Ga naar Bindex Messages posted by heinzo
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  

Profiel voor heinzo Profiel voor heinzo Messages posted by heinzo Messages posted by heinzo Ga naar Pagina: 1, 2, 3  ...  203, 204, 205 Volgende 

Categorie:

Auteur   Bericht 
heinzo Dank aan Kaak en Aperam
Had ik ze maar in het eggie
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT Top 5 2012 week 4 DFT Top 5 2012 week 4 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo doen we Costa
aegon aegon Krijgt men in de gaten dat aegon sterk terug komt? Krijgt men in de gaten dat aegon sterk terug komt? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Americas, ik heb al jaren mijn deur open gehouden voor jouw bezoek, maar je komt nooit.
OK Parque Santiago 4 app. 2008, be my guest,
aegon aegon Krijgt men in de gaten dat aegon sterk terug komt? Krijgt men in de gaten dat aegon sterk terug komt? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Ze heet Nan
heinzo Muchos grazias
heinzo OK we houden contact
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 961 De NaBeursKroeg 961 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo ja helmus mijn jaarlijkse verhuizing naar de Canaries
te koud voor Kaak maar ik doe het al 28 jaar en kom dan in maart weer terug, lekker hoor...
heinzo @ A'tje
ik dacht dat het veel rigoreuzer was gegaan, ken jouw tuin en vond hem heel mooi, dus begreep het niet helemaal, ok ga je nog naar zuidfrankrijk?
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 961 De NaBeursKroeg 961 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Perfekt A'tje zie Aegon.
heinzo Kale tuin A'tje, ga je toch je eigen sintelbaan neerleggen?
heinzo A'tje kan niet anders
heinzo blackgold forever!!!!
heinzo Even pas op de plaats, volgende week opzeker, blijf op het vinkentouw, as woensdag 5 weken weg, maar laptoppie gaat mee..........dus handelen kan ook daar fijn weekend mensen
heinzo Appie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een fijne dag van, zie je van de zomer
heinzo Mogguh mensen, herkenbaar jouw woorden helmus, ben gisteren ook compleet liquide gegaan. Heb mijn bedenkingen over vandaag, expiratie enz.
En Kate Aakok heeft alleen nog aandelen Hoogovens
heinzo A'tje ben vandaag ook compleet liquide gegaan, dit kan toch niet zo doorgaan
ageas ageas AGEAS (Fortis) 2012 week 02 16 t/m 20 jan AGEAS (Fortis) 2012 week 02 16 t/m 20 jan Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo

boys onder elkaar
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 959 De NaBeursKroeg 959 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo
meesterlijk John
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 959 De NaBeursKroeg 959 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Dank je Kaak
Kloptie Wilver
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT Top 5 2012 week 1 DFT Top 5 2012 week 1 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Meneer Barrelhouse en Gameboy met wegwezen had ik het over mezelf.
Het zou voor de nabeurskroeg een zegen zijn als jullie 2 met jullie afzeikerij weg zouden wezen.
Jullie zijn de reden dat ik hier zo min mogelijk vertoef en ik kwam hier en elders op de dftfora graag.
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 958 De NaBeursKroeg 958 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Dit bedoel ik nou, wegwezen hier
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 958 De NaBeursKroeg 958 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Net zo sporadisch als Odie hier maar ook namens mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Er is een mailtje onderweg naar Wilver.
Voor Kaak mijn grote bewondering en respect, valt niet mee man, ook dit zijn weer rotdagen.
Gezondheid en proost voor alle bekenden, oud en nieuw!!!
heinzo Heinzo zet in met:

Aalberts
Aperam
BAM
ING
Ten Cate

groeten aan allen.
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DE DFT TOP 5 2012 PROMO DOE MEE! DE DFT TOP 5 2012 PROMO DOE MEE! Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Dank je Kaak, ik heb altijd gedroomd Wilver onder me te hebben
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT Top 5 week 51 DFT Top 5 week 51 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Dr. Money, ik vergat gisteren mijn nick bij de overmaking van de 25 euro te plaatsen, was het toch duidelijk?
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT TOP 5 2012 DFT TOP 5 2012 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo 1 mark
2 Bracar
3 Cartini
4 Thedoors
5 blackgold
6 jptd
7 philippe_nl
8 kaak
9 appi
10 johnclean
11 via de achterdeur
12 Wilver
13 teejee
14 orc
15 jk
16 pad
17 dikker
18 Top10Piet
19 abs
20 eltorro
21 juun
22 skipad
23 Steelmen
24 Dr. Money
25 wieweet
26 Niet Groot
27 ad Goossens
28 vopper
29 Gerbri (goed zo-ik wist het)
30 zen
31 loss the boss
32 bfa
33 Razorblade
34.Heinzo

Geld overgemaakt, fondsen later, maakt niks uit maar toch..........
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT TOP 5 2012 DFT TOP 5 2012 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Tjee wat spannend Gap, niet de huid verkopen voordat de beer is geschoten ouwe, gr. Heinzo
Kaak respect
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT Top 5 week 50 DFT Top 5 week 50 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo en Willem, sinds ik Aalberts kocht zit ik minus 20%
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NabeursKroeg  953 De NabeursKroeg 953 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Pietje precies onze Kaak, einde jaar quitte denk ik
mosselen waren top, vriendin wast nu af, delegeer ik graag
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NabeursKroeg  953 De NabeursKroeg 953 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo mensen, mijn vriendin roept mosselen............. ''dus laters
heinzo ha die helmus, alles prima, alleen nog in aalberts en minus 20% maar komt nog wel goed denk ik zo, is prima aandeel en een van minst dalende dit jaar,
heinzo Ik keek een keertje en zag jou boos, met mij alles fijn, kijk af en toe, zag dat je verhuisd was maar wel nog zeer strijdvaardig
heinzo boz boos
heinzo
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT top 5 week 41 DFT top 5 week 41 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo L. ik zoek nog steeds een perfekte kokkin, maar je woont zo ver weg
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT top 5 week 41 DFT top 5 week 41 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Dank je Kaak, Adriaantje en Gappy weer tevreden, had ik nou een afspraak dat ik mee zou delen of niet,
heinzo Probleempje A'tje
heinzo Af en toe een chineesje of een, veel lekkerder, Indoneesje, is niet verkeerd, maar gewoon een aardappeltje, wat groenten en een stukje vlees is gewoon te doen.
En wie weet wat er allemaal voor jou nog in het vat zit, Kaak houdt moed, ik zeg dit uit ervaring, vertel ik nog weleens.
heinzo Dat blijf ik het meest ongezellig vinden Kaak, ik kook wel altijd, maar toch.....
heinzo Hi Kaak tja
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NabeursKroeg 930 De NabeursKroeg 930 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Wat een verdriet Willem, ik ken het gevoel maar kan het niet onder woorden brengen.............
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT top 5 week 37 DFT top 5 week 37 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Kaak sterkte in deze rotperiode, groeten H.
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT top 5 week 37 DFT top 5 week 37 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Kom niet veel meer op het forum, zit behoorlijk in de min met Aalberts, maar koop nu af en toe wat bij, het komt wel weer goed, denk ik zo
aegon aegon Miljarden verdampt per dag Miljarden verdampt per dag Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Zit je weer in jezelf te praten Helmus, zal de leeftijd zijn
aegon aegon Miljarden verdampt per dag Miljarden verdampt per dag Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Bram je hebt hier veel in geinvesteerd, je mag er trots op zijn, maar ja voor een macho is dit pijnlijk
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT top 5 week 32 DFT top 5 week 32 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Mooie top2, bracar geemigreerd denk ik
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT top 5 week 32 DFT top 5 week 32 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Hallo die Helmus, nog steeds zoekende naar het fortuin, hoest ie
aegon aegon EURO IS FAILLIET EURO IS FAILLIET Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Gappy komt bij me bbq-en later deze zomer en ik bereid me al voor op een avondje Indopochen, soit het moet dan maar.

Heel veel dank Willem
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT top 5 week 27 DFT top 5 week 27 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Ben zo viriel als de pest maar het zicht is even iets minder hahaha
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT Top 5 Week 25 DFT Top 5 Week 25 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
heinzo Ga je mailen over mijn operatie in het AMC laters
Algemeen Financieel Algemeen Financieel DFT Top 5 Week 25 DFT Top 5 Week 25 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht