|
Aanbevelingen
|
|
Na de cijfers onlangs veel positieve reacties, de koers vlak voor de cijfers liep nog op naar € 1,40. Daarna echter een duikeling naar € 1,30. Al jaren is Logica een van de meest onnavolgbare aandelen, wanneer maakt CEO Green nu eens waar wat hij beloofd heeft? Hij zou voor aandeelhouderswaarde zorgen, maar tot op heden bakt hij er weinig van! Bij zijn aantreden was de koers € 2,45.
|
Henk Bakker
[Offline]
09:14 2/3/10
|
@rf... Veel callopties verkocht... wie, jij? Aan wie dan? Toch wel aan een koper? Dus je had ook kunnen zeggen: Veel callopties gekocht?
|
Stalen
[Offline]
15:34 4/3/10
|
Als ik de order in London bekijk zijn het echt particuliere beleggers die er de brui aangeven. Nou ja, die mogen weer instappen op een hogere koers binnenkort.
|
vlerk
[Offline]
14:48 4/3/10
|
Joan het komt wel goed hoor, veel kleine beleggers
zijn vaak te ongeduldig en staren zich vierkante ogen Consensus koers is 1,64 met alleen maar koopadviezen vanaf 24 februarie, dus t'komt allemaal wel goud.
|
vlerk
[Offline]
14:36 4/3/10
|
|
Op dit moment zijn er veel particulieren die er de brui aan geven.
|
joan
[Offline]
14:03 4/3/10
|
|
De zoveelste dag verloren.
|
joan
[Offline]
12:35 4/3/10
|
Volgens mij moet er eerst een wonder gebeuren.
Maar ja wie geloofd daar in.
|
joan
[Offline]
11:04 4/3/10
|
|
kleine volumes gewoon gefrusteerde klein aandeelhouders net als wij die verkopen,mijn inziens nog steeds zwaar teleur gesteld dat we na de cijfers niet hoger gegaan zijn,de aanhouder wint[misschien ha ha]
|
kranz
[Offline]
22:05 3/3/10
|
|
Gevoel, weet niet of het wijsheid is. Naar mijn idee is het een geplande daling. Veel call-opties verkocht wederom in de gehele range. Vind logica wel heel erg tegendraads op sentiment tenderen op het moment. Weet niet of het wijsheid is henk, maar dat is mijn gevoel. Maar we zijn sinds juni niks opgeschoten. Terwijl de beurs iets van 25% hoger staat. Of we zijn op een prachtig aankoopmoment beland en we krijgen ergens dit jaar weer 50% stijging in een week of we worden door alle analisten en dergelijke gefopt.
|
rf
[Offline]
19:08 3/3/10
|
|
Vanwaar die wijsheid rf? Roep je zo maar iets, of weet je meer? Verklaar je nader.
|
Henk Bakker
[Offline]
17:37 3/3/10
|
|
Geplande daling. Staan na de zomer gewoon nog op 1,30.
|
rf
[Offline]
17:18 3/3/10
|
Zonder hoop is er geen leven, dat dan weer wel...
En er is verschil tusen ijzer en staal, geloof me.
|
Stalen
[Offline]
16:04 3/3/10
|
|
Nou ik heb anders een hoop verwachtingen, ijzeren.
|
Henk Bakker
[Offline]
16:02 3/3/10
|
Er is een nuance verschil tussen verwachting en hoop...
|
Stalen
[Offline]
15:18 3/3/10
|
|
Inderdaad joan, het schiet niet op. Het is dat het voor mij een long-time investment is, en ik de investering pas over 3 jaar nodig heb, anders zou ik het koersverloop ook zeer teleurstellend vinden. Op de wat langere termijn verwacht ik wel een duidelijk koersherstel.
|
Henk Bakker
[Offline]
13:23 3/3/10
|
|
En wat zien ik weer in de top 5. kan niet op.
|
joan
[Offline]
12:06 3/3/10
|
Meestal wel ik hoop het voor je, heb ik er ook wat aan.
|
joan
[Offline]
16:49 2/3/10
|
Joan, ik bedoel in de aanloop er naar toe.
|
vlerk
[Offline]
14:59 2/3/10
|
Eind januarie was het totaal aantal aandelen bezit van de top 20 met ruim 38 miljoen stuks afgenomen. Er zitten een paar bij deze 20 die regelmatig minderen en een maand later weer behoorlijk bijkopen.
Het betreft behoorlijke volumes, die de koers behoorlijk in de war schoppen. Ik ga er vanuit, dat deze richting ex-dividend de koers weer zullen doen laten oplopen.
|
vlerk
[Offline]
10:28 2/3/10
|
|
ex-div. is een sigaar uit eigen doos, en zakt de koers.
|
joan
[Offline]
10:24 2/3/10
|
|
Over een aantal weken ex-dividend, gaat de koers wel weer omhoog.
|
vlerk
[Offline]
10:17 2/3/10
|
|
Zoete broodjes worden er hier niet gebakken.
|
joan
[Offline]
10:10 2/3/10
|
re:maar tot op heden bakt hij er weinig van.
ik zou zeggen Henk..Stap er in en maak je naam waar.
|
barrelhouse
[Offline]
09:41 2/3/10
|