Ga naar Bindex uitbraak??????
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen

Ondanks het slechte nieuws over onze Bammus zijn er toch ook veel opdrachten binnengekomen die wel door lijken te gaan. Het zal een lange persconferentie worden bij de presentatie van de jaarcijfers, want het aantal opdrchten lijkt soms niet aan te slepen.
Wellicht net als vorig jaar een ralley naar de 5,80, dat zou mooi zijn voor wie is blijven zitten en helemaal mooi voor mensen die net als ik er toen op 5,80 zijn uitgegaan en voor dat geld bijna drie maal zoveel aandelen hebben teruggekocht op 2,20.
Bij mij zijn de 100K Bam nu 280K geworden met al een flinke winst.

1 0
mevr. Riet van Milt [Offline]
12:19 27/1/12
Intressant nieuws maar goed je zegt het nu van te voren dat je gekocht hebt op 3.34 voorheen was het altijd achteraf.Nu kom je geloofwaardig over mvr van Milt
0 0
de snelle belegger [Offline]
08:44 31/1/12
Intressant nieuws maar goed je zegt het nu van te voren dat je gekocht hebt op 3.34 voorheen was het altijd achteraf.Nu kom je geloofwaardig over mvr van Milt
0 0
0 0
0 0
08:43 31/1/12

teruggekocht op 3,34

0 0
16:34 30/1/12

Mevrouw van Milt, als er een prijs was voor de beste achteraf belleg(st)er dan zou u hem echt verdienen. Ongelooflijk hoe u iedere keer de juiste beslissingen nam.

0 0
AEXgoeroe [Offline]
15:10 30/1/12

Heb vanochtend naar 70% van mijn BAMMESSEN eruit gedaan, bij de ontroerende goetsector sta ik liever even aan de zijlijn.

0 0
15:02 30/1/12

Goed gezegd mevr. Riet van Milt, als er iemand van het forum afgegooid moet worden is het wel de kleine belegger. Wat een taalgebruik. Bah bah driewerf bah.

2 0
AEXgoeroe [Offline]
11:15 30/1/12

@de snelle belegger,

Het enige dat ik uit je commentaar begrijp is dat je erg grofgebekt dent, en dat nog wel tegen een dame van 63 die bij de Maagdenhuisbezetting voor JOUW vrijheden heeft gevochten. Dat is erg lelijk van je.

Voor de rest kan ik niets aan met je erbarmelijk slechte Nederlands, maar ik ben ervan overtuigd dat het je volledig ontgaat hoeveel mensen tot nog toe baat hebben gehad bij mijn beleggingsadviezen.

3 6
18:24 28/1/12
Mevr RIET hou toch eens op met deze grote onzin wat jij verkoopt en bij elke fonds heb jij connecties de ene leugen nog erger dan de andere.Je bent gewoon een stomme belg uit de kolenmijnen en steenkool in je oren zodat je alles maar uit je zwarte duimen zuigt.
Je maakt er alleen maar slachtoffers mee die jou verhaal nog geloven ook.
Rot hier van het forumbeleid af mafkees.
6 2
14:53 28/1/12

Bedankt voor de lieve woorden goofy, het maakt mij inmiddels niet meer uit wie ze denken dat ik ben. Omdat ik gisterenavond mijn wekelijkse paddo-avond had met mijn vriendinnen van het naaikransje.

Ben ik pas net wakker en ik las een e-mail van de goeroe dat we bespot worden op dit draadje. Het zij zo, maar zoals gewoonlijk ben ik alleen maar geinteresseerd in diepgravende analyses over BAMMUS. Ik beleg om schatrijk te blijven, niet om de tijd door te komen, daar heb ik mijn brei-, haak-, en borduurwerkjes al voor.
2 2
13:17 28/1/12

Dat de werkster van de familie Bam bij ons in het breikransje zit en bevriend is met ons beiden is dus het bewijs dat wij een en dezelfde zijn? Straks gaan jullie ook nog beweren dat de werkster van mevrouw Fugro en die van de familie Pharming ook een en dezelfde zijn, enkel omdat ze allebei bij ons op borduurles zitten. Wat een flauwekul zeg al die insinuaties.

0 0
AEXgoeroe [Offline]
08:02 28/1/12
Het is wel stil nu zo zonder Riet vind ik.
Ze zou toch niet heel erg gekwetst zijn hoop ik anders moesten we haar en haar man aexgoeroe maar een bosje bloemen sturen
0 0
goofie [Offline]
19:48 27/1/12
@Jackel

Mee eens, wat een onzin.

