|
Aanbevelingen
|
T-Mobile gaat de bezitters van een iPhone vanaf woensdag gratis navigatie aanbieden. De gebruikte software is van Navigon. De software kan door alle klanten van T-Mobile worden gedownload en checkt of een gebruiker klant is.
In de gratis versie kunnen gebruikers navigeren met kaarten van de Benelux. Aanvullende zaken als navigeren met 3d-kaarten en kaarten van andere Europese landen kunnen in de applicatie worden gekocht, voor bedragen tussen tien en twintig euro.
http://tweakers.net/nieuws/69438/t- mobile-biedt-alle-klanten-gratis-navigatie-op-ipho ne.html
|
JAO
[Offline]
08:49 1/9/10
|
Wat zie ik ! Weer ruim 3 % vandaag. Verder zeg ik maar niets
|
adriaantje
[Offline]
17:51 2/9/10
|
Neem er maar rustig de tijd voor om alles eens goed te lezen
|
taare
[Offline]
17:07 2/9/10
|
genoeg goed nieuws jongens of moet er nog meer bij zoals TT+ vodafoon?
|
taare
[Offline]
17:07 2/9/10
|
TomTom, the world’s leading provider of location and navigation solutions, announces that a new update to the TomTom App for iPhone is coming soon. The new update demonstrates TomTom’s commitment to provide continued innovations and an enhanced navigation experience. Now, TomTom users will have a new way to enter destinations using photos, turning their photo gallery into an address book. Additionally, iPhone 4 users will experience faster and more-responsive navigation, and with support for retina display, will enjoy enhanced graphics.
www.cellphonedige...
|
taare
[Offline]
17:06 2/9/10
|
1M gebruikers
http://www.gpsbusinessnews.com/TomT om-1m-Users-for-HD-Traffic_a2448.html
|
taare
[Offline]
16:59 2/9/10
|
|
http://www.gpsbusinessnews.com/TomT om-GO-1000-to-Ship-at-299_a2449.html
|
taare
[Offline]
16:58 2/9/10
|
Hier is de link helemaal.
http://www.pocket-lint.com/news/353 75/tomtom-looking-at-social-networking
|
taare
[Offline]
15:14 2/9/10
|
|
taare
[Offline]
15:12 2/9/10
|
EXCLUSIVE: TomTom looking at social network location features
www.pocket-lint.c...
|
taare
[Offline]
15:11 2/9/10
|
TomTom has announced the launch of a new model and a whole new range at IFA, on Thursday.
The new model will be the TomTom Go Live 1005, while the new range will go under the moniker of the TomTom Via.
The TomTom Go 1005 will be virtually identical to the newly launched TomTom Go Live 1000, but before you panic, thinking that you've just bought an out of date model, it really just amounts to a screen bump to 5 inches.
The new model will come with the latest TomTom software, along with faster routing capabilities and aimed at the "Road warrior", according to the navigation company.
It will also come with 12 months of the brilliant HD Traffic service for free.
Meanwhile, the TomTom Via range will be aimed at "comfort drivers". What does that mean? Well, according to TomTom, you're a comfort driver if you are someone who wants the extra comfort a TomTom GPS could bring to a journey.
Although not directly replacing the company's XL range, it will sit in the middle offering something to this new "demographic"
But because it's not aimed at "Road warriors" doesn't mean it's not feature packed. TomTom says the new Via range will come with Bluetooth and a handsfree speaker; speech recognition, so you can give the device requests; and an accelerometer, so you can mount it on your windscreen or your dashboard - with the device automatically knowing which way is up.
Furthermore, to make things easier, the stand is built into the device, and don't worry it's still very thin.
No word on pricing, as yet, but we would expect it to cost around the same price as the XL which currently sells in the UK for around £160 - just don't hold us to that
www.pocket-lint.c...
|
taare
[Offline]
15:11 2/9/10
|
Mooi berichtje van Sony/TT.
