissen, het kan net zo goed een order zijn van iemand die niet weet dat dit aandeel alleen om 11:30 en om 16:30 wordt verhandeld.
Pennystocker[Offline]
15:43 25/1/12
Met het huidige orderboek komt er om 11:30 een freeze en dan vanmiddag om 16:30 proberen een koers te vormen:
Bij deze een oproepje aan wie er interesse heeft en eventueel die mkt order heeft staan, er kan om 11:30 maximaal op 41ct gehandeld worden. Een mkt order heeft dus weinig nut en een limiet op maximaal 41ct heeft wel nut aangezien je ze dan goedkoper krijgt dan nu massaal mkt te bieden.
Pennystocker[Offline]
10:44 24/1/12
Om 11:30 is er weer een handelsmoment en vanmiddag om 16:30 is het tweede handelsmoment.
Pennystocker[Offline]
09:54 24/1/12
16 februari zal er meer bekend worden gemaakt over de invulling van de beursnotering en momenteel staat de indicatieve opening op 39ct. Tot en met de 40ct is nog een beperkt aanbod in de laatzijde en daarna is het een stuk schaarser:
Flinterdunne laatzijde dus, ik kan niet wachten maar zal toch geduld moeten hebben tot 16 februari. Vanmiddag om 16:30 weer een moment om te kunnen handelen.
Pennystocker[Offline]
11:35 23/1/12
Nog een kleine 10 minuten wachten tot er weer gehandeld wordt bij Ego Lifestyle, met het orderboek van nu zal de koers dadelijk 34ct worden:
De biedzijde neemt al langzaam toe, nog 1,5 uur en dan is er weer handel. Zoals het er nu naar uit ziet zal dit op 34ct zijn, maar dan is de laatste horde in de laatzijde ook bijna helemaal weg.
Pennystocker[Offline]
10:17 23/1/12
Het is pas iets na 8:00 maar de laatzijde is al iets gewijzigd. In plaats dat er 15.000 aandelen te koop stonden bij de 40ct is deze verlaagd naar 34ct (dat is gelukkig €900 goedkoper om uit te kopen . Om 11:30 is er weer handel en ik verwacht dat voor die tijd de biedzijde wel zal oplopen.
Bestensverkoper van 20K is nu verdwenen, orderboek is nu plots wel erg mooi aan het worden.
Pennystocker[Offline]
11:27 20/1/12
Leuk spel is er gaande bij Ego Lifestyle, ik weet vrijwel zeker dat de bestensverkoper met 20K de aandelen niet kwijt wil. Deze wil proberen enkele kleine beleggers uit te schudden. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als er plots een flinke kooporder er tegenover komt te staan.
Bied vult zich nu al, durft de 20K bestens-verkoper het nog aan? De laatzijde is buiten die order en op 40ct bijna niks meer.
Dadelijk is er handel op minimaal 32ct... nog een paar minuten.
Pennystocker[Offline]
11:25 20/1/12
U Vastgoed zal worden ondergebracht in de beursnotering, dit bedrijf had in 2006 al een vastgoedportefeuille van circa 50 miljoen euro. Met een beurswaarde van nu 5,7 miljoen euro is het voor de slimme lezer duidelijk wat hier binnen enkele maanden gaat afspelen.