|
Auteur
|
Bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Zoals ik al een keertje zei was logica een leuk aandeeltje om te schrijven,en zeker omdat het aandeel leuk stijgt en dan weer flink terugzakken kan.Logica is echter met een forse zet zoals ik al voorspelde gestegen en bij de eerst volgende keer bij expiratie datum van de opties kan het echt interessant worden.
Waarom omdat dan de aandelen opgevraagd gaan worden door de kopers van de rechten en dat kan leuke verschuivingen teweeg brengen dit keer dus sterke bodem en verder omhoog interessant wordt het dus om call opties te kopen en rustig af te wachten voor het nieuwe jaar op naar de top en niet Andy Green maakt de aandelenmarkt mensen maar dat doen de kopers en verkopers en de marketmaker dat zijn de mensen die bepalen of een aandeel zal stijgen of niet.
|
logica
schrijvers bij logica er uit
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Na lange tijd op het reservebankje te zijn gekluisterd is het dan eindelijk zo ver zoals u ziet stijgt logica een beetje zoals voorspeld op kantelpunten.
Nu ik doe er nog een schepje boven op turbosprinter gaat i worden zie hem nu toch echt eindelijhk uitbreken naar de 2.00 euros en ik doe er nog een schepje bovenop
terug naar oude tijden zou me niet verwonderen als i volgend jaar gaat stijgen met zo,n 300%.
Hoezo die wijsheid nou let maar eens op de garafiek lijntjes die kruisen maar ook een flinke trend verbetering en een terugkeer bij waar het toen eens allemaal bergafwaards ging.Zoals u weet waar het land eens is verbrand groeid het kruid het best.
|
logica
LOGICA-BULLISH
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Hallo goede morgen zo zie je maar weer with a little bit help from my friends, succes en op naar de 2.00 euros nu wil alleen een domkop nog af nan zijn logica logisch he arthuro
|
logica
Logica
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Oh ja aangezien ik een bullische markt verwacht zou ik dit maar even niet nu doen maar als de markt gaat dalen en niet stygen ,succes
|
logica
Arthurowdinvestments
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Opties schrijven als je de aandelen laag hebt gekocht leverd premie op. Je schrijft ze hoog, als je ze laag gekocht heb, eerst laat stygen en dan hoog de calls verkopen, dit leverd een premie op het oudste geheim van de aandelen handelaar en dan krijgt hij of zij ook nog zijn aandelen terug. Dan wel op een lager niveau omdat de optie koper de uitoefenprijs die lager is als de aandelenprijs niet uitoefend dus maakt hij geen aanspraak op de stukjes maar wie treurd daar nou om als ze later toch weer stygen en hij zijn premie binnen heeft en het dividend als extraatje
Daarom zijn sommige steunpunten of weerstanden zo moeilijk te nemen ze staan volledig geblokkerd door deze geschreven calls of put opties ,groetjes en succes arthurowdivestments
|
logica
Arthurowdinvestments
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Zo dat was het dan weer mijn gescgreven opties Logica gaan er vandaag uit dan is het vrijdag voor iedereen feest en kunnen we allemaal weer Logica kopen
op naar de 2.80 en dan maar weer eens schrijven want schrijven is blijven succes er mee allemaal.
Vandsag misschien al over die gewraakte 1,50 haha.
|
logica
Arthurowdinvestments
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Maar weinig beursbeleggers zien dat ondanks de daling in het verleden van Logica een trendbreuk onderweg is wie Charts kan lezen weet het de laatste weken veel hogere aankoop aantallen te zien zijn, let op de groene balken in de grafieken maar thevens de koers is nu aangekomen op een zeer acceptabel niveau om te kopen ,zelfs een aantal optie huizen raden aan Logica nu te kopen met een koers verwachting van minstens 2.00 euros ik vind dit nog al zwak is een kei van een nederlands bedrijf met eigen kapitaal en zou mij niets verwonderen als dit bedrijf opgekocht word door een buitenlandse onderneming en niet een nederlandse om een voet aan de grond te krijgen ten opzichte van Odina en anderen bijvoorbeeld die het ook laatste tijd erg goed doet op de beurs.
|
logica
sterke stijging verwacht Logica
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
moet je maar een rustig doorleven groetjes ,arthur
|
hagemeyer
koerts doel 16-8 4.00 euro let op !!!
