Morgen worden er de officiële details van de claimemissie bekend gemaakt, in een officieel persbericht van Tomtom. Ik heb net telefonische gesproken met Richard Piekaar van de Investor Relations Department van TT, Die deelde mij dat mede. Evenals dat de claim € 2,20 waard wordt en verhandelbaar zal zijn aan de beurs voor een bepaalde tijdsperiode.(verschil tussen die 4 euro en 6 euro) Of aandeelhouders kunnen er stukken voor kopen voor een vastgestelde lagere prijs..
De datum van het toewijzen van de rights van de claimemissie zal in de toekomst liggen. Dat wil zeggen dat als je ze NU koopt, je nog mee kunt doen en gewoon voor elke 8 aandelen € 2,20 in de schoot geworpen krijgt. Dit verklaart de enorme koerssprong ook van vandaag.
***Verder (en nu wordt het echt interessant!!!) deelde hij nog mede dat er gesprekken met andere autofabrikanten worden gevoerd over leveren van navigatieapparatuur!!!
Over eventuele geïnteresseerden in het bedrijf wilde hij geen medelingen doen. Anders dat het verstandig was om de aankomende tijden de persberichten van TomTom in de gaten te houden.. Maar hij vertelde wel dat de eigenaren alvast een beschermingsconstructie in het leven hadden geroepen om dit eventueel tegen te kunnen gaan..
Niet geloven = zelf bellen naar:
Investor Relations Department Phone: +31 (0)20 757 5194
-Of: +31208500800 en vragen aan telefoniste Richard Piekaar(zo ben ik er zelf gekomen)
All written correspondence intended for Investor Relations should be addressed to:
Richard Piekaar
Investor Relations Officer
Investor Relations Department Phone: +31 (0)20 757 5194
TomTom N.V.
Oosterdoksstraat 114
1011 DK Amsterdam
The Netherlands
YESS$$$$$$$$$$$$$$
|
brampeper
[Offline]
16:31 30/6/09
|
Die splitsing heeft ook niets met TT2 te maken, het is gewoon het mechanisme van de beurs. Gebeurt bij elke emissie.
|
teejee
[Offline]
17:24 30/6/09
|
Bij Heymans steeg de koers vandaag met 30% en daar werden de rights juist vandaag verhandelbaar. Die rights kunnen dus stevig in waarde stijgen als ze verhandelbaar worden. En ik weet niets van een splitsing. Daar heeft Richard Piekaar van TT het ook niet over gehad en daar was ook geen sprake van in de eerdere persberichten. En waarom zou de koers dalen? Er zitten nieuwe contacten aan te komen! Er zit nog zo veel in het vat!
maar als je mij dan niet gelooft: Bel dan zelf: Investor Relations Department Phone: +31 (0)20 757 5194
-Of: +31208500800
PS. Waarom deze opmerking?
-Wacht de slotveiling maar eens af. De Grote Jongens staan nu allemaal langs de zijlijn te wachten en te hopen dat de koers nu niet weer explodeert.
|
brampeper
[Offline]
17:22 30/6/09
|
Beste Brampeper, je hebt net als ik de HGM, GTN en andere emissies meegemaakt, en je weet heel goed, dat op de dag dat de rights uitkomen, de koers met de waarde van de rights daalt. Dus op de beurs is niks gratis.
De oude koers wordt gesplitst in de koers van de rights + de koers van de aandelen zonder rights.
|
teejee
[Offline]
17:13 30/6/09
|
|
Ik zweer: Als er morgen geen officieel PB van TT ligt zal ik zelf hoogstpersoonlijk de moderators vragen deze berichtenthread te verwijderen!
|
brampeper
[Offline]
16:48 30/6/09
|
100.000 EURO ALS DIT NIET WAAR IS!
Ik nodig U zelf uit om te bellen naar TomTom.
Treedt maar met mij in contact als dit niet waar zou zijn via email!
Wedden dat er mogen een officieel PB van TT ligt?
PS. Voor de duidelijkheid 5x 2,20 PER 8 AANDELEN WINST!
|
brampeper
[Offline]
16:42 30/6/09
|
werk voor de AFM (als het verhaal klopt)
|
pimf
[Offline]
16:38 30/6/09
|
VOOR DE DUIDELIJKHEID
De datum van het toewijzen van de rights van de claimemissie zal in de toekomst liggen. Dat wil zeggen dat als je ze NU koopt, je nog mee kunt doen en gewoon voor elke 8 aandelen 5x € 2,20 in de schoot geworpen krijgt. Dit verklaart de enorme koerssprong ook van vandaag.
***Verder (en nu wordt het echt interessant!!!) deelde hij nog mede dat er gesprekken met andere autofabrikanten worden gevoerd over leveren van navigatieapparatuur!!!
|
brampeper
[Offline]
16:33 30/6/09
|