Ga naar Bindex Messages posted by claudje
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  

Profiel voor claudje Profiel voor claudje Messages posted by claudje Messages posted by claudje Ga naar Pagina: 1, 2, 3  ...  133, 134, 135 Volgende 

Categorie:

Auteur   Bericht 
claudje Daar gaan we al
qurius qurius Op naar de 10 cent???? Op naar de 10 cent???? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Ik ook
Alles er weer vanaf net zoals de laatste tig keer is gebeurd.
qurius qurius Op naar de 10 cent???? Op naar de 10 cent???? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Of omlaag
claudje Mevr. Riet van Milt,

U adviseer ik om eens een cursus nederlands te gaan volgen voordat u iemand terecht gaat wijzen.

Als ik uw postings hier lees lig ik constant in een deuk.

Wat een onzin.
Wat een taalfouten.

U zouden ze moeten 'blokkeren' hier.

Heeft u eigenlijk wel echte aandelen?
Als ik alles moet geloven wat u roept heeft u miljoenen aan aandelen.
claudje Adriaantje,

Schelden?
Ik?
Zal ik nooit meer doen hier hoor.

Heb contact gehad met Qurius en zij zeggen dat de 1 euro weer snel op het bord zal staan.

Dus waarom zou ik schelden?

En ik heb er nog wel een aantal op het plankje liggen.
Gaan weg op 1 euro.
claudje Gek zeg, niemand heeft ineens aandelen Qurius meer?

Behalve als de koers straks omhoog schiet, dan heeft ineens iedereen ze.
claudje Het gaat fantastisch met Qurius.
Maar wat wil je ook met zo'n topper als Leen Zevenbergen aan het roer.
Goed werk, Leen.

Ps.vergeet je je bonus over 2010 niet te innen?
claudje We beginnen het jaar fantastisch mensen.
Kom op Leen, grote vriend, je kan het.
qurius qurius Qurius, hét aandeel van 2012 Qurius, hét aandeel van 2012 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Allereerst allemaal de allerbeste wensen voor 2012!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan vooral die fantastisch presterende LEEN ZEVENBERGEN.
Wat is die man goed bezig zeg.
Ben benieuwd hoe hij dit jaar weer zijn bedrijf Qurius naar eenzame hoogten gaat brengen.

Veel plezier met het aandeel Qurius mensen
qurius qurius Qurius, hét aandeel van 2012 Qurius, hét aandeel van 2012 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Ik lach alleen nog maar Lekkere Fruitdruif.
Een prachtig bedrijf met een gigantisch goede man aan het roer.
Een dikke vette bonus verdient hij.

Hahahahahahahaha

Hoppa, weer 4,7% eraf.

Hahahahahahahaha
qurius qurius Positief nieuws zonder reactie op de koers Positief nieuws zonder reactie op de koers Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Hahahahaha

Op +25% maandag en nu alweer alles eraf!!!!!!!!

Ga zo door Leen.
Je doet het echt FANTASTISCH
qurius qurius Positief nieuws zonder reactie op de koers Positief nieuws zonder reactie op de koers Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Wat een lachwekkende toestand dit.

Hahahahahaha
claudje Hup Leen

Hahahahahaha
claudje 14 cent !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
qurius qurius Qurius weer terug naar 26 cent ...  Nieuwe orders in aantocht met Sint Qurius weer terug naar 26 cent ... Nieuwe orders in aantocht met Sint Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Nou nou +3,87%
Gaat er morgen weer dubbel vanaf
qurius qurius Qurius weer terug naar 26 cent ...  Nieuwe orders in aantocht met Sint Qurius weer terug naar 26 cent ... Nieuwe orders in aantocht met Sint Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Hahahahaha

Moest ik ff kwijt.
tomtom tomtom TOM TOM SLECHTSTE AANDEEL 2011 TOM TOM SLECHTSTE AANDEEL 2011 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Lootjebl,