Nu nog een soortgelijke deal als Navigon/T-Mobile, met Vodafone en de toekomst begint er weer wat zonniger uit te zien.
|
JAO
[Offline]
08:38 2/9/10
|
Morge, dit bericht heb ik van een ander draadje en wil het jullie niet onthouden.
Driverless Car
Galileo (navigatiesysteem) is in 2014 operationeel.
Met behulp van Galileo en zeer nauwkeurige kaarten kunnen onbemande voertuigen de weg op.
Er worden al testen uitgevoerd met onbemande landbouwvoertuigen.
Computer operatingsystem, phone operatingsystem en nu car operatingsystem (zelfs SONY heeft interesse).
Wie wordt de nieuwe Microsoft voor auto's?
ICAR (Apple), AUTO-OS (Mercedes), MS-Car (Microsoft) of PS-CAR (SONY).
|
taare
[Offline]
07:31 2/9/10
|
Beursscanner ik beproef enige verwarring.
Lap zeg, verander ik even van draadje, en heb daar heb ik die loonslaaf weer achter mijn kont aan lopen. Net een hondje dat mij overal volgt. Het enige dat ie doet is mij negatief bekritiseren. Dat is natuurlijk makkelijker dan zelf eens creatief uit de hoek komen. Waar sommige mensen zich toch mee bezig houden ... 0 0
BeursscannerNL [Offline]
20:53 27/8/10
|
Narbonne
[Offline]
07:16 2/9/10
|
Ja Wilver. Heb vandaag helemaal niet naar de beurs gekeken, dus koers was vanavond een verrassing voor mij. Gewoon puur geluk.
|
adriaantje
[Offline]
22:17 1/9/10
|
avond Adriaan,
heb je ze nog..
|
wiIver
[Offline]
21:52 1/9/10
|
Goedenavond
|
adriaantje
[Offline]
21:48 1/9/10
|
Een vriend liet me trots zijn nieuwe labtop zien. Wat denk je? Mooi he, gekregen van mijn baas, zie je die kaft van heel mooi leer!
En dan zie ik zo'n TT: zwart plastic vind ik niet echt mooi.
Zelf heb ik een Navigon, met een buitenkant van geborsteld staal, Porche disign, hetzelfde materiaal als in het dashbord is verwerkt.
Dan denk ik: met hetzelfde gemak maak je iets moois: Een lady-exemplaar, notenhout, met bling-bling, de stem van je schoonmoeder als je fout rijdt.
Het is niet moeilijk om het er ook leuk uit te laten zien en er wordt gewoon voor betaald, zeker als het voor jezelf is of als kado voor de feestdagen.
Waarom denk je dat er zoveel nieuwe telefoons wekelijks op de markt komen. Je wilt een MOOIERE. Niet omdat die nieuwe een groter adressenboek heeft.
Misschien moet TT eens een echte designer in dienst nemen, in de top van het bedrijf.
|
Juun
[Offline]
21:30 1/9/10
|
|
http://www.pocket-lint.com/review/4 955/tomtom-go-live-1000-review
|
taare
[Offline]
21:14 1/9/10
|
Een deal met Sony is en blijft goed nieuws, maar er worden geen finaciele details bekendgemaakt.
Als ASML 10 nieuwe systemen verkoopt, kunnen wij samen wel uitrekenen wat dat betekent aan omzet en winst.
Als AND met cijfers komt, en toch een paar grote deals heeft gesloten, zien we dat dat maar om een paar miljoen euro kan gaan, want hun omzet is niet groter.
TT heeft een omzet van een miljard euro. Hoe groot zal de deal met Sony dan zijn? Ik doen een schatting: Tussen de 5 en de 25 miljoen euro, of is dat heel gek gedacht? En een bijdrage aan de winst van 25 % daarvan. Dus waar hebben we het helemaal over.
Ik ben blij met het bericht, maar ik wil nog grotere berichten.
|
Juun
[Offline]
21:08 1/9/10
|
Ik ben ingestapt toen beursscanner zei dat we moesten verkopen en de koers zou halveren. Heeft me +4,1% bruto binnen 48 uur opgeleverd. Inmiddels verkocht op 4,30 (4,13).
