Ga naar Bindex Messages posted by barrelhouse
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  

Profiel voor barrelhouse Profiel voor barrelhouse Messages posted by barrelhouse Messages posted by barrelhouse Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 385, 386, 387 ... 396, 397, 398 Volgende 

Categorie:

Auteur   Bericht 
barrelhouse
als Hans iets uitlegt is het altijd uitgebreid.
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 360 De NaBeursKroeg 360 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
misschien wel een oude zaak van slimme Albert
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 360 De NaBeursKroeg 360 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
koers van €5 is een stijging van 32%
moet geen probleem zijn..
hagemeyer hagemeyer Koerspotentie 2007? Koerspotentie 2007? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
ik heb alle moed bij mekaar moeten schrapen wil.

ik ken hans nog van het praethuys. hij is niet makkelijk.
barrelhouse
en is dat leuk als je zo'n ding hebt in Benidorm
barrelhouse
wat is dat eigenlijk een cyber..
barrelhouse
ik ben binnen.

willem K van harte gefeliciteerd met alles erop en eraan.
barrelhouse
nog steeds vlinders Joost

neem ook een bakkie..
barrelhouse
knip en plakwerk van Alex.

Wat ABN Amro-topman Rijkman Groenink de afgelopen jaren niet voor elkaar kreeg, lukte een van zijn grootste criticasters in één dag. Hedgefund The Children's Investment Fund (TCI) wist de koers van het bankaandeel op het hoogste niveau in zes jaar tijd te brengen.

De ironie wil dat dit niet het gevolg is van de prestaties van de bank zelf. Die stellen namelijk al een tijd lang teleur. Vooral het kostenniveau van de bank is te hoog, ondanks talloze beloftes tot verbetering van Groenink.

Nee, de koerssprong was juist te danken aan kritiek op de bank. TCI (houder van een 1%-belang) pleitte in een brief aan ABN Amro voor opsplitsing van het bedrijf.

Aandeelhouders worden volgens TCI al jaren benadeeld met een "verschikkelijk slecht aandeelhoudersrendement", doordat de bank een niet-efficiënte vergaarbak is van activiteiten. De enige manier om de verborgen waarde in ABN Amro naar boven te krijgen, is opsplitsing.

Gezien de staat van dienst van TCI (de investeerder leidde eerder een succesvolle aandeelhoudersrevolte bij Deutsche Börse), kreeg het fonds beleggers mee. In totaal steeg de koers van ABN Amro afgelopen week met circa 10% tot EUR 27,94.
abn amro abn amro ligt momenteel een bom onder de financiële markten? ligt momenteel een bom onder de financiële markten? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
over eten gesproken zinnetje uit China..

Dalian zijn we naar een heel smerig BBQ restaurant geweest met vrienden . Smerig in de zin dat het zekker niet HACCP was maar het eten was echt heerlijk dus dat neem ik op de koop toe en na veel eten en veel bier konden we 2 euro aftikken

barrelhouse
hier nog een stukje China geschreven door een jonge vrouw van twintig.

Het grappige in Dalian was vooral dat de mooiste appartmenten leeg stonden en in de Japanse straat waar super mooie huizen gebouwd waren woonde ook niemand. Heel aparte gewaarwording was dat.

Woningmarkt Woningmarkt betaalbaarheid woning deel 2 betaalbaarheid woning deel 2 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
dank u kaak..

een keer meegemaakt met een tl aegon die eruit ging terwijl de koers van het aandeel er 30 cent onderzat.

en in mijn geval ruime stoploss. gaat een turbo door het putje dan zal ik er 8 voor moeten afronden om het verlies weg te werken.
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 359 De NaBeursKroeg 359 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
op dft heeft wanderer er prachtige verhalen over.

we gaan in mei er ook zeker naar toe.

kan je bericht over de turbo's niet zo gauw vinden kaak. kan je het hier even vermelden zodat ik het kan aanklikken.

ben nu eenmaal dom
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 359 De NaBeursKroeg 359 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
van pc naar pc kaak.

wat een wereld is dat China.
barrelhouse
morgen, wat is skype een prachtmiddel. uur zitten kletsen met dochter in China.

mijn idee over de turbo's is dat je dat binnen 5 minuten snapt. gaaterom dat je veel ervaring hebt met het koersverloop van aandeel etc etc.
zelf alleen in aandelen waar ik al jaren mee bezig ben.
barrelhouse
tis nog veel erger rabo. die k staat bij mij voor krabbelaartje.
hagemeyer hagemeyer hagie UP or DOWN?? hagie UP or DOWN?? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse

mijn langste in porto is de tl ahold van 23-01-07
barrelhouse
Mitsubishi Forklift Stadion

zo een stukje kunstgras met twee noodtribunes.

dit kan alleen in Almere..
barrelhouse
bracar volgende week ui t tegen forza.
barrelhouse
iedereen is hier van z'n hagiwinsten naar een weekend Parijs,maar ik heb de data..