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
A ls ik bij een bank kom, en ik laat de naam Rienk H. Kamer vallen, krijgen ze bijkans een hartverzakking.
Ja, laatst nog bij Kempen & Co, daar gruwen ze van hem.
Dialoog tussen twee heren. De een is makelaar in winkelpanden. De ander piepschuimfabrikant. Dus is de grap van de een over de ander snel gemaakt. Hij verkoopt óók lucht. Sinds enige jaren gaan ze samen naar het R.H.K.-symposium. De makelaar is geabonneerd op Financiële Strategie en zijn vriend mag dan voor tweehonderd gulden (normale toegangsprijs: zeshonderd gulden) mee.
Wat opvalt, is dat zij, en dat geldt voor veel bezoekers, geen kritiekloze adepten van R.H.K. zijn. Ze komen voor wat extra informatie, maar vooral voor de show. Kamer is natuurlijk een aparte vent. Hij heeft schijt aan alles. Gelukkig maar dat ze de goeroe nooit blindelings hebben gevolgd, want dan waren we in 1996 aardig wat koerswinst misgelopen, grinnikt de piepschuimfabrikant. Maar Kamer is zeker geen schertsfiguur, zeggen ze. Doen andere beleggingsadviseurs het beter? Het is hun opgevallen dat banken nooit eens het advies geven om winst te nemen of om eens een tijdje géén aandelen te kopen. Logisch, want ze draaien nu eenmaal op provisie. Daar heeft Kamer geen last van.
Vrijwel alle experts vergeten winst te nemen. Kent u Michael Kraland? vraagt de makelaar. Das een vriendje van mij, die heeft een financiële pagina in Quote. Nou, die jongen heeft een fonds en dat liep op van 9,90 euro tot 22 euro in maart 2000. Ik zeg: Michael, (hij priemt een vinger in een denkbeeldige borst) Michael, zullen we eens winst nemen? Nee, hoor. Nu staat hij op 8 euro! De piepschuimman: Cash is king.
Als de zoemer gaat, drinken de twee hun kopjes koffie leeg. Ze weten wat nu volgt: Voor de pauze breekt Kamer de zaak af, daarna gaat hij het weer langzaam opbouwen.
T raditiegetrouw geeft Kamer in het tweede deel van zijn marathoncollege tips voor de beleggingsportefeuille. Ditmaal houdt hij lang zijn kruit droog. Pas rond een uur of zes kunnen congresgangers hun blocnotes te voorschijn halen. In een crisissituatie valt er nu eenmaal minder te halen, zelfs voor een financieel genie, geeft Kamer toe.
Helaas mogen de media Kamers koopadviezen niet met naam vermelden. Zo heeft Kamer dat zelf bepaald. Het publiek betaalt nu eenmaal geen zeshonderd gulden voor exclusieve informatie om die de volgende dag in de krant terug te lezen. Grove omschrijvingen mogen wel. Vooruit: China is volgens de geldgoeroe een echte grow story en in het Nederlandse vastgoed valt een mooi, vast rendement te halen.
Maar gaat u niet bij Kamer zeuren als het misgaat. Ik krijg wel eens boze reacties van mensen die zeggen: hé, Kamer, ik heb dat fondsje op jouw aanraden gekocht, en er is niks meer van over. Maar ik geef een totaaladvies. Vergelijk mij met een dokter die zegt: u moet die en die pillen nemen. Als u er maar één slikt, is het voor eigen risico als u
|
hagemeyer
wie is rienk KAMER.
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Afgelopen vrijdag mocht hij op zijn eigen symposium weer vijf uur lang somberen over de economie. De Fidel Castro van het volkskapitalisme heeft zijn 06-lijn opgedoekt, maar trekt nog altijd publiek. Welkom in de wereld van beleggingsexpert Rienk H. Kamer, artiest.