Zeker na het nieuws van Sony zie ik TomTom snel boven de 5 uitstijgen. Zou eigenlijk minimaal 7 moeten zijn als je kijkt naar de kwaliteit van de producten (kaarten!) die TomTom produceert. Kan ook zonder overname naar de 12.
Heb echter gekozen voor de zekerheid van een kleine winst op korte termijn. De rest van de winst is voor jullie!
|
loonslaaf2
[Offline]
19:39 1/9/10
|
Omdat je doet overkomen dat jij de deskundige bent.
Ja bijtend om te voorkomen dat mensen in je z.g.n. deskudigheid trappen.
Zie je ondeskundige uitlatingen over TomTom zoals.
Hun producten waren niet de betere, en alles was geleend, en om het dan zover te brengen, dat is toch wel knap.
TomTom heeft wel grote bedrijven als klant en dat is niet dat het een waardeloos bedrijf is.
Adriaantje kocht deze week en staat op ruim 4% winst.
|
Narbonne
[Offline]
18:55 1/9/10
|
Beursscanner wie had het laatst op de man spelen.
En wil jij hier klanten winnen met dergeljke uitlatingen.
Mogelijk heb jij een navigon met de stem van Bonnie ST Clair dan heb je toch nog iemand op je eigen niveau.
|
Narbonne
[Offline]
18:19 1/9/10
|
|
wat een zure reactie na zo'n goed bericht, wil je er over praten, waar is het misgegaan?
|
taare
[Offline]
17:48 1/9/10
|
|
wel bij de les blijven aub.
|
taare
[Offline]
17:43 1/9/10
|
TomTom levert technologie voor Sony’s Xplod serie
TomTom en Sony zijn een samenwerkingsverband aangegaan, waarbij TomToms expertise op het gebied van navigatie- en dienstentechnologie gecombineerd wordt met Sony’s nieuwe Xplod AV Navigatieystemen. Dit apparaat is volledig connected en zorgt, zo stelt TomTom, voor ongeëvenaarde live kennis van de route die moet worden afgelegd.
“We vinden het fantastisch dat Sony gekozen heeft voor TomTom als hun leverancier van navigatiediensten in Europa,” zegt Giles Shrimpton, Managing Director van TomTom Automotive. “Dit versterkt onze positie als de toonaangevende leverancier van localisatie- en navigatie-oplossingen. Door de audio en video know-how van Sony te combineren met onze expertise op het gebied van navigatie, is er een prachtige serie ontstaan. Daar komt nog bij dat de technologie die is gebruikt, bestaat uit flexibele hardware gebaseerd op standaard interfaces, waardoor updates in de toekomst zeer eenvoudig zijn – een enorm voordeel in de auto-industrie.”
De LIVE diensten bestaan uit de bekroonde TomTom HD Traffic, die is ontworpen om bestuurders sneller dan welke andere verkeersdienst dan ook door het verkeer te loodsen. Bestuurders kunnen altijd over up-to-date informatie over flitsers beschikken (zowel mobiel als vast), over live weerberichten en ze kunnen ter plaatse bedrijven zoeken met behulp van Local Search via Google™.
Behalve deze LIVE diensten, hebben bestuurders ook toegang tot TomTom IQ Routes en TomTom MapShare. Alleen TomTom gebruikt werkelijke snelheidsgegevens die met behulp van miljoenen gebruikers verzameld zijn om nauwkeurig de reistijd te berekenen van welke route dan ook. Het houdt bij het berekenen van de reistijden rekening met spitsuren, verkeerslichten en zelfs winkelende mensenmassa’s. Dus ongeacht het tijdstip, de gebruiker kan erop vertrouwen dat IQ Routes de juiste aankomsttijd berekent.
Al deze diensten samen leveren bestuurders de meest recente informatie over de af te leggen weg en zorgen ze voor een aangename, ontspannen rit, zonder stress. De connected devices zijn in eerste instantie alleen verkrijgbaar in de landen Frankrijk, Duitsland, Nederland, België, Portugal, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.
www.connexie.nl/a...
|
taare
[Offline]
17:43 1/9/10
|
binnenkort
|
taare
[Offline]
17:37 1/9/10
|
kom er maar weer in jongens, binnekort schrijven wij weer dubbele cijfers
|
taare
[Offline]
17:36 1/9/10
|
AFN) - De producent van navigatiesystemen TomTom heeft een overeenkomst getekend met technologieconcern Sony voor de levering van navigatietechnologie. TomTom gaat technologie leveren voor de nieuwe Xplod-audiovisuele navigatiesystemen van Sony. Dat maakte TomTom woensdag bekend zonder financiële details te melden.
"We zijn verheugd dat Sony TomTom heeft geselecteerd om hun navigatiesystemen te leveren in Europa", aldus een verklaring van TomTom. "Dit versterkt onze positie als de leidende aanbieder van locatie- en navigatieoplossingen."
De dienst van Sony is vooralsnog alleen beschikbaar in Frankrijk, Duitsland, Nederland, Spanje, Italië, Portugal en Groot-Brittannië.
Bron: ANP
Publicatiedatum: 1 sep 2010 17:30:12
Copyright (c) 2010 - Algemeen Nederlands Persbureau ANP
|
taare
[Offline]
17:35 1/9/10
|
Het voorgaande kan ik groot deel in meegaan.
|
Narbonne
[Offline]
13:59 1/9/10
|
TomTom krijgt wel en lagere waarde op de beurs door dat ze geen dividenduitkering kennen.
Door geen dividenduitkering te doen werken ze daarmee hun zwakke financieringpositie mee weg.
|
Narbonne
[Offline]
13:47 1/9/10
|
Beurscanner wat schrijf je dan als commentaar dat TomTom eigenlijk geen waarde heeft.
Hun producten waren niet de betere, en alles was geleend, en om het dan zover te brengen, dat is toch wel knap.
------
Ik noem maar een voorbeeld dat Mio gebruik maakt van de IQRoutestechiek van TomTom.
Ach en diverse andere geregisteerde technieken.
TomTom heeft een marktwaarde die hoger is dan de huidige koers en niet zoals dat Beursscanner wil doen geloven dat de koers naar de €2 gaat.
|
Narbonne
[Offline]
13:34 1/9/10
|
|
Dat zou ik inderdaad kunnen doen, en heb die pogingen in het verleden ook gedaan. Alleen zijn er altijd mensen die er een andere visie op hebben, en minder postitief reageren, vandaar dat ik dit niet meer doe. Heb nog een plukje TOMTOM en hoop op een stijging. Maar ben bang dat het de komende tijd niet veel verder komt dan hoop. Voor mij is het een alles of niets geworden.
|
Berefke
[Offline]
12:49 1/9/10
|
Dit schreef beursscanner
Ik moet loonslaaf gelijk geven. Ik zit zelf in de publiciteit.
Door 2 x defecte TomTom ik de overstap is gemaakt naar een Navigon toestel. Dat was mijn link.
-----------------------------------
Mijn Nederlands is mijn zwakste punt maar hier zag ik niet iemand in die de publiciteit zit
Daarnaast heb ik beursscanner over SBM een duidelijke uitleg gegeven dat het geen fantasie is maar dan is hij niet thuis.
Daarnaast onwaarheden verkondigen over TomTom je mag een opvatting hebben maar geen onwaarheden verkondigen.
En als je daarnaast beursadviezen geeft is dit natuurlijk een bewijs van welk laag gehalte deze zijn zonder je te verdiepen in de werkelijke kwaliteiten gezien dat andere bedrijven gebruik maken van licenties/patenten van TomTom.
|
Narbonne
[Offline]
12:23 1/9/10
|
|
Volgens mij valt er iemand in herhaling en heeft het stukje van de kapotte TOMTOM niet veel te maken met de gratis Iphone navigatie.
|
Berefke
[Offline]
11:18 1/9/10
|