|
Aanbevelingen
|
|
Aegon is bezig geld aan te trekken, zal niet nodig zijn hoop ik om schulden te financieren, denk dat zij bezig zijn met een toch kapitaalverslindrende overname.
|
helmus
[Offline]
11:20 25/1/12
|
@Helmus
Ik gun je alle winst van de wereld. Maar ik gun het die woekerpolisoplichters niet.
|
Job C.
[Offline]
18:30 30/1/12
|
AMSTERDAM (Dow Jones)--Van de AEX-fondsen met een notering in de VS, staan er na het slot van Wall Street 2 op winst in vergelijking met hun slotkoers op de AEX, 1 onveranderd en 4 op verlies. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van -0,80 punten (-0,25)%.
De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):
Aegon 3,67 (0,55%) Arcelor Mittal 16,45 (0,61%) ASML Holding 32,60 (-0,52%) ING Groep 6,99 (0,00%) Shell 26,57 (-0,93%) Philips 15,41 (-1,09%) Unilever 25,32 (-0,24%)
|
siha
[Offline]
22:31 27/1/12
|
Ja het kan verkeren, maandag weer een nieuwe dag vol verwachting, ik weet het niet meer, er zijn wel constant verkeerde signalen over de economie.
|
helmus
[Offline]
20:13 27/1/12
|
Ja we dalen met zijn allen omdat de GROEI !! in Amerika maar 2,8% is ipv de te verwachten 3,1%.
Wees verdomme blij dat je uberhaupt groei hebt man. Wat een chagerijn op de beursen.
De wijsneuzen / zogenaamde deskundigen die overal maar verwachtingcijfers aan willen koppelen moeten eens negatiever gaan denken, dan vallen alle echte cijfers voortaan mee. Denkie daarvan?, dat eeuwige chagerijn wat nu al 10 maanden aanhoud kennen we ondertussen wel.
|
Ikbengoed
[Offline]
17:32 27/1/12
|
Dank Barrel...., weer een leuke rit, al doe ik mijn best, kom niet van mijn centjes af, ha, ha, ha. goed voor de kindertjes, die kunnen het goed gebruiken in deze barre tijden.
|
helmus
[Offline]
16:56 27/1/12
|
feli helmus met je winst. goed gezien.
mij eerste aankoop 3,40 tweede 3,14 daarboven wil ik er niet bijzijn.
herhaal nog wel dat ik de stijging 3,30 naar boven gemist heb..
|
barrelhouse
[Offline]
15:33 27/1/12
|
Nog effe wachten, koop weer Aegon aandelen, denk dat de koers nog wel wat verder down gaat, in de buurt van 3,25 zal ik weer mijn eerste aankoop doen, zal niet iedereen blij mee zijn, ben er ook niet zeker van anders had ik mijn put opties niet in de etalage gedaan, maar de euro en de economische crisis is bij lange na nog niet ten einde, hier in Spanje is het zeer exploitabel, werkeloosheid is 25%, als Spanje hulp nodig heeft dan is het gedaan met de euro.
|
helmus
[Offline]
15:21 27/1/12
|
Helmus
|
opdeachtergrond
[Offline]
15:10 27/1/12
|
Onverwachts de put opties verkocht, kan weer benzine tanken, snel verdiend, maandag op de hoogste koers 3,91 gekocht, vandaag met een hele leuke winst verkocht, heb altijd z,n pech in mijn leven en vandaag een keer geluk ha, ha, ha.
|
helmus
[Offline]
15:04 27/1/12
|
|
@Adriaan .Goedendag ...Ik denk niet dat dat artikel veel invloed heeft op de koers maar dat het gewoon winstnemingen zijn ,Aegon heeft een redelijk lange stijging achter de rug dus lijkt het mij logis dat er ook een daling komt.eff w8 en dan weer instappen (als je nog geld heb) de cijfers afwachten en dan gaat ie weer Wel vond ik persoonlijk je laatste aankoop telaat (maar wie ben ik) Veel suc6 voor de komende cijfers
|
opdeachtergrond
[Offline]
14:43 27/1/12
|
Het is heel jammer voor de aandeelhouders, maar de koers is voor mij goed op dreef, volgende week verkopen die put opties of inruilen voor call opties, eigenbelang is nu wel heel erg sterk aanwezig, nog 3% lager en ik ben weg met mijn putjes.