Als mensen nog niet overtuigd waren dat AEX goeroe en Mevr. Milt dezelfde zijn. Hieronder het bewijs. Twee dagen terug was mevr Milt bevriend met de werkster van BAM, en is AEX goeroe verbaasd over hetgeen gehoord is. Vandaag heeft AEXgoeroe opeens connecties met de werkster. Als je dan toch een rollenspel probeert te spelen, wees dan op z'n minst consequent.

Van de werkster van mevrouw Bam hoorde ik dat ze morgen nabeurs het faillissement van Bam gaan aanvragen. Iedereen die morgenochtend nog in de puts kan gaan doet er verstandig aan. Zondag zal waarschijnlijk halverwege de handelssessie de handel in Bam worden stilgelegd.
AEXgoeroe [Offline]
13:55 27/1/12

Zojuist had ik mijn Bunnikse vriendin die bij de buren van meneer en mevrouw Bam werkt aan de telefoon, en ze had wel iets heel bijzonders opgevangen.
Hoewel 3FM luid opstond en mevrouw Bam meezong met het altijd wonderschone 'Paradise by the Dashboard Light', hoorde mijn vriendin dat meneer Bam aan het toeteren en het juichen was over een binnengehaalde supergeheime opdracht vanuit Iran.

Mijn vriendin kon niet alles even goed verstaan, maar ze had het idee dat het om 12 kerncentrales ging, waarvan er vier ook stiekem atoomwapens moeten maken.

Financiële details heeft ze niet opgevangen, maar ze hoorde meneer Bam wel zingen: we gaan naar de 30 en we will be back in the AEX.

Voor wat het waard is, misschien een goede aanleiding veel Bam in te slaan......

12:04 25/1/12

Ja hoor, de eigenaar van een familiebedrijf, in dit geval de heer Bam, gaat staan toeteren omdat hij 12 kerncentrales danwel atoombomfabrieken mag bouwen. Weet u zeker dat het gehoor van uw vriendin honderd procent is mevr. van Milt?

AEXgoeroe [Offline]
12:07 25/1/12
0 0
mollino [Offline]
18:18 27/1/12
zijn figuren zoals mevr. Riet van Milt en AEXgoeroe niet te blokkeren of zo ?! Al deze onzinnige berichtjes vervuilen dit forum.
0 0
jackel [Offline]
18:10 27/1/12
Ik had al gezocht in dft top 5 en kon ze al niet vinden .
Ik vind dat ze wel heel hard ontkennen.
0 0
goofie [Offline]
16:47 27/1/12

Ze zijn zo goed in beleggen, dat ze niet eens meedoen aan de DFT top 5. Je zou eens erachter kunnen komen dat het een vat vol lucht is

0 0
kaak [Offline]
16:42 27/1/12

Ach goofie, mensen die hier schermen met hoeveelheden van 100k en terugkoop van 300k kun je rustig in het rijtje overdrijvers zetten. Mischien hebben ze ooit 100k aan centjes bezeten, maar veel meer zal het niet zijn. EN wat het meeste opvalt, is dat deze personen ALTIJD op het hoogste punt hebben verkocht, en het laagste punt weer ingekocht.....dus zet maar onder het rijtje zwamneuzen.

0 0
kaak [Offline]
16:40 27/1/12
ik zit met enig plezier jullie gedachten wisseling te lezen, maar ik vind het wel genoeg geweest zo. Kunnen we weer terug naar de feiten. Goeroe ik vind je opmerking over faillissement van BAM een beetje out of order. Je weet nooit wie het serieus oppakt.
0 0
amsterdammertje [Offline]
16:35 27/1/12

En dat ie nu offline is is logisch, behalve dat hij erg boos is door deze vileine insinuaties, kan ik me ook voorstellen dat je in Kaapstad op dit uur van de dag op het strand ligt.

0 0
15:16 27/1/12

Wat een flauwekul, kijk eens beter, misschien ook naar de IP-adressen, dan zie je dat hij nu in Zuid-Afrika zit.

0 0
15:14 27/1/12
Wat ik wel zie is dat mevr van Milt en AEX geoeroe nooit tegelijkertijd online zijn maar dat zal dan wel toeval wezen .
0 0
goofie [Offline]
14:55 27/1/12

Ach Goeroemans, ze weten niet beter, het zijn waarschijnlijk allemaal derderangsbeleggertjes met veel verlies die hun frustraties op ons willen botvieren.