A ls u ooit in uw leven mijnheer Morelisse tegenkomt, behandel hem dan met alle egards. Gevraagd naar zijn voornaam zegt de Amsterdamse zakenman in elektrische apparatuur: Houdt u het maar op J. Wij hebben toch niet samen geknikkerd, wel? Mijnheer J. Morelisse zit in een lichtgrijs pak op een bank in het Nederlands Congrescentrum in Den Haag en rookt een Marlboro light. Zijn bril hangt aan een touwtje om zijn nek. Met de vanzelfsprekende relaxtheid van de well to do pensionado beziet hij de bezoekers van het Rienk H. Kamer-symposium. Ik heb een paar analisten rond zien lopen. Die jongens zitten er ook vaak naast, hoor. Als ik bij een bank kom, denk ik wel eens: wat doe jij hier dan, als jij het zo goed weet! Jij had in zonnig Madeira moeten zitten!
Nee, J. Morelisse hoeven ze niets wijs te maken. Omdat hij succes heeft, zeggen ze dat hij een graaier is. Maar hij heeft tenminste iets gepresteerd in zijn leven. Hij trekt volle zalen, als ik het zo mag uitdrukken.
Dat mag. Wie hij dan wel is? Rienk H. Kamer natuurlijk. Sinds mensenheugenis aangeduid als Geldgoeroe der Lage Landen. Zon acht jaar organiseert R.H.K. nu al zijn eigen symposium, en evenzo vaak is mijnheer Morelisse erbij geweest. Ook nu het op de beurs minder gaat. Eens in de zoveel jaar komt er een dip, als ik het zo mag uitdrukken.
Dat mag. Mijnheer Morelisse ziet overigens opvallende gelijkenissen tussen hemzelf en Kamer. Kamer bekijkt de wereld in zijn totaliteit, net als ik. Dat klinkt cryptisch. Is J. Morelisse soms ook een goeroe? Hij kijkt even omhoog. Ik zeg maar zo: je absorbeert het én je neemt het in je op.
F idel Castro kon er wat van. Ook Joop den Uyl had zijn momenten. Maar weinigen beheersen de monoloog zoals Rienk H. Kamer het doet. Opa gaat even vijf uur lang voorspellen, waarschuwt Kamer als hij onder applaus het podium betreedt. Afgezien van een pauze van veertig minuten zal de goeroe van één uur s middags tot half zeven s avonds onafgebroken aan het woord blijven.
Eigenlijk is hij weinig veranderd sinds het klassiek geworden fotootje dat bij zijn Panorama-column over geld in de jaren zeventig stond afgedrukt. De pijp ontbreekt en het corduroy jasje is ingeruild voor een blazer met gouden knopen. Maar nog altijd zijn er die bril en die baard, het haar dat als een valhelm op het hoofd zit, en die onafscheidelijke choker. En, uiteraard, de Rotterdamse branie.
Maar wie de bluf, het huis in Marbella, de kunstcollectie en de limo even vergeet, ziet ook een melancholieke 58-jarige man, die probeert om niet alleen de hersens, maar ook de harten van de bezoekers
|
hagemeyer
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Afgelopen vrijdag mocht hij op zijn eigen symposium weer vijf uur lang somberen over de economie. De Fidel Castro van het volkskapitalisme heeft zijn 06-lijn opgedoekt, maar trekt nog altijd publiek. Welkom in de wereld van beleggingsexpert Rienk H. Kamer, artiest.
A ls u ooit in uw leven mijnheer Morelisse tegenkomt, behandel hem dan met alle egards. Gevraagd naar zijn voornaam zegt de Amsterdamse zakenman in elektrische apparatuur: Houdt u het maar op J. Wij hebben toch niet samen geknikkerd, wel? Mijnheer J. Morelisse zit in een lichtgrijs pak op een bank in het Nederlands Congrescentrum in Den Haag en rookt een Marlboro light. Zijn bril hangt aan een touwtje om zijn nek. Met de vanzelfsprekende relaxtheid van de well to do pensionado beziet hij de bezoekers van het Rienk H. Kamer-symposium. Ik heb een paar analisten rond zien lopen. Die jongens zitten er ook vaak naast, hoor. Als ik bij een bank kom, denk ik wel eens: wat doe jij hier dan, als jij het zo goed weet! Jij had in zonnig Madeira moeten zitten!
Nee, J. Morelisse hoeven ze niets wijs te maken. Omdat hij succes heeft, zeggen ze dat hij een graaier is. Maar hij heeft tenminste iets gepresteerd in zijn leven. Hij trekt volle zalen, als ik het zo mag uitdrukken.
