|
Aanbevelingen
|
Deze discussie wordt dagelijks automatisch aangemaakt om 03:00 uur. Actuele AEX-grafiek:
|
Admin
[Offline]
03:00 2/9/10
|
|
mooie link magnum. "Aflossen en extra aflossen zijn in ongebruik geraakt. Veel jonge mensen hebben er zelfs nog nooit van gehoord en overwegen het dus niet." tsss
|
orca
[Offline]
14:27 2/9/10
|
goeeeed bek to bizz
|
padje
[Offline]
14:14 2/9/10
|
1316
|
padje
[Offline]
14:02 2/9/10
|
Die NVM site is een stuk opgeknapt. Ook de content heeft een nieuwe schwung. In een colum staat 2 x een voorbeeld met an sich 2 x een niks niente nada nieuws scenario. Maar het feit dat het op hun site staat is qua denken en sfeer een beetje van verder weg van de Ger Hukker verhalen van weleer.
Van die situaties kan ik niks navertellen. Daarvoor kloppen sommige delen van het verhaal niet met andere delen of staat de hele info d'r niet bij.
Maar nieuw is dat het staat waar het staat.
http://nieuws.nvm.nl/opinion/anke%2 0bodewes.aspx
|
magnum
[Offline]
13:58 2/9/10
|
|
ecb unch
|
orca
[Offline]
13:45 2/9/10
|
|
|
orca
[Offline]
13:41 2/9/10
|
ik mis de onderkoning van Bayern bfa al een tijdje.
|
barrelhouse
[Offline]
13:32 2/9/10
|
ik wil die twee pakjes cig. ruilen voor een fles wijn extra. dan ga ik accoord.
|
barrelhouse
[Offline]
13:32 2/9/10
|
en alle tenten waar NIET gerookt wordt, betalen een extra belasting van 15.000€ per jaar, vooraf, op 2 januari van elk jaar ....asociale lui
|
conxhans
[Offline]
13:31 2/9/10
|
|
de oplossing is gewoon wat die rus gisteren zei: iedereen met een baan zuipt verplicht per dag 1 fles wijn, 1 fles brandy en rookt 2 pakjes cigaretten ....
|
conxhans
[Offline]
13:29 2/9/10
|
Sony sluit haar fabriek in Viladecavalls 8catalonië), 1030 werknemers. De seguridad social maakt bekend dat 132.000 personen, meest éénmanszaken zich hebben laten uitschrijven per 31 augustus. tja, die tellen NIET als werkloos, grijns. WEL, als werkzoekend ...
|
conxhans
[Offline]
13:27 2/9/10
|
www.belastingdienst.nl/variabel/buitenland/begripp en/begrippen-03.html
|
camelot
[Offline]
13:18 2/9/10
|
als je daar een belastingteruggaaf indiend//
maar het eluke is dat je van iedereen kunt nagaan of hij/zij wel/geen belasting betaalt. belasting betaal je aan de stad. en die draagt een beetje af aan het kanton en aan de Bund.
leuk en plezierig land.
|
camelot
[Offline]
13:16 2/9/10
|
|
http://tinyurl.com/329dbb5 regeltjes en belastingen, maar dan nét ff anders
|
orca
[Offline]
13:16 2/9/10
|
het was 1987 en de verassing in 2003 was een klapfert
|
padje
[Offline]
13:12 2/9/10
|
Het Nederlandse experiment bij Real Madrid heeft de club de €68,5 miljoen gekost.
onder gaap/ifrs mag de bv nl die 68,5m als winst inboeken
|
orca
[Offline]
13:11 2/9/10
|
lachen die readers comments:
Make the World a Better Place...Punch a Real Estate Agent in the Face.
|
padje
[Offline]
13:11 2/9/10
|
|
waarom zou je 'n belastingteruggaaf indienen? dat is zo 1978.
|
orca
[Offline]
13:10 2/9/10
|
beste is bootje lago magiorre met een postbus eraan vast en een gouwe anker
krokodil aan dek en gas geven
|
padje
[Offline]
13:08 2/9/10
|
orca
als je daar een belastingteruggaaf indiend kun je op zeker 15jr wachten
|
padje
[Offline]
13:07 2/9/10
|
tessin is niet goedkoop. bovendien spreekt men er overwegend italiaans. clooney woont er en heel wat meer prominenten. maggiore ook erg mooi. ascona enzo.
|
psar
[Offline]
13:06 2/9/10
|
lees dit http://tinyurl.com/28oa7fk en dan dit http://tinyurl.com/23xp9no
mag ook andersom
|
orca
[Offline]
13:05 2/9/10
|
cda
eigenlijk is het triest want al 4x hebben ze een kabinet laten stranden en nu dit weer
|
padje
[Offline]
13:05 2/9/10
|
|
ja, wat ik hoor, zowel fiscaaltechnisch als klimaat en omgeving enzo. ik ken verschillende piepeltjes die daarnaartoe zijn uitgeweken afgelopen tijd.
|
orca
[Offline]
13:02 2/9/10
|
dé plees 2 be schijnt tegenwoordig lugano te zijn//
da's eigenlijk al italie
|
camelot
[Offline]
12:58 2/9/10
|
ik heb hier uitzicht op het gemeente huis
de r is weer in de maand en verrek ik zie zowaar wat mensen lopen en de vergaderzaaltjes die ik zie zitten ook weer vol
zou het gaan om de locale verkeersveiligheid, de hangjeugd, de camping in lille of de nieuwe koffieleverancier....
ben zo benieuwd maar ze zitten er al dik een uur te kletsen
|
padje
[Offline]
12:56 2/9/10
|
AMSTERDAM - Een medewerker van Het Agentschap, onderdeel van het ministerie van Financiën, heeft bekend 160.000 euro naar een eigen rekening te hebben overgeboekt.
Het ministerie van Financiën maakte donderdag bekend dat de medewerker is aangehouden en dat er begin augustus aangifte van de fraude is gedaan. Het Agentschap is de instelling die toeziet op de uitgifte van Nederlandse staatsleningen.
De medewerker zou de €160.000 in kleine delen naar zeven personen in het buitenland hebben overgeboekt. Deze mensen boekten vervolgens het geld weer over naar de bankrekening van de verdachte.
De fraude heeft van maart tot en met juli plaatsgehad. De man werd meteen geschorst toen er verdenkingen rezen en hij is nu aangehouden door de politie Haaglanden.
Het ministerie gaat onderzoeken hoe de verdachte de bestaande regels heeft kunnen omzeilen. De politie onderzoekt volgens het ministerie nog of de mensen die het geld overgemaakt kregen van de fraude wisten.
nou ja, van de andere 6 weet ik 't natuurlijk niet, hij beloofde me 10% ....
|
conxhans
[Offline]
12:54 2/9/10
|
|
dé plees 2 be schijnt tegenwoordig lugano te zijn, volgens verschillende weandelgangen waar ik wel 'ns rondkuier
|
orca
[Offline]
12:54 2/9/10
|
zurich ok
luzern ok
geneve ok
zug ken ik niet
|
padje
[Offline]
12:53 2/9/10
|
las um en was ff stil.
annemarie Knotneus. bellingwelde,scheemda en oldamt.
tonnen om deze metropolen mede te besturen.
NL ers moeten zich afvragen of ze niet in het gekkenhuis van de eu wonen. wordt gesubsidieerd trouwens.
|
psar
[Offline]
12:52 2/9/10
|
geneve is niet leuk. wel heel duur.
bern is leuk. heb er gewoond.
en zug, nou ja ..........
|
camelot
[Offline]
12:48 2/9/10
|
|
kan niet. fiscale woonplaats is ook in nl erg duidelijk.
|
psar
[Offline]
12:47 2/9/10
|
en criminelen zijn het
http://www.telegraaf.nl/binnenland/ 7536172/__Tonnen_wacht-geld_voor_2_maanden_werk__. html?sn=binnenland,buitenland
|
padje
[Offline]
12:46 2/9/10
|
inZug woon je dus alleen voor de poen terwijl geneve me leuker lijkt, dat idee?