Kom je er eindelijk achter?
Achter de tralies met die randdebielen.
Maar gaat wel gewoon 5% vanaf vandaag.
tomtom tomtom TOM TOM SLECHTSTE AANDEEL 2011 TOM TOM SLECHTSTE AANDEEL 2011 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Niet eens de grootste stijger meer nu!
HAHAHAHAHAHA
tomtom tomtom Tom Tom levert aan Opel Tom Tom levert aan Opel Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Na die fantastische cijfers!
tomtom tomtom Tom Tom levert aan Opel Tom Tom levert aan Opel Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Ja, dat dachten we verleden week ook al toch?
claudje +5% !!!!!!!!!!!!!!!
Om te lachen dit
Wat belachelijk zeg!!!!
Had +30 minimaal moeten zijn na gisteren.
claudje Nu ook in OPEL !!!!!!!!!!!
claudje Hoppa, en weer keihard de grootste daler.
Ongelofelijk dit
tomtom tomtom TOM TOMMUS, DE WEEK VAN DE WAARHEID. TOM TOMMUS, DE WEEK VAN DE WAARHEID. Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Nou zeg, een super stijging vandaag.
Alles dankzij Leugenaar Leen.
Niemand vertrouwt dit aandeel nog!!!
Klanten genoeg worden er binnen gehaald maar het aandeel doet helemaal niks.
qurius qurius Stelling:Leen verdient een vette bonus? Stelling:Leen verdient een vette bonus? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Is trouwens cynisch bedoeld mensen.
Tijdje terug stond de koers op 26 cent!!!
qurius qurius Stelling:Leen verdient een vette bonus? Stelling:Leen verdient een vette bonus? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Siha, wat een fantastisch nieuws weer zeg.
Kijk de koers eens omhoog schieten.
claudje dikker,

Je hoort sommige figuren hier alleen maar negatief zitten zijn.
Daarom houd ik mij hier niet meer zo op.
Namen noem ik maar niet hier.
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Dinsdag 1 November 2011 Dinsdag 1 November 2011 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Roept u maar!!!
Ik weet wel wat hij eigenlijk verdient, maar kan dat hier niet neerzetten!!!
claudje Dit tering aandeel doet het gewoon bijna elke dag slechter dan Swedish Automobile.
Ongelofelijk !!!!!!!!!!!!!!!!
qurius qurius Wat zit er in het vat? Wat zit er in het vat? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Mag echt niet omhoog dat is nu wel duidelijk dacht ik zo
qurius qurius Wat zit er in het vat? Wat zit er in het vat? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje En ja hoor, 3de dag op rij de grootste daler.
Fantastische deal met Ford
tomtom tomtom Misschien vallen de kerstverkopen wel mee... Misschien vallen de kerstverkopen wel mee... Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Honden zijn het!!
tomtom tomtom Misschien vallen de kerstverkopen wel mee... Misschien vallen de kerstverkopen wel mee... Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje Wat een shit aandeel dit zeg
claudje Ongelofelijk dit weer.
Gaat gewoon down!!
claudje Op de één of andere manier mag de koers gewoon niet omhoog.
Hoeveel klanten er ook bijkomen!!!
claudje Wel heel erg lang vasthouden dus!!
claudje Hoppa, -6,25%
tomtom tomtom FordFord FordFord Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje En wéér 4% eraf
claudje TomTom 1 dag de grootste stijger en 2 dagen achterelkaar de grootste daler.
Om moe van te worden
claudje Ja, saab doet het dan beter
claudje Weg met al die nieuwe klanten. Misschien dat we dan naar de 40 cent gaan?
claudje ALLES als sneeuw voor de zon verdwenen.
Prachtig aandeel
claudje En zowat alles er al weer af.
Manipulatie?
Nee, natuurlijk niet!
claudje Wel wéér een dag met ruime omzet.
Er broeit dus iets????
claudje Nou nou zeg, wat een feest die koersexplosie van Qurius.
Straks heeft elk bedrijf in de wereld Qurius 'software' en staat de koers nog op 20 CENT.
Door.............................................j awel,Leugenaar Leen !!!!!!!
claudje Na 1 dag van +12% zijn er al weer 6 vanaf.
Qua saldo blijft er dan een luizige 4/5% stijging over en dat na zo'n deal.
claudje Behoorlijke omzet vandaag.
Maar heb ik vaker gezien dit trucje.
qurius qurius Gaan we nu echt de vruchten plukken van samenwerking met Prodware ? Gaan we nu echt de vruchten plukken van samenwerking met Prodware ? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje ASML reageert ook héél erg flauwtjes op de goede cijfers dus zal wel aan de hele markt liggen dat TomTom zakt vandaag.
claudje Hoppa, -3,53%
qurius qurius Gaan we nu echt de vruchten plukken van samenwerking met Prodware ? Gaan we nu echt de vruchten plukken van samenwerking met Prodware ? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
claudje En alweer down