|
helmus
[Offline]
13:49 27/1/12
|
Het is niet echt door zijn toedoen... hij verklaarde gisteren alleen waarom het in zijn ogen naar beneden ging ..had hij die opmerking gemaakt voor openen van de beurs.. ja, dan mocht je hem om de oren slaan
|
kate
[Offline]
12:18 27/1/12
|
Dat heb je hem is even mooi verteld Adriaantje, weethij dat ie de volgende keer eerst is moet nadenken als die dat uberhaubt kan
|
siha
[Offline]
11:43 27/1/12
|
Dit schreef die eikel gisteren nog waardoor Aegon njaar beneden is gegaan:
AMSTERDAM (Dow Jones)--Het aandeel Aegon (AGN.AE) blijft donderdag zo'n 3-4% achter bij Europese sectorgenoten, wat volgens analist Jan Willem Weidema van ABN Amro verband houdt met de lagere verwachtingen voor de rente in de VS, na uitspraken daarover van de Federal Reserve woensdag. Amerikaanse verzekeraars verloren daarop gemiddeld zo'n 2%, stelt Weidema. Voor Aegon, dat veel activiteiten in de VS heeft, zou de onderliggende winst in 2015 door de lagere rente zo'n 2 tot 4% lager kunnen uitvallen, verwacht Weidema, op basis van de rentegevoeligheid die Aegon zelf heeft aangegeven. Hij noemt de koersreactie wel groter dan verwacht. Daarbij tekent hij aan dat de lagere rente-outlook ook de kans op een economisch rampscenario over de komende jaren vermindert. ABN Amro heeft een buy-advies en koersdoel van EUR4,50 voor het aandeel Aegon, dat donderdag rond 11.40 uur 1,8% lager noteert op EUR3,74, in een licht hogere AEX.
En nu is hij ineens enthousiast. Had hij dat gisteren ook niet gelijk kunnen verwerken, dan haqdden we nu op 4,oo euro gestaan. En van dat soort personen moet je advies krijgen, Wat een Jan Doedel.
|
adriaantje
[Offline]
11:19 27/1/12
|
Goedemorgen, gewoon blijven lachen
|
aakok
[Offline]
11:11 27/1/12
|
|
lol ok... vijf euro tien , gaan we voor
|
kate
[Offline]
10:52 27/1/12
|
|
AMSTERDAM (Dow Jones)--Aegon (AGN.AE) zal vrijdag 17 februari een winststijging bekendmaken van 4% in het vierde kwartaal ten opzichte van het derde, verwacht analist Jan Willem Wiedema van ABN Amro. Hij ziet de positieve trend in 2012 aanhouden, onder meer door gunstige wisselkoerseffecten, en verhoogt hierop zijn winsttaxaties. Wiedema wijst op de onderwaardering ten opzichte van sectorgenoten. Hij verhoogt het koersdoel voor het aandeel naar EUR5,10 van EUR4,50 en handhaaft het advies buy. Omstreeks 9.50 uur noteert Aegon 1,5% lager op EUR3,68 terwijl de AEX-index met 0,4% daalt. (AGR)
|
kate
[Offline]
10:52 27/1/12
|
AMSTERDAM (Dow Jones)--Aegon (AGN.AE) zal vrijdag 17 februari een winststijging bekendmaken van 4% in het vierde kwartaal ten opzichte van het derde, verwacht analist Jan Willem Wiedema van ABN Amro. Hij ziet de positieve trend in 2012 aanhouden, onder meer door gunstige wisselkoerseffecten, en verhoogt hierop zijn winsttaxaties. Wiedema wijst op de onderwaardering ten opzichte van sectorgenoten. Hij verhoogt het koersdoel voor het aandeel naar EUR5,10 van EUR4,50 en handhaaft het advies buy. Omstreeks 9.50 uur noteert Aegon 1,5% lager op EUR3,68 terwijl de AEX-index met 0,4% daalt. (AGR)
|
siha
[Offline]
10:12 27/1/12
|
AMSTERDAM (Dow Jones)--Verzekeraar Aegon nv (AGN.AE) heeft een kredietfaciliteit afgesloten voor een bedrag van EUR2 miljard.
Hiermee worden bestaande faciliteiten van in totaal $3 miljard vervangen die in september van dit jaar zouden aflopen.
De nieuwe kredietfaciliteit loopt vijf jaar en kan twee keer met e e n jaar worden verlengd. Binnen de overeenkomst kan Aegon tot EUR1 miljard aan letters of credit uitgeven.