|
padje
[Offline]
12:42 2/9/10
|
heb in dictatuur gewoond
was best te doen
geen rotzooi op straat
veel discipline
kort en strak en regeren maar
|
padje
[Offline]
12:42 2/9/10
|
die ene kip hep nattuh tietuh!!
|
padje
[Offline]
12:38 2/9/10
|
geen idee paddo. mss confederatie. provincies hebben al bestuur. kan 75 % van den haag weg. zoals in ch met verschillende belasting tarieven. werkt concurrerend.
eigenlijk in de geest van de oude republiek der 7 provincien. koningkrijk hebben we napoleon te danken.
klein, dicht bij de mensen staan. directe lijnen.
|
psar
[Offline]
12:36 2/9/10
|
|
ik blijf d'r overigens bij dat "ze" zichzelf dusdanig in de knoop hebben gelegd dat we óf een enorme spaik krijgen ins blaue hinein óf 'n machtige dreun. op de oblies zie je wat d'r plaatsgrijpt als 't spul in beweging komt en ook hoe tranen/tuiten dat wordt. dat is ons index voorland, sjoer es sjoer ken bie
|
orca
[Offline]
12:34 2/9/10
|
ijskappen smelten minder snel aldus TU delft
foto's niet goed bekeken
( al-$-gore is er al vandoor
|
padje
[Offline]
12:33 2/9/10
|
ken de vijand psar, ken de vijand. waarom denk je dat ik arabierisch en m-o studies ben gaan doen?
iets anders, lees en kijk filmpje onderaan, zodat je ziet wat je mist sinds je uit 070 weg bent gegaan http://tinyurl.com/25mjpuf soort van dames in de dop maar dan nóg dommerder
|
orca
[Offline]
12:26 2/9/10
|
en profittaking op de index met samenwerkende nieuwe shorters
(alvast voor claudje)
|
padje
[Offline]
12:26 2/9/10
|
jij zegt dus dat de koningin gewoon weer de koe bij de horens moet pakken net zoals in 1673
goed plan!
|
padje
[Offline]
12:25 2/9/10
|
rutte 1 klinkt als een klok
of was het klonk als een klik?
|
padje
[Offline]
12:23 2/9/10
|
rode duim en ik zeg waarom.
door deze post laat je je het leven intrekken van die politieke criminelen, die gekozen zijn in een zeer beroerde tijd om dat land te regeren en te besturen in de geest en het belang van het volk.
hier wordt op een uitermate vulgaire wijze machtspolitiek bedreven die crimineel is, omdat het de burger een vermogen kost en tegengesteld is aan het volksbelang.
dat er nog iemand naar de stembus gaat in nl is me een raadsel.
mijn stelling dat politieke speculanten niet in staat zijn een land behoorlijk te besturen kan uitgebreid worden met : ze willen het niet eens uit tijdgebrek wegens eigenbelang.
Goldman Sach is een boyscout groep daarmee vergeleken.
|
psar
[Offline]
12:23 2/9/10
|
Over de Klink gejaagd
|
bongo
[Offline]
12:14 2/9/10
|
|
bongo
[Offline]
12:11 2/9/10
|
|
lijkt erop dat cda nu 'n set-up heeft gevonden om maxime later af te schieten. grefo ab is vd zaak gehaald en katho ank erop. die bloedgroepen zijn cruciaal en je hoort d'r eigenlijk nooit iemand over. en dit alles uit de pet van ome piet-hein, met die guitige oogjes maar ondertussen. we lullen gewoon nog 'n week of wat verder, à 100m per dag, en dan laten we 't congres de boel torpederen om over links te gaan. de hamkaasvraag is of mark meewerkt dan. zo niet dan hoop ik op nieuwe verkiezingen.
|
orca
[Offline]
12:05 2/9/10
|
klink:klare onzin!
|
padje
[Offline]
11:55 2/9/10
|
350 komt in zicht