Dat mag. Wie hij dan wel is? Rienk H. Kamer natuurlijk. Sinds mensenheugenis aangeduid als Geldgoeroe der Lage Landen. Zon acht jaar organiseert R.H.K. nu al zijn eigen symposium, en evenzo vaak is mijnheer Morelisse erbij geweest. Ook nu het op de beurs minder gaat. Eens in de zoveel jaar komt er een dip, als ik het zo mag uitdrukken.
Dat mag. Mijnheer Morelisse ziet overigens opvallende gelijkenissen tussen hemzelf en Kamer. Kamer bekijkt de wereld in zijn totaliteit, net als ik. Dat klinkt cryptisch. Is J. Morelisse soms ook een goeroe? Hij kijkt even omhoog. Ik zeg maar zo: je absorbeert het én je neemt het in je op.
F idel Castro kon er wat van. Ook Joop den Uyl had zijn momenten. Maar weinigen beheersen de monoloog zoals Rienk H. Kamer het doet. Opa gaat even vijf uur lang voorspellen, waarschuwt Kamer als hij onder applaus het podium betreedt. Afgezien van een pauze van veertig minuten zal de goeroe van één uur s middags tot half zeven s avonds onafgebroken aan het woord blijven.
Eigenlijk is hij weinig veranderd sinds het klassiek geworden fotootje dat bij zijn Panorama-column over geld in de jaren zeventig stond afgedrukt. De pijp ontbreekt en het corduroy jasje is ingeruild voor een blazer met gouden knopen. Maar nog altijd zijn er die bril en die baard, het haar dat als een valhelm op het hoofd zit, en die onafscheidelijke choker. En, uiteraard, de Rotterdamse branie.
Maar wie de bluf, het huis in Marbella, de kunstcollectie en de limo even vergeet, ziet ook een melancholieke 58-jarige man, die probeert om niet alleen de hersens, maar ook de harten van de bezoekers
|
hagemeyer
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
www.welcometoyourfuture.nl/eie/investor/img/RienkK amer.PDF
|
hagemeyer
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
zoek maar eens op op google!!!
|
hagemeyer
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Trade gap hits record
Higher oil prices lift July gap between imports and exports above the mark set after hurricanes Katrina and Rita last October.
By Chris Isidore, CNNMoney.com senior writer
September 12 2006: 3:29 PM EDT
NEW YORK (CNNMoney.com) -- Rising oil prices increased the U.S. trade gap in July to a record high, the government reported Tuesday, as the deficit between imports and exports soared above forecasts.
The Commerce Department reported that the trade gap reached $68 billion in July, up from $64.8 billion reported in June. Economists surveyed by Briefing.com had forecast the gap to rise to $65.5 billion.
The previous record was $66.6 billion in October, when high oil prices and a jump in gasoline imports in the wake of hurricanes Katrina and Rita swelled the gap.
The average price of a barrel of imported oil hit $64.84 in July, also a record high. That was up 4.5 percent from the June levels.
The trade gap is important to the economy because it reduces U.S. economic activity, helping to shift work and jobs to overseas producers of goods and services. The gross domestic product, the broad measure of the nation's economic activity, is adjusted lower to account for the trade deficit.
Economists said that while the trade gap may retreat slightly in future months with the recent decline in oil prices and the expected slowdown in the U.S. economy in the second half of the year, the gap will likely stay at historically high levels for the foreseeable future.
Imports now exceed exports by such a large ratio, that exports have to grow 57 percent faster than imports, simply to keep the trade deficit unchanged.
"The August trade deficit could be ugly as well, so you can't rule out in the near term it could set another record," said Jay Bryson, international economist for Wachovia. "As you move into the fourth quarter, and into early next year, it should retreat some. But it's going to stay high, unless we have a serious recession, or a serious collapse in the dollar."
The 12 largest monthly trade deficits on record have all come in the last 12 months, and the trade gap for the first seven months of 2006 is running nearly 14 percent ahead of the same period of 2005, a year that saw the fourth straight record high annual trade gap.
In fact, July's one-month record would have been a record annual trade deficit as recently as 1992.