Het syndicaat van banken dat de kredieten verstrekt wordt geleid door Bank of America Merrill Lynch en Citigroup Global Markets.
|
siha
[Offline]
10:12 27/1/12
|
AMSTERDAM (Dow Jones)-- Van de AEX-fondsen met een notering in de VS, staan er na het slot van Wall Street 0 op winst in vergelijking met hun slotkoers op de AEX, 0 onveranderd en 7 op verlies. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van -1,29 punten (-0,40)%.
De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):
Aegon 3,72 (-0,27%) Arcelor Mittal 16,60 (-0,72%) ASML Holding 32,66 (-1,69%) ING Groep 7,01 (-1,13%) Shell 27,27 (-0,15%) Philips 15,50 (-0,58%) Unilever 25,42 (-0,55%)
|
siha
[Offline]
22:20 26/1/12
|
|
Mooi dat wordt morgen weer een treinreisje
|
adriaantje
[Offline]
00:00 26/1/12
|
FYI,
slot NYSE € 3,84
|
aakok
[Offline]
22:26 25/1/12
|
goedenavond FYI,
De rente in de Verenigde Staten blijft zeker tot eind 2014 op het zeer lage niveau van 0 tot 0,25 procent. Dat liet het stelsel van Amerikaanse centrale banken, de Federal Reserve, woensdag weten. Ook sprak de Fed nieuwe groeiverwachtingen voor de komende 2 jaar uit en voor het eerst werd een inflatiedoelstelling bekendgemaakt.
De Fed had eerder aangegeven de rente tot medio 2013 op dat niveau te houden. Fed verlaagde de rente tot het historisch lage niveau van 0 tot 0,25 procent in december 2008, toen de kredietcrisis in volle hevigheid woedde. De lage rentestand moet de Amerikaanse economie stimuleren door de kredietverstrekking aan te jagen.
Volgens de Fed laat de Amerikaanse economie bescheiden groei zien. De centrale bank verwacht voor dit jaar een groei van 2,2 tot 2,7 procent en voor 2013 een expansie van 2,8 tot 3,2 procent. Volgens de centrale bank zorgen de spanningen op de financiële markten wel voor een significant neerwaarts risico voor de groeiverwachting. De Fed gaf aan dat de consumentenuitgaven stijgen, maar dat de bedrijfsinvesteringen afzwakken en dat de huizensector in mineur blijft.
De Fed zei verder dat sommige indicatoren op enige verbetering op de arbeidsmarkt wijzen, maar dat de werkloosheid op een hoog niveau blijft. De werkloosheid in de VS stond in december op 8,5 procent.
De inflatie blijft volgens de Fed onder controle en de inflatieverwachtingen voor de komende tijd zijn stabiel. De centrale bank sprak woensdag voor het eerst in zijn bestaan een inflatiedoelstelling uit van 2 procent over de langere termijn.
De Fed maakte geen nieuw stimuleringsprogramma bekend, zoals eerder door obligaties op te kopen. Door eerdere acties verdubbelde de balans van de centrale bank tot 2,9 biljoen dollar. Economen verwachten echter dat later dit jaar de Fed nieuwe maatregelen zal nemen om de economie aan te jagen door bijvoorbeeld hypotheekgerelateerde producten te kopen.
|
aakok
[Offline]
20:55 25/1/12
|
Morgen weer UP
Vandaag beurs niet gevolgd. Geen tijd gehad
|
adriaantje
[Offline]
20:54 25/1/12
|
Hwlmus de bodem blijt dik genoeg
|
siha
[Offline]
18:09 25/1/12
|
@Helmus GEFELICITEERD!
|
aakok
[Offline]
17:28 25/1/12
|
Wie weet nog wel aadig groen ook Aakok.
|
helmus
[Offline]
17:22 25/1/12
|
Groen, groen knollenland.
|
helmus
[Offline]
17:20 25/1/12
|
Groen, groen knollenland.
|
helmus
[Offline]
17:19 25/1/12
|
//16;30 zo,n berichtje komt uit de koker van tante Riet nogwat.
|
barrelhouse
[Offline]
17:05 25/1/12
|
Van meneer Aegon, die ik toevallig ontmoette op een cocktailparty van de familie Aperam waar ook de heer en mevrouw Galapagos alsmede het echtpaar Randstad, hoorde ik dat Apple wellicht overweegt af te zien van een vijandig bod op T2 en zich gaat toeleggen op zijn aloude niche, namelijk het verzekeringsgebeuren. Aegon is dan natuurlijk tegen de huidige koers een makkelijke prooi.