Uw laatste postings zijn enigszins zonderling, u ligt toch niet te lang in de zon he, want daar lijkt het bijna op.

0 0
14:08 27/1/12

Ik wist wel dat u er niet in zou trappen mevr. van Milt, ik heb het gepubliceerd omdat ik toornig ben op iedereen die denkt dat ik U ben.

Wellicht gaan ze nu allemaal hun Bam aandelen dumpen en kunnen wij profiteren van de daardoor in gang gezette koersexplosie.

0 0
AEXgoeroe [Offline]
14:03 27/1/12

Maar Goeroe, de beurzen zijn het weekend helemaal niet open, dit lijkt misleidende informatie.

0 0
13:59 27/1/12

Van de werkster van mevrouw Bam hoorde ik dat ze morgen nabeurs het faillissement van Bam gaan aanvragen. Iedereen die morgenochtend nog in de puts kan gaan doet er verstandig aan. Zondag zal waarschijnlijk halverwege de handelssessie de handel in Bam worden stilgelegd.

0 0
AEXgoeroe [Offline]
13:55 27/1/12

Ik word er zelf ook onderhand misselijk van dat iedereen maar denkt dat ik een en dezelfde als mevr. van Milt (overigens een vriendin uit mijn breikransje) ben. Ik zit hier in Zuid Afrika jullie te verklappen hoe je rijk kunt worden en geef daar de prachtkans om op het strand te liggen voor op en wat krijg je: Stank voor dank.

Wellicht dat ik vanaf nu mijn voorkennis niet meer publiceer en zelfs tegendraadse adviezen ga geven.

0 0
AEXgoeroe [Offline]
13:50 27/1/12

Je moest je schamen, voor je valse insinuatie dat ik en AEXgoeroe dezelfde persoon zijn en voor het minderwaardige schrijven over dementie, juist omdat het degenen zijn die het niet hebben die je daarmee kwetst, ik had dit niet verwacht van iemand die zo gevoelig was toen zijn dochtertje een nietszeggend ongevalletje had en het hele forum werd meegesleept in zijn krokodillentranen.

Nogmaals: shame on you!

1 1
13:12 27/1/12
Juist wel, vandaar dat ik de verschijnselen ken. Is inderdaad best aandoenlijk, maar de persoon in kwestie merkt erg zelf weinig van. Alleen de mensen in de omgeving merken het.
1 1
adriaantje [Offline]
12:48 27/1/12

Foei adriaantje, zeker geen dementie in je familie meegemaakt. Wat ben jij laag gezonken zeg.

0 0
12:30 27/1/12

Ik heb net 200K BAM eruit gedaan op 3,48, eens kijken of ik ze op 3,47 terug kan krijgen.

0 0
12:28 27/1/12

En inderdaad, ik lag 2 dagen op het strand in Kaapstad, had even geen tijd een paar ton per dag te verdienen en de forumleden een tipje van de sluier op te lichten hoe dat moet.

0 0
AEXgoeroe [Offline]
een demente bejaarde is weer bezig om in de spiegel een gesprek te voeren.
4 2
adriaantje [Offline]

Ik had van de werkster van mevrouw Aperam gehoord dat haar man de hele dag toetertjes zat te vouwen, daar heb ik mijn conclusies uit getrokken.

0 0
AEXgoeroe [Offline]
12:26 27/1/12

Wie we daar hebben, ik heb u gemist de afgelopen twee dagen goeroe. Wat leuk dat u met Aperam zo'n geluk heeft gehad, of had u het bestudeerd?

0 0
12:25 27/1/12

Omdat ik de werkster van de familie Apeam ken had ik wat voorkennis. Heb 3 weken geleden 600K calls feb 11 gekocht en met 400,000 euro winst eruit gedaan. Wel leuk voor u dat u met Bammes ook een spaarcentje verdient, mevr. Riet.

0 0
AEXgoeroe [Offline]
12:24 27/1/12

Ook daghandel met BAM is trouwens interessant. Vanochtend 100K verkocht op 3,50 en er 101,5K voor teruggekocht op 3,45.

Zijn toch 1500 aandelen er gratis bij op 1 simpel ochtendje.

0 0
12:23 27/1/12