Ga naar Bindex Koersdoel 2 Euro
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2
Berichten Aanbevelingen

Zou het koersdoel nog wel realistisch zijn na de sterke daling van de afgelopen weken? Of is dit nu hèt koopmoment: koop de dip, koop LOGICA?

2 6
Da's Logisch [Offline]
19:30 12/7/10
Ik dacht dat je de man voor de korte termijn was.
Nu gaat het over 15 en 100 jaar. In die tijd zal er het een en ander voorbij komen, er zal de komende 15 jaar zoveel veranderen, zoveel is ongewis, geen idee van wat de uitkomst is.
Henk Bakker schrijft over CEO Green, die heeft het niet eenvoudig gehad, of zijn personeel er voor wil knokken, vooral in Nederland waar de resultaten slecht zijn. Ik heb ze met mijn werk meegemaakt en schrok van hun matigheid. Die moet je geen opslag geven, dat gaat dus nu gebeuren en mekkeren dat ze doen, lees het maar op : http://gathering.tweaker.net/forum/ list_messages/1416561/0
0 0
willem47 [Offline]
12:00 13/7/10
@ Willem,

Als je dow jones eens over honderd jaar ziet, dan zit erin dat we nu 15 jaar horizontaal blijven aanmodderen ...
.

0 0
BeursscannerNL [Offline]
11:24 13/7/10
.
Henk,

Een CEO wordt betaald om bepaalde dingen te zeggen. Of hij nu wil of niet. Of hij dat kan waarmaken of niet, doe er in feit niet eens toe. Dat kan je hem niet eens kwalijk nemen. Het is gewoon zijn job.

Green kan toch niet zeggen : oei, het niet er niet goed uit, en ik zie ook niet hoe we dat op korte termijn weer in orde kunnen krijgen. We gaan voor de lange termijn, maar het zal niet makkelijk zijn. Er zullen offers moeten gebracht worden.

Dan duikelt de koers van 2.40 naar 0.60 op één dag. Dan heb je wel een eerlijk antwoord. Zou je dan blijer zijn?

Het probleem ligt niet bij de beloftes van de CEO's. Maar bij de naïviteit van de aandeelhouders, en een verkeerde manier van wist te willen maken. De tijd van winst te maken op de beurs door aandelen op de plank te leggen is voorbij. Er is nog steeds veel geld te verdienen op de beurs, en nog veel gemakkelijker dan vroeger, maar je moet er wel iets voor doen.
.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
11:20 13/7/10
Ik heb met het schaamrood op de kaken naar kickbokser Nigel de Jong gekeken.

Om de Nederlandse aandelen op Japan te projecteren, dat gaat wel erg ver. In Japan werkt de economie door een andere structuur niet goed.
0 0
willem47 [Offline]
21:56 12/7/10
Hij had nooit moeten roepen dat hij aandeelhouders tegemoet wilde komen met een stijging van de aandeelwaarde. Daarna kwamen er wat tegenvallers en duikelde de koers van 2,40 naar 0,60. Volgens mij kan Green zijn belofte in zijn tijd nooit meer waarmaken.

0 0
Da's Logisch [Offline]
21:45 12/7/10
Prima da's logisch, een completer nieuw draadje! Ik had nét een nieuwe gemaakt met de volgende tekst: Logica heeft de jaarlijkse salarisronde uitgesteld, dit heeft men op 8 juli jl. meegedeeld. Zo op het oog een goede beslissing. Maar de koers gaat behoorlijk onderuit. Ook met een erg grote omzet vandaag. Mijn wantrouwen ten opzichte van Andy Green begint weer toe te nemen. Het begint er toch op te lijken dat hij niet waarmaakt wat hij beloofd heeft. Wat vinden jullie ervan?
0 0
Henk Bakker [Offline]
20:48 12/7/10
.
http://www.telegraaf.nl/dft/goeroes /romboutkerstens/7135178/__Japan-scenario__AEX_ove r_10_jaar_op_200___.html?p=15,1
.
Ps. proficiat met de 2 plaats in wereld voor de voetbal.
Ps2. was wel blij dat ik geen Nederlander ben. Amaai, was dat nu nu nodig allemaal? En dat voor TV, op een moment dat alle voetbalsupporters ter wereld kijken.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:41 12/7/10
Bericht van arthurowd investments:

Maar weinig beursbeleggers zien dat ondanks de daling in het verleden van Logica een trendbreuk onderweg is wie Charts kan lezen weet het de laatste weken veel hogere aankoop aantallen te zien zijn, let op de groene balken in de grafieken maar thevens de koers is nu aangekomen op een zeer acceptabel niveau om te kopen ,zelfs een aantal optie huizen raden aan Logica nu te kopen met een koers verwachting van minstens 2.00 euros ik vind dit nog al zwak is een kei van een nederlands bedrijf met eigen kapitaal en zou mij niets verwonderen als dit bedrijf opgekocht word door een buitenlandse onderneming en niet een nederlandse om een voet aan de grond te krijgen ten opzichte van Odina en anderen bijvoorbeeld die het ook laatste tijd erg goed doet op de beurs.
1 1
Da's Logisch [Offline]
19:32 12/7/10
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2