|
AEXgoeroe
[Offline]
16:30 25/1/12
|
@Helmus goedemiddag,
Donkergroen of Lichtgroen
|
aakok
[Offline]
16:26 25/1/12
|
Let op voorspelling gaat uitkomen, Aegon in het groen sluiten.
|
helmus
[Offline]
16:22 25/1/12
|
Welk draadje jullie leuk vinden, is mij ook goed.
|
helmus
[Offline]
15:02 25/1/12
|
Zoals voorspeld, Aegon vanmiddag in het groen.
|
helmus
[Offline]
14:31 25/1/12
|
Veert natuurlijk met een TTTTT
|
helmus
[Offline]
14:29 25/1/12
|
s.v.p. op één draadje posten. Dank u.
|
helmus
[Offline]
14:26 25/1/12
|
Aegon veerd weer aardig op.
|
helmus
[Offline]
14:24 25/1/12
|
S.V.P. één draadje is voldoende om op te posten. Aegon doet het echt niet zo slecht, na een dip zal Aegon altijd weer herstellen, het is geen geloof, weet het zeker.
|
helmus
[Offline]
14:00 25/1/12
|
Hoe dan ook, het is duidelijk voor iedereen verbazend dat zij, Aegon dus, een langdurige lening willen uitschrijven, het is en blijft nu gissen voor iedereen.
|
helmus
[Offline]
13:38 25/1/12
|
AMSTERDAM (Dow Jones)--De uitgifte van een 30-jarige lening van $500 miljoen met een niet-cumulatieve couponrente van 8% door Aegon is verrassend, zegt analist Albert Ploegh van ING Research, omdat Aegon het geld niet nodig heeft. Omdat de verzekeraar een core equity ratio van 75% moet halen voor het einde van het jaar, kan Aegon het geld ook niet investeren. Blijkbaar neemt Aegon het zekere voor het onzekere nu de kapitaalmarkten weer open zijn, na een half jaar dichtgevroren te zijn geweest, concludeert Ploegh. De recente liquiditeitsinjectie van de ECB heeft het risico op een vastlopend financieel systeem verkleind. Aegon kan met de 30-jarige lening een uitstaande perpetuele lening terugkopen, die momenteel op de markt slechts op 42% van de nominale waarde noteert, overweegt Ploegh. Daar staat tegenover dat het een goedkoop instrument is met zijn lage couponrente van 2,15%. ING heeft een buy-advies en koersdoel van EUR4,00.
|
siha
[Offline]
13:08 25/1/12
|
degee van mij mag ageon vandaag nog een bod doen op ageas en dexia erbij
|
siha
[Offline]
13:04 25/1/12
|
goede middag
ageas overnemen aegon???als dat zou lukken,zit ik op rozen,hahahahahaha,maar ageas gaat ook goed hoor!!
ach weet je, we wachten het maar af!!!! gr deegee
|
deegee
[Offline]
12:57 25/1/12
|
Zal mij niet verbazen dat het groen wordt na opening bij onze verre buren.
|
helmus
[Offline]
12:51 25/1/12
|
Wel is de euro crisis nog lang niet gestreden, tekorten lopen bij alle eurolanden heel erg op, geen goed teken, maar heeft niets te maken met resultaten van individuele bedrijven op de beurs, natuurlijk zullen zij zich afzoderlijk moeten bewijzen, heb vertrouwen dat Aegon goed presteerd.
|
helmus
[Offline]
12:45 25/1/12
|
Dit is veel duidelijker verhaal, Aegon naar beneden halen heeft geen enkel zin, dollar werkt heel goed mee om de winst van Aegon te optimaliseren voor 2011, buiten de o0ngelooflijk goede bedrijfsvoering, zie geen keien op de weg naar de cijfers.
|
helmus
[Offline]
12:39 25/1/12
|
Denk het ook Helmus ze gaan Ageas inlijven
|
siha
[Offline]
11:46 25/1/12
|
Heb er voordeel van als de koers tijdelijk terug valt, maar geloof nooit dat Aegon tegenvallende cijfers te voorschijn toverd over 2011, kan haast niet.
|
helmus
[Offline]
11:28 25/1/12
|
Heb er voordeel van als de koers tijdelijk terug valt, maar geloof nooit dat Aegon tegenvallende cijfers te voorschijn toverd over 2011, kan haast niet.
|
helmus
[Offline]
11:27 25/1/12
|
Zal heel snel duidelijk worden, ga van het goede uit.
|
helmus
[Offline]
11:21 25/1/12
|