26 april ex-div. en 16 mei betalen..
hagemeyer hagemeyer hagie UP or DOWN?? hagie UP or DOWN?? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
hgm kopen op 2,44 en nooit de neiging gehad om te cashen. knap hoor..
barrelhouse
je kan ook de boosdoener eventjes onder de negeer zetten.
wel terughalen anders zitten we zonder chefkok..
barrelhouse
ik vind dat programma vermist afbraak tv..
barrelhouse
6 centjes is het en wanneer weten ze nog niet.

barrelhouse
gaat echt m'n eerste worden proost.

saaie beursdag met een tl ing erbij.
barrelhouse
en na een korte blik rechts van het draadje meld ik een mooie dagrit gamma holding.
barrelhouse
m'n 50k aank.vanmorgen van 3,73 verk. op 3,79
barrelhouse
brac is ze van de ene kroeg naar de andere te proppen.
barrelhouse
de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 358 De NaBeursKroeg 358 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
ik geloof in een wondertje.
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 358 De NaBeursKroeg 358 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
Mocht AZ toch nog doorgaan dan spelen ze regen Newcastle
barrelhouse
en als hobby wielen verkopen aan kroegen voor achter de bar. toch Joost
barrelhouse
er wordt weer eens gejokt op de draadjes. bah....
barrelhouse
aex toch weer onder de 510 gesloten.

middag, moeilijk lezen de nachtploeg.
is madame wilver nu gestopt met blowen
barrelhouse
dochter begint einde week te werken in Ramadan hotel.
kamerprijs €700 nu nog vakantie en slaapt in een hostel voor zeer weinig.kan alleen slapen als buitenlander in hotels die door de overheid worden gecontroleerd.

Woningmarkt Woningmarkt betaalbaarheid woning deel 2 betaalbaarheid woning deel 2 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
gefeliciteerd meiske car...
barrelhouse
zal ik ook niet kinderachtig doen.

twee afgeronde turbo's vandaag. netto 77 plus 80 euri

dus de rest van de week op lieve's bonnetje..
barrelhouse
wat heeft telg mooi abn gesproken 6% erbij..
barrelhouse
rabo sec. geeft ook nog een koersdoel voor Lcmg.€2,54
bij het houden advies.

logica logica Logisch-logica "de vergeten Parel" gaat Up. Logisch-logica "de vergeten Parel" gaat Up. Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
het goede nieuws bij alex is dat ze geen bankafschriften meer sturen.
barrelhouse

wie neemt dan ook een tl 505...
barrelhouse daar heb je hem..

Fin.Niv Stop Loss Stop loss datum Stop loss waarde
AEX Turbo Long
NL0000380343 / 38034 490,0692125 505,00 20.02.07
barrelhouse
ga nu maar even mailen met veenwind Hans.
barrelhouse
nu volg ik de aan/verk. van Orale al een tijdje en
dan kan ik nu niets anders zeggen dan dat de koers van Rood eerdaags een sprong naar boven gaat maken.

rood testhouse rood testhouse Do 1 mrt cijfers over 2006 en meer? Do 1 mrt cijfers over 2006 en meer? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
heb een ts heineken dagritje gemaakt.nettowinst €64

had meer in gezeten,maar de turbo's lagen het eerste uur eruit. was gister een houdenadvies en de koers was erg gestegen.durfde de ts niet mee naar bed te nemen dus weg.

verwacht morgen verdere daling.
barrelhouse
Arsenal heeft 18 voetballers meegenomen naar Eindhoven. no English persons
PSV 17 man waarvan 3 Hollanders Cocu Kromkamp en Moens.
barrelhouse
stond erbij en keek erna..
logica logica Logisch-logica "de vergeten Parel" gaat Up. Logisch-logica "de vergeten Parel" gaat Up. Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
worden er een paar zenuwachtig bij de turbo's storing.
hagemeyer hagemeyer Op naar de cijfers op 21 februari !!! Op naar de cijfers op 21 februari !!! Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
hebben ze jouw wel eens een maffiamaatje genoemd Albert.
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 357 De NaBeursKroeg 357 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
barrelhouse
Kon wel eens zijn dat Willem Holleeder over een week weer in Amsterdam op z.n scootertje rijdt.
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 357 De NaBeursKroeg 357 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht