Ga naar Bindex Messages posted by Iederzijnmening
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  

Profiel voor Iederzijnmening Profiel voor Iederzijnmening Messages posted by Iederzijnmening Messages posted by Iederzijnmening Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende 

Categorie:

Auteur   Bericht 
Iederzijnmening Goed, dan herhaal ik mijn vraag over kop-schouder patronen nog eens, want ik snap niet dat het de ene keer wel een is, de andere keer niet:

18:31

Waar? links onder juni/juli 2009?
Of is dat geen kop-schouder patroon?

Ik lees vaak kopschouder patroon. Wat voor statistische conclusies zitten daar nou eigenlijk precies eigenlijk aan?

Iemand de criteria en de bijbehorende conclusie bekend?
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Donderdag 15 Juli 2010 Donderdag 15 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Dus jij denkt serieus dat vrouwen die een niqaab dragen, geen lingerie kopen?

Dat bevestdigt dus mijn vooroordeel over jullie vooroordeel?

Shit, zijn we weer bij het thema.
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Donderdag 15 Juli 2010 Donderdag 15 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening 18:31

Waar? links onder juni/juli 2009?
Of is dat geen kop-schouder patroon?

Ik lees vaak kopschouder patroon. Wat voor statistische conclusies zitten daar nou eigenlijk precies eigenlijk aan?
Iederzijnmening Was te verwachten...

laat ik het anders vragen, ik herken het "kruis" niet bij 10400. Al helem,aal niet als ik de (nog) niet bestaande lijn omlaag weglaat.

Is die dead cross nou de wens van de analist, of ziet een geoefend oog dit echt?
Iederzijnmening

Kan iemand me uitleggen waar dat kruis (dead cross) nou precies staat?
Iederzijnmening Damn, daag me ook niet uit dan....

Iederzijnmening Mekka met Rotterdam vergelijken...
Een moskee in vaticaanstad, dat gaat ook niet gebeuren nee.
Iederzijnmening Adela, speciaal voor jou:

Laat me in mijn waarde en snoer me niet de mond (ben je toch voorstander van).

En verder ben ik wel benieuwd wie jou dwingt een boerka te dragen.

Iederzijnmening Wanderer, klopt toch.

We zitten immers nog in de eerste. Pas als die over is kun je over een tweede gaan denken.

Iederzijnmening Ik geef wanderer gelijk wat de buschauffeur betreft. misschien leek de vrouw ook erg mannelijk. Als hij het niet vertrouwt, dan heeft hij dat recht en dat ontzeg ik hem niet.

Connexion biedt ook aan de verkeerde persoon zijn excuses aan.
Iederzijnmening Bongo, ik geef je het voordeel van de twijlfel dat je dit geen forum voor discussie vindt, en dat de reden is waarom je wel bij elke gelegenheid je ongenoegen uit, maar niet de moeite neemt om in discussie te gaan.

Ik beweer zelfs dat je mijn stukjes niet gelezen hebt of de moeite genomen hevbt mijn standpunt te begrijpen.

Nog eens voor jou. ik ben geen voorstander van de boerka, niet van het dwingen tot dragen, niet van extremistische ideen.

Ik zie alleen niet wat je met een verbod op een kledingstuk bereikt. En jij blijkbaar ook niet, anders had je het allang gezegd.

Ik stop nu maar om jullie een plezier te doen, want het is inderdaad een dft-forum. Ik heb ook zelf geen behoefte ermee door te gaan.

Wat niet betekent dat ik niet verder lees en graag bereid ben verder te antwoorden. Als volwassen mensen.
Iederzijnmening Ja, als boerkadames met bussen aan de haal gaan, ben ik ook voor een boerkaverbod in de bus...

ow ow ow wat gaat dat mank.
Iederzijnmening Oeverloze discussie eigenlijk. Te beladen thema voor logica.

Scheiß drauf.
Iederzijnmening PVVers willen toch een Boerkaverbod, hence wat het ermeet te maken heeft.

Thuis heeft de vrouw geen laken aan, dus zoonlief kust zijn moeder net zoals jij dat deed.

Hat capuchon-tuig blijft tuig, ook zonder capuchon. De terroristische Boerkadraagster blijft dit ook zonder Boerka. En zoonlief had me net zo aangevallen, als Pa zijn vrowu opsluit omdat ze buiten geen Boerka aan mag en dus binnen blijft.

Zoonlief had van Pa wel geleerd dat hij vrouwen respecteert enzo, als Pa dit ook echt zelf zo ziet en zijn vrouw vrij laat in de keuze.

Je mag mij naief noemn, maar zelf heb je daar ook behoorlijk kaas van gegeten.

Maar ik heb inderdaad geen last van boerkadragende vrouwen, die hier absoluut ook minder voorkomen dan in Amsterdam. In Amsterdam heb ik er echter ook geen last van.

Als je er tussen woont, heb je dan last van de Boerkas, of van gedachtegoed? Het laatste denk ik. En dat veranderd niet door een verbod (ik val in herhaling).

Iederzijnmening Busdrama was in Uden, ook best wel op de hei.

Dus wat was je vraag ook alweer?
Iederzijnmening De meeste PVV-stemmers wonen op de hei, toch?

Juist die zijn bang voor Boerkas. Zie stemgedrag Limburg, vooral Kerkrade.
Iederzijnmening 16:58

contradictio in terminis. Ga van opzet uit. Zo van "ik ben heel tolerant, en wie het niet met me eens is kan klappen krijgen".

;-)
Iederzijnmening Je zult maar als martelaar willen sterven, en niemand herkent je omdat je een sluier aanhebt ;-)

Ik las iets over een partij en een vlag. Maken zij dat ervan, of maak jij dat ervan?

Al dat bommengeleg vind ik overigens net zo achterlijk als jullie, en ook ik ben uiteindelijk ook voor afschaffing van religie. Dus plaats me niet meteen in een van de beroemde hokjes.

Alleen kan ik logisch niets tegen de Boerka inbrengen, en ik heb er persoonlijk gewoon echt geen last van. Voilgens mij is dat meer mindset dan echt.

Ik heb WEL last van rellende jeugd, ongeacht waarvandaan. Zo kon ik maar net een matpartij ontwijken toen ik met mijjn pruik voor oranje lul werd uitgemaakt. Alleen had die knul me vast niet vriendlijker bejegend als zijn moeder geen Boerka mag dragen...

Iederzijnmening Sterk groeiende "kerk " in Irak volgens ons parochieblad.

Zij achterlijk, wij gecultiveerd, maar omdat zij niet tolerweren, hoeven wij ook niet. Wie was ook alweer gecultiveerder?

Boerkaverbod is een verbod op een syndroom. Verandert niets aan radicale ideeen. Integendeel, versterkt deze juist en straft de verkeerden.

En omdat jullie zo geilen op het theather in rusland:

The militant leader told the hostages that the attackers (who identified themselves as a suicide squad from "the 29th Division"[9]) had no grudge against foreign nationals (about 75 in number from 14 countries, including Australia, Germany, Netherlands, Ukraine, United Kingdom and the United States) and promised to release anyone who showed a foreign passport. The Russian negotiators, however, refused to accept this offer and instead insisted that everybody be released, without any distinction between foreigners and Russians, volgens Moscow Times.

Als je die vrouwen, due de dood van hun mannen wilden wreken, verboden had een Boerka te dragen was er vast niets gebeurd.

Laat ik duidelijk maken dat ik geen enkele terreurdaad goedpraat, blij ben met de manier waarin ik opgegroeid ben, vooral in vrijheid, en maar met matige sociale dwang (ja, die hebben we hier net zo goed! Je "moet" van alles, anders hoor je er niet bij). Dus ga ik die ook niet op anderen uitoefenen.
Iederzijnmening bfa, omdat NIET TRADITIONEEL geklede mannen wat vliegtuigjes in een gebouw hebben gestuurd. Onherkenbaar aangepaste mannen, die zich "aangepast" hebben....

Ook in Rusland had het NIET dragen van de Boerka niemand tegengehouden, of denk je dat Tsjetsjenen de kracht uit hun jurk halen? Zoals Samson uit zijn lange haren?

Dan doen ze een jas aan en stoppen daar hun bommen onder.

Dikke vrouwen weren wegens terrorismegevaar? Wie weet wat onder die circustenten zit.

Iederzijnmening Dus jullie willen die vrouwen niet meer op straat, en laten de mannen die erachter zitten vrijuit gaan?

Wat een raar gevoel van rechtvaardigheid hebben jullie.