Three smart ways to get a raise
While lower oil prices should take some of the pressure off the trade gap, it wasn't just oil that helped drive the trade gap up to record levels.
The report showed the gap attributed to petroleum products rose 4.3 percent in the month, while the gap attributed to non-petroleum products rose slightly faster, up 5 percent.
That was partly due to a $1.3 billion, or
|
Algemeen Financieel
USA GAP trade deficit!!!!
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Eerst was er duisternis maar toen was er licht!!!!
Het eerste echt opbeurende verhaal dat ik lees en wat niet zo als bij andere fondsen duid op opjagen van de koersen maar gewoo Nuevo mensaje en WallStreetInvestorClub
De: arthurowdinvestments
RULES FROM A FRIEND,Arthur
At First I was Blind, But Now I Can See. John 9:25
The point is, you wouldn't know a market manipulator if you were standing
right next to him on the floor of the New York Stock Exchange.
Like in every profession, greed causes corruption. To break free from the
clutches of these very cunning and greedy professionals you need to know a
few major rules. Understanding these rules is what separates the
professional investor from the amateur. Not knowing them is like walking
into a mine field. Unless you are the one that planted the mines, your
judgment would be impaired leaving you with only God's eyes for guidance. As
you read the rules below, please hold that thought in mind, because I am
about to explain just how this manipulation works.
RULE #1.
Strong price movements, whether up or down is always the result of a Network
of Wall Street Investors.
This rule should explain why a great company with world-changing technology
can blow away earnings but still go down. At the same time, for no apparent
reason, another stock with 'no news' suddenly takes off on below average
volume. That's because someone is manipulating that stock. In order to make
these market manipulations work, the professionals assume two things: 1)
That investors are greedy enough to buy at the high and 2) That investors
are stupid enough to turn around to sell at the low. Therefore, as long as
the Wall Street Professionals can play on your emotions, they will always be
successful.
The reason we speculate in the stock market is because we are optimistic
about making money. We believe in a better future for ourselves or our
families and wouldn't mind having some extra money to spend on that future.
This is the sentiment which is exploited by the professionals. They control
all of your optimism (Greed) and emotions (Fear) you have on any particular
stock. If they want you to buy, the company's prospects look like the next
Cisco. If the manipulator wants you to sell, they drive the stock down hard
on 'Good or Bad News' which creates sudden 'Fear' in the company. Analysts
help out by playing the devil's advocate and keeping the 'Fear or Cheer' of
the market alive. Brokerage and Investment firms also play their part by
recommending the stock as a 'Strong Buy' or giving an outrageous 'Upgrade.'
RULE #2.
When Wall Street Professionals dump their shares, they'll do it right in
front of your face leaving
|
Algemeen Financieel
NU IS ER LICHT TOEN WAS ER DUISTERNIS
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Gert-Jan Geels schrijft een artikeltje over ABN ,nu ik een over HGM .
HGM gaat een flinke daling doormaken verwachting minimaal naar 3.60 waarom omdat hgm voordat hij door die 4.00 euros naar de 5.00 gaat nog eens flink door de knieen moet om die gap te dichten van een zekere tyd terug dus maak je borst maar nat .
Ook wallstreet zal een flinke ader laten een dezer dagen nu succes maar weer alle vriendjes en vriendinnen op DFT ,en een knuffeltje voor KATE.
|
hagemeyer
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
RULES FROM A FRIEND,Arthur
At First I was Blind, But Now I Can See. John 9:25
The point is, you wouldn't know a market manipulator if you were standing
right next to him on the floor of the New York Stock Exchange.
Like in every profession, greed causes corruption. To break free from the
clutches of these very cunning and greedy professionals you need to know a
few major rules. Understanding these rules is what separates the
professional investor from the amateur. Not knowing them is like walking
into a mine field. Unless you are the one that planted the mines, your
judgment would be impaired leaving you with only God's eyes for guidance. As
you read the rules below, please hold that thought in mind, because I am
about to explain just how this manipulation works.
RULE #1.
Strong price movements, whether up or down is always the result of a Network
of Wall Street Investors.
This rule should explain why a great company with world-changing technology
can blow away earnings but still go down. At the same time, for no apparent
reason, another stock with 'no news' suddenly takes off on below average
volume. That's because someone is manipulating that stock. In order to make
these market manipulations work, the professionals assume two things: 1)
That investors are greedy enough to buy at the high and 2) That investors
are stupid enough to turn around to sell at the low. Therefore, as long as
the Wall Street Professionals can play on your emotions, they will always be
successful.
The reason we speculate in the stock market is because we are optimistic
about making money. We believe in a better future for ourselves or our
families and wouldn't mind having some extra money to spend on that future.
This is the sentiment which is exploited by the professionals. They control
all of your optimism (Greed) and emotions (Fear) you have on any particular
stock. If they want you to buy, the company's prospects look like the next
Cisco. If the manipulator wants you to sell, they drive the stock down hard
on 'Good or Bad News' which creates sudden 'Fear' in the company. Analysts
help out by playing the devil's advocate and keeping the 'Fear or Cheer' of
the market alive. Brokerage and Investment firms also play their part by
recommending the stock as a 'Strong Buy' or giving an outrageous 'Upgrade.'
RULE #2.
When Wall Street Professionals dump their shares, they'll do it right in
front of your face leaving you powerless.
Have you ever wondered why a particular stock is made to look like the next
ALS Gert-Jan Geels zegt het is waar is het waar groetjes Arthur
|
abn amro
waar rook is is vuur !!!
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
is beter als ahold corus let beter op de kleintjes niet!!!
|
corus
De split en het dividend
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
General Electric presteert in 1ekw 2006 volgens verwachting (nl) 13-04-2006 13:03
Nieuwsdienst: Betten
Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS/TIJD-NIEUWSLIJN) - General Electric (GE), concurrent van Philips op het gebied van verlichting en medische systemen, heeft in het eerste kwartaal van 2006 de winst per aandeel zien uitkomen op USD 0,39. Analisten waren gemiddeld ook uitgegaan van USD 0,39.
Het industriele conglomeraat voorspelt voor het tweede kwartaal een winst uit voortgezette activiteiten van USD 0,46-0,48 per aandeel, analisten becijferden USD 0,47. De verwachting voor geheel 2006 blijft gehandhaafd op USD 1,94-2,02 per aandeel, tegen een consensus van USD 1,99.
GE boekte in de verslagperiode een nettowinst van USD 4.305 miljoen ofwel USD 0,39 per verwaterd aandeel, ten opzichte van USD 3.965 miljoen, ofwel USD 0,33 per aandeel, over dezelfde periode een jaar eerder. De omzet steeg met 10% tot USD 37,8 miljard. Analisten voorzagen USD 37,4 miljard.
Edwin van der Aa
edwin@bfn.com
(c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875)
en WALLSTREET VOLGT ZEKER .
|
corus
De split en het dividend
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
allemaal wakker Kate!!!!
|
corus
De split en het dividend
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
wallstreet gaat vandaag rallien,spurten ,uit zijn dak.
|
corus
De split en het dividend
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
100 k leun daar maar eens tegen aan!!!!
|
corus
De split en het dividend
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
corus gewoon ijzersterk,AEX kleurt rood,je moet het ijzer smeden als het heet en de aex roodgloeiend is,succes
|
corus
De split en het dividend
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
hallo allemaal dit wordt een goed dagje voor corus ,groetjes Arthur
|
corus
De split en het dividend
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Katrien zorg dat je weg bent voor de bom barst!!!!!
|
hagemeyer
vuurspuiter HGM gaat naar de 5 euros
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
kon het toch even niet laten om een nieuw draadje aan te maken voor de oudgedienden,Arthur
|
hagemeyer
Koopsignaal Hagemeyer
Ga naar dit bericht
|
|
arthurowdinvestments
|
Even en hart onder de riem voor de oude rotten in hagemeyer ,we gaan vuurspuiten deze week.
op naar de 5 euros en dan geloof het of niet terug naar oude koersen rond de 25 euros ben ooit op 1,50 ingestapt en dat was een goedkoop trein kaartje nu blijkt het kaartje aardig meer waarde te hebben ,succes allemaal ik was er even ,arthur
|
hagemeyer
vuurspuiter HGM gaat naar de 5 euros
Ga naar dit bericht
|
|
|