De cijfers van Ordina maken duidelijk dat Logica het zeker niet slecht doet in vergelijking met zijn concurrenten in de Benelux. Vandaar ook de opwaardering van SNS. Dat zal uiteindelijk wel in de waardering van de aandelen naar voren komen. Het negatieve sentiment vooral gevoed door de zogenaamde professionele partijen, weerhoudt voorlopig een stijging van Logica, maar verhoudingsgewijs blijven we toch goed liggen.
amsterdammertje[Offline]
11:16 24/8/10
Logica is een speeltje voor de rijken geworden. Je koopt voor betrekkelijk weinig geld 100000 aandelen, 1 cent winst is 1000 euro en elke dag zit er wel een paar centen stijging of daling in. Ik snap niet dat Logica geen reverse-split gaat doen, dan is dat gelazer ook over.
Henk Bakker[Offline]
11:15 24/8/10
Dames & Heren buy betekent kopen maar niet verkopen
joan[Offline]
10:52 24/8/10
Opnieuw de 110 pence test. Ik kan wel begrijpen dat korte termijn beleggers wanhopig worden van Logica.
Henk Bakker[Offline]
16:57 23/8/10
henkie5, leg mij eens uit wat het algemeen beurssentiment, de hertest van de 110 bodem, de toestand in de wereld van doen heeft met het managemant van logica?
Ik krijg sterk de indruk, dat je een ex-LOG werknemer bent...
Stalen[Offline]
13:00 23/8/10
Het gaat goedkomen met logica, niet op korte termijn, maar op langere termijn, gewoon op de plank laten liggen, je gaat er meer mee verdienen dan je aan rente bij de bank krijgt! Want daarvoor beleg ik!
Henk Bakker[Offline]
11:32 23/8/10
We hebben weer 3 dagen om met enkele centjes te stijgen, om vervolgens eind van de week weer te dalen naar het nivo van afgelopen vrijdag.
Alle berichten ten spijt, het blijft knudde met Logica en het huidige management.