Ik wil onderdrukte vrouwen ook "vrij" hebben, maar dat doe je toch niet door ze te straffen en het ze verder maar te laten uitzoeken.
Iederzijnmening Drie duimpjes en geen voorbeeld. Lafaards
Iederzijnmening Achterlijk duimpje. Noem me EEN geval waar een vrouw in Boerka iets of iemand kwaad heeft gedaan.
Iederzijnmening Ik hoefde er geen seconde over na te denken of ik ze binnenlaat overigens. Alleen werk ik naast het forummen, vandaar de vertraging.
Iederzijnmening Ja, ik zeg toch, bekeur dan de MANNEN die hun vrouw verplichten (hoe je daar achter moet komen of het vrijwillig is weeet ik niet). De VROUWEN treft in dat geval toch geen schuld.

Dus heb je twee keuzes:
1: zolang vrouwen in Boerkas niemand kwaad doen (wat in NL nog niet gebeurd is zover ik weet), laat je ze in hun waarde.

Of 2: Je verbied Boerkas, maar je houd je bek erover wie nu eigenlijk die vrouwen onderdrukt, want in feite ben je zelf degene die ze opsluit.

Nu mag je zelf kiezen of je de tolerante NLer bent (totdat daadwerkelijk door Boerkadragers geweld wordt gepleegd), of een onderdrukker op grond van onderbuikgevoelens.

En ja, ik zou de vrouwen in mijn zaak binnenlaten, waarom niet? Misschien bulken ze van het geld.
Iederzijnmening Wordt je opgesloten als je geen wiet rookt?
Iederzijnmening Wiet roken in het openbaar is ook in Nederland niet bij wet geoorloofd, maar DAT wordt dan wel gedoogd. Vreemd he?

Waarbij het een vergeklijking van appelen en peren is. Wordt jij gestraft als je geen wiet rookt? Overtreedt jij een grens van persoonlijke schaamte als je geen wiet rookt?

Iederzijnmening Ik vind de mensen uit staphorst ook niet aangepast...

Kannibalisme e.d. kan inderdaad niet in onze maatschappij. Van iemand die een Boerka draagt heb je alleen last als je dat perse wil.
Iederzijnmening "De beurs reageerde vanochtend op tegenvallende groeicijfers uit China"

Wat is eigenlijk niet tegenvallend? boven de 25%? Of altijd hoger dan het vorige kwartaal? Ik vind 10,9 % niet tegenvallen.

Of ben ik nu gek?
Iederzijnmening Inderdaad, als iemand in de bus een matje legt en richting oosten gaat bidden, dan gaat dat te ver.

Ik geloof niet dat hget vrijwillig dragen van een Boerka enkel een geloofsuiting is. Het is maar wat je van thuis meekrijgt en in je naaste omgeving gewend bent (en dat geldt voor iedereen). Er zijn grenzen van bv schaamte waar je niet overheen gedwongen moet worden. Als jij om wat voor reden in het buitenland terecht komt, waar mannen in een tanga (en verder niks) moeten lopen, doe je dat ook niet.

Als het om het onderdrukken van vrouwen gaat, wat voor recht van spreken heb je als je ze zelf juist nog verder onderdrukt. Je moet de mannen aanspreken die hun vrouwen tot het dragen dwingen , en niet zorgen dat die vrouwen helemaal nergens meer naartoe kunnen. In de Boerka mogen ze tenminste nog over straat.

Hoe grrot de verhouding gedwongen / vrijwillig is, ik denk dat neimand dat kan beantwoorden. Volgens mij zijn er echter zat die het gewoon zo willen, omdat ze het zo kennen.

En nu komt vast weer de dood-doener, dat ze dan maar naar hun eigen land moeten gaan.

Iederzijnmening Integendeel, bliojkbaar is men hier inmiddel szo op zijn hoede voor Boerkas, dat het slagen van je missie groter is ZONDER Boerka....
Iederzijnmening Net zoals de traditionale kledij van de WTC-Piloten, nietwaar?

Hoe kun je nou serieus geloven dat iemand afziet van een aanslag, omdat ie geen Boerka mag dragen?
Iederzijnmening En een bom krijg je niet onder je rok verstopt?
Of onder je winterjas?

Of moeten nu alle vrouwen een bavaria-jurkje aan?
Iederzijnmening Nouja, de bivakmuts wordt natuurlijk ook direct in verband gebracht met een misdrijf. Wie zet anders in de zomer een bivakmuts op (waarbij ik een vrouw met bivakmuts ook al minder bedreigend vind dan een man)

Als je een Boerka direkt aan misdrijf koppelt, dan heb je toch wel wat los zitten, cq wat veel TV gekeken (of Telegraaf gelezen)

Als je aan postuur en stem herkent dat er een man onder die Boerka zit, DAN zou ik inderdaad maken dat ik weg kom.

Maar een bang onderdrukt vrouwtje onder die Boerka, moet je haar leven nog zuurder maken dan het is.

Waarbij ik moet aanmerken, ik heb ook al vrouwen in Boerka in een sexshop dildos zien kopen, in Singapore weliswaar. Ik denk dat er zat lekkere vrouwen met niets anders dan sexy lingerie onder de Boerka rondlopen. Laat die maar in mijn bus....
Iederzijnmening Ik wacht nu eigenlijk nog dat iemand de herhaling kijkt, en de door petervb geciteerde tekst gaat controleren op waarheid, en daar dan nog een oordeel over velt.

Berlusconi doet dat toch knap. Die citeert altijd een of andere latijnse filosoof, komt ongelooflijk geletterd over, in de wetenschap dat dat toch nooit iemand gaat controleren.

Heb daar eens een artikel over gelezen wat voor crap hij per dag uitslaat.
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Woensdag 14 Juli 2010 Woensdag 14 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Misschien een idee.

Eerst het potje spelen, daarna kijken scheidsrechters naar de herhaling van de wedstrijd.

En strepen dan alle onterechte doelpunten weg. Zoiets?

Wacht, we doen het nog anders. We geven ook de spelers kans hun keuzes te overdenken, en geen beslissingen in split-seconds te moeten doen.

Zij kijken ook naar de herhaling, mogen bepaalde momenten kiezen, deze spelsituatie wordt nagebootst, ze mogen dan 3 opties uitproberen en die met het beste resultaat kiezen.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Woensdag 14 Juli 2010 Woensdag 14 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Mooi, kan NL nu 36 jaar over het door Spanje ontnomen WK jammeren en de duitsers met rust laten.

"Despite Nigeria being a major crude oil producer, it must buy almost all the oil it uses on the international market because its own refineries are insufficient and dilapidated."

Beetje hetzelfde verhaal als in Iran, toch?
Iederzijnmening Ah, op die manier. Er van uitgaande dat je kinderen een zegen zijn...

Al vind ik het nog steeds star (om niet te zeggen ouderwets). Je kunt als vrijgezel toch ook kinderen hebben. Of ongehuwd samen zijn en kinderen hebben.

Of andersom, getrouwd zijn, maar kinderen krijgen lukt niet.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Dinsdag 13 Juli 2010 Dinsdag 13 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening 16:28:09 "Bong, als je eeuwig vrijgezel wil blijven dan moet je ook je kinderen even bij t vuilnis zetten, zo heb ieder nadeel zn voordeel!"

Ben ik de enige die deze zin niet snapt? Zowel dat van bij vuilnis, als ook nadeel/voordeel?

Ik snap echt niet wat je nou wil zeggen...
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Dinsdag 13 Juli 2010 Dinsdag 13 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Mag ik dat doen in JK´s plaats?

Je kunt Iniesta geen rood geven, als je dat bij de Jong al niet hebt gedaan.

En dan heb je ook nog zoeits als actie-reactie. Alonso had de karate-trap minder "verdiend" dan van Bommel zijn judoworp, want Bommeltje had al eerder rood verdiend.

Maar objectief gezien had Iniesta rood moeten krijgen.

Objectief gezien had Iniesta deze overtreding helemaal niet hebben kunnen begaan ;-)
Iederzijnmening Excuus als ik hier mensen uit het bankwezen op hun teentjes getrapt heb.

Mieter al die tachtigeer jaren films over wallstreet maar de kliko in. Je zou Osama bijna dankbaar zijn dat ie een statement heeft gemaakt met de twin towers.
arcelor mittal arcelor mittal ARCELOR ma 12 t/m vr 16 JULI 2010 ARCELOR ma 12 t/m vr 16 JULI 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening En zoals gewoonlijk komt Moodys keurig op tijd met een downgrade van Portugal, net nu de cijfers van Alcoa en Posco er goed uitzien en een herstel van de beurzen mogelijk is.

Man man man wat ben ik blij dat ik ingenieur ben geworden, en niet zo een verachtelijk finance-lulletje. Die zouden zich diep moeten gaan schamen allemaal. Ze voegen niets toe, ze creeren niets, ze maken "winst" door anderen armer te maken. Gadverdamme.

arcelor mittal arcelor mittal ARCELOR ma 12 t/m vr 16 JULI 2010 ARCELOR ma 12 t/m vr 16 JULI 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Lees de 2 vorige reacties en concludeer, de grondstofprijzen dalen EN stijgen tegelijkertijd.

Je wordt gewoon dolgedraaid door alle mediaberichten. Triest en lachwekkend tegelijk.
Iederzijnmening Hebben de banken niet hetzelfde gedaan met de huizenmarkt?

Ik bedoel, je kunt geen TV of radio aanzetten of er komt wel een hypothekerspotje ("ik ben wezen shoppen voor een hypotheek", hoeveel idioter wil je het nog brengen), een bank, een door makelaars gesponsord huisjeskoop of -verfraaiprogramma langs, en allemaal met de boodschap dat je haast moet maken. Kopenkopenkopen.

Gek wordt je er van. Zie je in het buitenland totaal niet, da soort gehype. Althans niet in de landen waar ik vertoef. Daar zie je wel eens iets over interieurdesign e.d., maar niet over Henk en Ingrid die op zoek zijn naar een ander huis.

In de UK is (of was) het ook zo´n gekte, begrijp ik?

En zo hebben ze het in de tuiniersbranche ook gedaan?
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Dinsdag 6 Juli 2010 Dinsdag 6 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Ik geef overigens geen duimpjes

maar dat terzijde...

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Dinsdag 6 Juli 2010 Dinsdag 6 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Uitzendbureaus zullen toch niet zooo veel mensen aan een voornamleijk geindustrialiseerde tak leveren, die voor een groot deel met buitenlandse krachten (zonder tussenkomst uitzendbureau) werkt?

En als, dan toch maar in bepaalde regios van het land, wat ook voor transport geldt. De wegen hier zijn net zo vol met vrachtwagens, en daarvan is maar een klein deel met bloemen onderweg. Fruit e.d wel, de mensen blijven toch eten. Nou ken ik persoonlijk geen transportondernemers, maar wie koopt eigenlijk al die vrachtwagens die MAN weer volop produceert?

En de horeca...nu met het WK kunnen ze toch eigenlijk niet klagen. Verder hebben die hun eigen graf gegraven als je het mij vraagt, is een sector die altijd klaagt.

Maar goed, we kunnen nu sector voor sector gaan analyseren. We zullen het wel zien over een paar maanden.
Iederzijnmening In de agrarische sector (waaronder bloembollenteelt valt) werkt door de hoge industrialisering (lekker; "watertomaten") toch maar 4% van de bevolking?

Aangezien het meeste voor export geproduceerd wordt, ga ik ervan uit dat het met de andere, importerende, landen juist niet zo goed gaat.

Aangezien ook dat de voedings- en genotmiddelenindustrie, de chemische industrie, de aardolie-industrie en de metaalindustrie, de internationale handel en het bankwezen de belangrijkste industriële en economische activiteiten in Nederland zijn, vraag ik me af of je uit een slecht draaiende kweek en bloembollensector moet concluderen dat het met heel Nederland slecht gaat....

Dat er met bloembollen nu niet zoveel te verdienen valt is naturrlijk niet zo mooi, maar is dat een graadmeter voor heel nederland tegenwoordig?
Iederzijnmening Je hoeft niet eens expat te zijn. Een limburger houd het ook niet lang vol in de randstad.

Sprak de vriend van ervaringsdeskundigen.
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Maandag 5 Juli 2010 Maandag 5 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Goh, de drie rode duimpjes komen vast van buitenlanders die naar NL gekomen zijn.

Sprak de ervaringsdeskundige...
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Maandag 5 Juli 2010 Maandag 5 Juli 2010 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Iederzijnmening Bongo, komt het niet in je op dat het misschien aan de onbeschofte hufterigheid van de autochtonen kan liggen?