Ga naar Bindex Vrije val omlaag of een verrassing omhoog?
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2
Berichten Aanbevelingen

Eigenlijk is er geen weerstand meer en ligt de weg naar de 1 Euro open. Zou er nog een verrassing in het vat zitten om dit scenario een halt toe te roepen? En zo ja wanneer en wat voor verrassing? Vragen, vragen...

7 0
Da's Logisch [Offline]
13:39 3/7/10
...
er is nog een weerstand op 1,19.

Volgens Henk is elke cent precies een steun. Lager kan echt niet ...
.
1 2
BeursscannerNL [Offline]
13:30 4/7/10
.
Maragon is een kampioen in het verzamelen van spontane achter zijn naam.

Het is zoals met de sport : alleen de 3 eerste en de laatste krijgen aandacht ... in ons geval de laagste koersen.
.

5 0
BeursscannerNL [Offline]
13:25 4/7/10
Haha Maragon een aandeel dat op 7 keer de vermoedelijke winst staat ( 7 x 17 cent minimaal)zou jij nog lager willen kopen, jaja Sinterklaas bestaat nog. Het is misschien wel een gek aandeel maar zo gek als jij nog niet.
9 0
willem47 [Offline]
11:27 4/7/10
Hoi Henk,

Inderdaad. Bij PHARMING heb ik geschreven:

"Geen reacties meer op zieligheid, zullen andere forumleden (zoals kranz) ook toejuichen vermoed ik zo. "

Daar hou ik mij aan!

8 0
Da's Logisch [Offline]
19:05 3/7/10
Nee hoor da's logisch, er is nog een weerstand op 1,19.
Als het daar doorheen gaat dan kan het inderdaad wel weer eens een penny-stock gaan worden. Ondanks adviezen van rond de 2 euro. Waar ik me meer zorgen over maak is dat dat azijnpissertje maragon steeds de draadjes over Logica komt verzieken. Deze non-figuur is zo ontzettend gefrusteerd door zijn belabberde beleggings prestaties, dat hij zijn gram wil halen. Hij beweert glashard dat hij gaat kopen onder de euro, terwijl hij bijna al zijn geld al verloren heeft. Dus geen aandelen meer kán kopen! Zielig maar helaas.
7 0
Henk Bakker [Offline]
18:54 3/7/10
Bijgaand de meest recente adviezen en koersdoelen. Ze zijn, ondanks de daling, best hoog te noemen!

2-7-2010 Panmure Gordon & Co Buy 2,00
1-7-2010 Morgan Stanley Overweight 2,10
29-6-2010 UBS Buy 1,65
5 0
Da's Logisch [Offline]
15:47 3/7/10
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2