|
Auteur
|
Bericht
|
|
Bunky2
|
Een verband tussen goede resultaten en de koersontwikkeling is op de dag van de publicatie vaak moeilijk te verklaren.De koers kan op redelijke resultaten zo maar dalen,vaak omdat er een soort voorwetenschap in zit.Mi zullen de resultaten best meevallen,gezien de ondersteuning op het rentemargebeleid,maar afschrijvingen zullen er ook zijn.ALs speculantje zou ik een gladde positie nastreven voor vandaag, als belegger gewoon vasthouden.De vooruitzichten geven de doorslag.BV een dividend uitkering in q1 van 2013 of zoiets.Verder zolang een verdienmodel niet te bepalen is voor ing en andere banken zou ik geen niuewe beleggingen aangaan in fin aandelen.
mvg
|
ing groep
ING ma 6 t/m vr 10 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
CAM : een fantastisch resultaat.Maar dit soort ontwikkelingen vergen een heeel lange doorlooptijd.Maar het komt goed uit tegen de tijd dat het massaal ingevoerd raakt is RDS net door zijn oliereserves heen;
mvg
|
royal dutch shell a
floating harbor
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
ik ben goed :ik wil me erniet mee bemoeien hoor ,maar de crisis begon met de subprime in de VS;De rest weet u,de economische neergang in de EU is een afgeleide van de financiele situatie.Overheden moeten nu alle berperkende maatregelen,dat heeft nu een extra negatieve uitwerking.Bijvoorbeeld minder bouw ,minder staal.Zo simpel is het.
mvg
|
arcelor mittal
Deze week geeft doorslag
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Onverwacht extra steun uit een andere hoek. Hr Syb Slingerlandt een vd serieuze goeroe's vindt dat het aandeel USG bij deze koers te geef is.Heeft hij gelijk in ,maar gelukkig voegt hij er ook aan toe om eerst de jaarcijfers af te wachten;Een en ander omdat USG nogal wat goodwill op de balans heeft staan.Een gedegen advies van iemand die verantwoording draagt voor wat hij beweerd heeft.Natuurlijk heeft USG het nodig van een herstel vd economie in Europa en profiteert niet zoals Randstad van de opleving in de VS;Maar daar staat tegenover dat de koers van Randstad danook behoorlijk is opgelopen in de laatste weken;
mvg
|
usg people
De Kronieken van USG VII
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Hab 3,20
John € 2,25
geldnood €2,-
Bracar € 1,98
Kees_aandeel € 1,95
siha € 1,93
Cartini € 1,92
domdom €1,88
blommetje € 1.87
Wilver € 1,86
droad € 1,85
mark € 1,84
Niet Groot € 1,83
Bunky € 1,81
Ko € 1,80
teejee € 1,77
Nog van Harte Proficiat John
mvg
|
ageas
AGEAS (Fortis) 2012 week 06 6t/m10 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Heren deze stories kennen we toch.Ik wil graag de oplossing horen.Kijk nu naar de VS .Allle kraaiverhalen over QE hebben tot nog toe wel een (zij het langzaam herstel te weeg gebracht.Dat gaat ook in Europa gebeuren.Een economie gaat in feite niet failliet.Het beroerde is dat velen van ons nog stammen van de tijd van de gouden standaard.Sinds Nixon die koppeling losliet is het anders geworden.Wij zijn door dat gelddrukken bang voor inflatie;Maar het gekke is dat alles toch verschrikkelijk goedkoop is geworden.Iedereen kan een auto kopen ,vliegreisjes naar Thailand roept u maar.,wij drinken wijn ipv bier,restaurant ,flatscreens;.De industrie kampt met overcapaciteit zo zit het.Waar zijn we nou zo bang voor.Ja ik weet het wel voor de OVERHEID,want die zorgt wel voor hogere kosten.En uitgerekend die cowns laten we de problemen oplossen.Eerts die lui weg ,anders lukt het niet.
Wij zijn opgescheept met een kliek van ambtenaren,daar moet je je zorgen over maken.
mvg
|
Algemeen Financieel
Het pyramide spel staat op omvallen!
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Fruitdruif ,bedankt voor de moeite en heldhaftigheid om door dit weer te reizen;
mvg
|
pharming
Van de klungelende reporter dan maar
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Ja HEEL EVEN HEB IK GEDACHT DAT DIT KABINET ECHT ?MAAR DAN OOK ECHT AAN HET BEZUINIGEN ZOU BEGINNEN;MAAR HET ENIGE WAT TOT NU TOE NAAR BUITEN KOMT IS BELASTINGVERHOGINGEN.
OOK OP LOKAAL NIVEAU.HET IS VOOR EEN POLICUS (VOORHEEN ZELF EEN AMBTENAAR)KENNELLIJK NIET VOOR ELKAAR TE KRIJGEN TE SANEREN IN DE DEPARTEMENTEN ENORGANISATIES.
LET SPECIAAL OP BIJ HET CREEEREN VAN NIEUWE REGELS ETC .Er wordt niet bezuingd maar gewoon nieuwe loketten aangemaakt.zODOENDE IS NIEMAND VERANTWOORDELIJK.
MVG
EXCUSES VOOR HET TYPEN
|
Algemeen Financieel
Bankiers en politici, het schuim der aarde!
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Dividendbelegger ik kan dat draadje niet openen.Mijn vraag wat bedoelt u precies met een dividendgroei van 7,95 % ??
mvg
|
philips
Philips betrouwbare dividendbetaler
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
kwal zit op het verkeerde draadje
mvg
|
aegon
WEET HET NIET MEER
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Er is gewoon geen ruimte voor hoog dividend.Het inveseringsprogramma is hoog.Als de olieprijs zakt zijn de rapen gaar met een te grote dividend- uitkering
mvg
|
royal dutch shell a
floating harbor
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Kwal :u moet niet alleen naar de winstontwikkeling kijken;
Maar bedenk ook eens wat iemand er voor over zou hebben om dat gigantische apparaat aan zenders en glasvezel te bezitten;Voorbeeld Belgacom,geen pushingpower ,maar je krijgt ze echt niet voor niks;
mvg
|
kpn
Overgewaardeerd ?
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Ik had wel verwacht gisteren dat de koers uiteindelijk omhoog zou gaan omdat al de zgn analisten zich heel negatief hebben uitgelaten in de vorige dagen;Nou waren de resultaten ook lager dan hun verwachtingen,maar dat downstream zou tegen vallen is dat nou zo'n verrassing?Ik ben wel tevreden met die q4 cijfers.Maar hebtoch ook enkele kanttekeningen;Er is in q4 en het hele jaar heel veel geinvesteerd(9 mrd in q4)en de produktie is niet omhoog gegaan.De reserves bedragen nu 12 jaar.In q4 was de cashflow operating 6,5 mrd maar de investerings uitgaven bijna 9mrd.Cashsaldo daalde dan ook,mede omdat ook de schuldpositie werd afgebouwd.Het dividend kan dik betaald worden hoor.Maar ik zit eigenlijk te wachten op die grote doorbraak;Nu gaat HR Voser er 30 mrd tegen aan gooien en spiegelt voor dat de cashflow in de jaren tot 2015 met 40- 50% gaat toenemen;Ik vind het nogal optimistisch ,maar ik mag dat wel die lat hoog leggen.Uit oogpunt van beleggen is dit een heel goed aandeel.REV ca 15%,winst/aandeel2012 ca €3,15 ,k/w ca 8 dividend rendement ca 4,8% .
mvg
|
royal dutch shell a
floating harbor
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
En wat voor regering willen we dan Master?De SP?
De BTW in Belgie is ook allang 21%.Niet leuk maar is inkomstenbelastingverhoging leuker?
Op de keper beschouwd zijn het vooral de randverschijnselen die ons constant irriteren.Zoals die bonussen aan bankiers terwijl ze de boel naar de ...n hebben geholpen of die meneer van VESTIA,misschien wel familie van die voorzitter van de bankenvereniging.Al die rare subsidies veel te hoge salarissen en bonussen van leiders van bedrijven ,die helemaal geeen risico lopen.Hoe verzin je het.Ontwikkelingsgeld naar de dictators bv Soedan en daarna liefdadigheidsacties om de puin van die heren op te ruimen.
Nou dat lucht ,weten jullie nog wat die irritaties,kom op ermeee;
mvg
|
Algemeen Financieel
Bankiers en politici, het schuim der aarde!
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Manpower verwacht lagere omzet aan uitzenduren van ca 3% in Europa.Geen goed bericht ook niet voor Randstad en USG, maar is eigenlijk geen verrassing meer;Het is grotendeels al in de koers verwerkt
mvg
|
usg people
De Kronieken van USG VII
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Niet vergeten in de laatste weken zijn veel negatieve verwachtingen van de analisten in de koers geslopen.Als de produktieresultaten mee vallen zal de koers stijgen;
mvg
|
royal dutch shell a
floating harbor
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Ben het helemaal mee eens EX-rebound.We moeten met zijn allen constant blijven ageren tegen overdadige bonussen en gouden handdrukken;Vroeg of laat helpt het.Wat Philips betreft heb ik dat ook bedoeld met "clean the desk";
mvg
|
philips
Restructuring
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Niemand op het forum die iets over Philips te melden heeft?Tegenwoordig kan je ook in Philips traden hoor
mvg
|
philips
Restructuring
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Goofie,Master en Gerbri begrijp mij aub niet verkeerd.Ik vind het vreselijk wat er gaat gebeuren.Dat bijdrukken enzo,want de spaarder wordt de dupe en uiteindelijk allemaal omdat de anderen ongebreideld geld hebben zitten uitgeven.Maar wat is de oplossing dan?Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit ,maar dan ook nooit respect had voor de ideeen van Wouter Bos ,maar was toen heel blij toen hij onze banken heeft gesteund.Hopen dat de inflatie straks meevalt dat is het enige wat rest.Nu extra schulden gaan maken is niets voor mij.Vastgoed lijkt mij een redelijke basis.
Als er geen zwarte zwanen voorbij komen dan komen we er weer uit.
mvg
|
Algemeen Financieel
ESM: onbeperkt financieel vangnet voor schuldenlanden!
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Goofie,goofie,wat heeft de nederlandse politiek hier nu voor invloed op.In de VS gebeurt iets soortgelijks.De situatie is dat wij nou eenmaal technisch gesproken failliet waren;Nou is dit een van de manieren om er weer bovenop te komen.Zeg maar een doorstart,alleen men gebruikt andere woorden.Weet u een andere oplossing?Op Roemer stemmen is dat zeker niet ,want dan blijven wij voorgoed in de armoe,tenzij je een baantje krijgt als partijbons.Die heeft het stilletjes wel goed voor elkaar.Voorbeeld Animal Farms weet je nog;
mvg
|
Algemeen Financieel
ESM: onbeperkt financieel vangnet voor schuldenlanden!
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Ondanks de winstwaarschuwing vielen de q4 resultaten toch tegen.Er was sprake van een omzetstijging(Health 3%,Consumer Lifestyle 3% Lighting 7%) maar de inkomsten liepen behoorlijk terug met verliezen bij Lighting en Group Management&Service;
"Clean the desk" ,dat was het eerste wat bij mij opkwam;Een kakafonie van niet operationele zaken;Iedere afdeling in bijna elke divisie werd wel geconfronteerd met "Restructuring and acquisitions related costs".Bij Lighting vond een afschrijving plaats van € 128 mln op voorraden omdat er geen Philips op staat;Voor de discontinued TV activiteiten ging er weer eens € 272 mln af;Ligthing presteerde nog lang niet naar behoren;Ieder kwartaal hetzelfde verhaal ,alles moet uit de kast innovatie, investeringen in promotie etc.Domper is ook de krimp in het eigen vermogen, door het verlies in 2011;
Wat mij tegen valt is dat de Health divisie toch conjunctuur gevoelig is gebleken ,wie had nou ooit gedacht dat overheden de uitgave aan medische apparatuur zouden bevriezen?Hoe durven ze?En wij maar zeuren over voetbal en ijsbaanstadions;Maar dat komt vroeg of laat weer in orde.
Philips heeft een range van produkten die in deze branche goed kunnen scoren;Natuurlijk waren er ook leuke dingen ,zoals een € 0,75 dividend.En een positieve kasstroom.En voor PHilips belangrijk een lager voorraadniveau."Het LICHT HOEFT DUS NIET UIT"maar het blijft oppassen,want Restructuring en acqusitions related kosten zijn ook aangekondigd voor q1 van 2012;
Bij een herstel van de economie in de VS en de EU zal Philips ongetwijfeld wel beter gaan presteren;Voorlopig moet de groei uit Azie etc komen ,maar dat doet het dan ook;
Even geduld met PHILIPS .Ik hoor overigens graag een mening van u.Het is toch een nederlands bedrijf niet waar ?
mvg
MVG
|
philips
Restructuring
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
John € 1,727
RemcoHu 1,70
siha € 1,68
droad € 1,66
mark € 1,65
domdom € 1,64
Bunky € 1,63
teejee € 1,60
bracar € 1,58
Cartini € 1,52
|
ageas
AGEAS (Fortis) 2012 week 05 30 jan t/m 3 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Van Harte proficiat Bracar
mvg
|
ageas
AGEAS (Fortis) 2012 week 04 23 t/m 227 jan
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Goofie :niet alleen diefstal loont ,maar ook slecht bestuur.Want waar zijn die toenmalige goed betaalde bestuurders dan of de raden of medewerkers.Zijn die allemaal van mijn naam is Haas?Werkelijk mensen laten zich betalen voor de zware inhoud van hun functie ,maar verantwoordelijkheid tot de deur.
Kan ik er wat aandoen?Trouwens doe de tv maar aan en de voorbeelden lopen over het scherm.En de klokkeluiders ?ach laat maaar.
mvg
|
Algemeen Financieel
Het pyramide systeem staat op omvallen!
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Pledges of a fruitfull tree
Why do ye fall so fast
Your day is not so past
And ye should stay here yet a while
De laatste vruchten worden niet meer uitgedeeld.Helaas Degee.De directie en rvc hebben besloten het beloofde laatste dividend van ca E 0,21 niet meer uit te keren.Jammmer want het had best gekund ,gezien het behaalde resultaat van E 150000,- over 2011.IN kas zit bovendien E 5,1 mln,maar daar gaan nog enige vorderingen af ,zodat resteert E4,5 mln.Dat is gerekend over het uitstaande AK E 0,58 per aandeel.Het is zoals ik al eerder schreef ,de grootaandeelhouder heeft liever ,dat de cash erin blijft.E 0,60 lijkt geen slecht bod( is ca 4,8 mln)maar het wordt uitbetaald in cumprefs Value8 en daarin is de liquiditeit bepaald niet hoog te noemen.Van uit dien hoofde had het bod iets hoger kunnen zijn ,Daar staat tegenover dat nu kan worden meegelift op het Value-renpaardje met rugnummer 8.
mvg
|
fornix
Pledges of a Fruitfull Tree
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
@siha :u plaats t een artikel van M van Tartwijk hier op het forum;Bent u het daar nu mee eens of niet?
mvg
|
aegon
Krijgt men in de gaten dat aegon sterk terug komt?
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
siha ; 'Aegon zo gezond als een vis'.Een beetje kritischer mag ook wel.Persoonlijk heb ik nog twijfels bij overigens meerdere verzekeringsmijen over de verplichtingen, zoals bv de gegarandeerde polissen.Met deze lage rente en de constant zwakke verhalen over de ratings van landen kan dat een zware wissel gaan trekken op het verdienmodel ook van Aegon.Weet iemand overigens hoe groot die verplichtignen zijn bij Aegon?
mvg
|
aegon
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
De situatie in de uitzendbranche begint zich behoorlijk te stabiliseren.Opnieuw was er in de laatste 4 weken van 2011 sprake van groei.Een kleine groei maar toch.
Aantal uren plus 4% en omzet plus 6%;
Details tech sector plus 17% ,medische sector nog altijd in de min -7% en de admin sector (voor USG belangrijk)plus 4%, omzet plus 7%
Dit betreft de nederlandse markt ,voor USG nog altijd heel belangrijk.Al met al een klein lichtpuntje in deze periode met een dreigende recessie boven ons.Voor de q4 cijfers moeten de verwachtingen echt niet te hoog worden gesteld en dat geldt evenzo voor de eerste maanden van dit lopende jaar. Enige troost is,dat het overgrote deel van de sombere verwachtingen al is ingeprijsd bij deze koers van € 6,40;
mvg
|
usg people
De Kronieken van USG VI
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
oké
mvg
|
bam groep
Bam verder omhoog?
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
DEEGEE: ik zou dicht bij huis blijven bij ondernemingen die te volgen zijn.Mijn voorkeur gaat naar bedrijven die gewasbeschermingsmiddelen ontwikkelen en produceren,zoals Basf ,Syngenta,Monsanto en Dupont;Of aanverwant Nutreco of DSM.
Kijk uit voor grond of hout etc;
mvg
|
aegon
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
@Amsterdammertje en Rietje: Bam is het meest vooraanstaande bouwbedrijf in ons land.Koers is ongetwijfeld aan de lage kant.De vooruitzichten op korte termijn zijn in zijn algemeenheid in heel europa zo droevig als gevolg van de bezuinigingsprogamma's van de overheden ,dat iedereen in zijn schulp blijft zitten.Toch zie je dat de zaken doorgaan en projecten blijven uit gegeven worden.Bam blijft hierdoor zeker overeind en vroeg of laat verdwijnt deze algehele malaise.Want laten we eerlijk zijn aan de infrastructuur bijft nog veel te verbeteren.Wat Muller met "vaste voet aan de grond in Duitsland " bedoelt weet ik niet.Voor zover ik weet zit Bam al meer dan 30 jaar in Duitsland en volgens mij niet winstgevend.Maar dat kan altijd veranderen .Toch?
MVG
|
bam groep
Bam verder omhoog?
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Hi Adriaantje: weet je het wel zeker ,dat het een project van Corio is.Corio heeeft een heel hoge bezettingsgraad van boven de 96 %.Hoe heet dat project en waar is het precies?
mvg
|
corio
Vastgoed-en zeker II
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Vastgoedaandelen hebben in de eerste weken van 2012 eigenlijk heel matig gepresteerd.Eindelijk steeg in de laatste twee beursdagen het aandeel Corio weer naar nu ca €35,-;De grote beleggers zoals Schroders vinden eigenlijk dat de vastgoedaandelen te sterk worden ondergewaardeerd.En dat geldt ook voor Corio met een onderwaardering van zo'n 23 a25% en dat is ECHT overdreven.Natuurlijk zijn er angsten voor de belangen in Spanje en Italie,maar tot nu toe draaien de zaken daar gewoon door;
Daarboven oP kwamen in de laatste maanden allemaal kraaiverhalen over de on-line verkoop.Ja die vreet wel wat omzet,maar het patroon is ,dat de mensen uiteindelijk de waren wel in de winkel komen ophalen.Dus toch naar het shoppingcentre.Bgerijpt u het nu ;de mens wil die koop BELEVEN.En dat heeft Corio helemaal door met hun Favourite Meeting Places;
Overigens ik heb heel matige ervaringen met dat on-line kopen.Gebruik toch je verstand,hoe kan nou de hele mesjoege die nu in winkels wordt verkocht straks via on-line pakje voor pakje thuis bezorgd worden;Staan we straks ook op de binnenwegen in de file.Geloof me het is iets voor menssen die slecht ter been zijn.Het is duurder in "the round about";Natuurlijk luistert niemand naar mijn opa geklets ,maar we gaan het zien.
Corio biedt in ieder geval een leuk dividendrendement van ruim 7,5 %;
mvg
|
corio
Vastgoed-en zeker II
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
siha € 1,47
mark € 1,44
Bunky €1,43
geldnood € 0.99
Als de onderhandelingen met Griekenland enigszins goed verlopen ,dan krijgen we een goede week met Ageas;
mvg
|
ageas
AGEAS (Fortis) 2012 week 04 23 t/m 227 jan
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Jackel :u heeft gelijk ,maar ergens zit er toch humor in.Vroeger had je een begaafd pianist Victor Borge en die speelde expres vals,midden in een stuk;En dat is niet zo makkellijk.Zo zie ik ook de grappen (wel consequent volgehouden van mevr(dubbel Rietje.
mvg
|
bam groep
Bam verder omhoog?
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Van Harte Proficiat Barrelhouse
Een mooie koers om de week mee af te sluiten.
mvg
|
ageas
AGEAS (Fortis) 2012 week 02 16 t/m 20 jan
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Ja DEEGEE:dat wil ik ook eerst een dividend uitkeren en dan biedingen op de legehuls.Maar denk erom €0,40 is een kleine €3 mln.Is een lege huls dat waard.Een bedrijf naar de beurs brengen is nou ook weer niet zo duur;En dan kosten blijf je houden ook bij een reverse.Z elf heb ik mijn aandelen verkocht omdat van het dividend ik hier in Belgie ook nog eens extra 25 % belasting betaal.Het wordt mij te marginaal en gaat lang duren.
Op Bergman, de bestuurder ,reken ik niet meer, na zijn uitlatingen van "de bal ligt nu bij de aandeelhouders.
Als er andere berichten komen klim ik er weer in;
mvg
|
fornix
Pledges III
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Ben heel tevreden over de q4 omzetgegevens,vooral ook gezien de resultaten in de VS.Het lijkt niet veel zo'n ruim 4% stijging ,maar in dit tijdsbeeld waar de grote concurrenten (Delhaize en Carrefour) matig presteren is het gewoon gelijk aan het winnen van de Supercup.Kom-si -kom-sa heeft gelijk ,laat die analisten voor wat ze zijn.Ik heb zelf ook een beetje wishfull cijferwerk gedaan en kom op een winst per aandeel van zo'n € 0,78 a €0,80;Het valt niet mee om het goed te doen omdat hier en daar buitengewone baten /lasten een rol spelen en uiteraaard de inkoop van aandelen;Dus het is met een heel dikke duim.Het bestuur heeft onlangs beloofd om de div.Pay-out te verhogen naar 40 a 50%.Zo is het goed mogelijk dat het dividend komt te liggen tussen € 0,35 a € 0,40 ( was € 0,29).De strategie van AHold gaat echt werken ,er komt nog meer bij dit jaar;Het aandeel is een keiharde koop volgens mij.
nb :voor de goede orde ik heb er zelf ook enige op de plank
mvg
|
ahold
Ahold superlatieven
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Ik geef je helemaal gelijk Deegee,maar krijg je het ook van Value?
Ik stel me voor dat er een AVA komt ,die over dat dividend moet stemmen.Ik denk dan dat Value daar dan tegen is.En nogmaals krijgt zijn zin niet,dan betaalt ie vast geen € 0,60 meer.De overige aandeelhouders mobiliseren dat moet dan nu gebeuren.En wat levert het dan uiteindelijk op?In het bedrijf zit nog ca € 4a5 mln,dat is ca €0,65 per aandeel.Na een extra dividend van € 0,25 resteert nog ca € 0,40 mits er niet te veel kosten zijn of worden gemaakt.In de kas zit dan nog geen €2 mln meer,daar gaat Value toch geen € 5mln voor bieden?
Nogmaals dat denk ik er over.Het is jammer maar Value wint het spelletje;
mvg
|
fornix
Pledges III
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Kaak :heel passend die rode lantaarn,maar ik ga toch maar voor de hoofdprijs;
mvg
|
Algemeen Financieel
DFT Top 5 2012 week 3
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Beste Jao ,het heeft velen van ons toendertijd verrast en ook teleurgesteld,maar het beste wat ik u kan adviseren :zet het uit je hoofd;Dat lucht op;
mvg
|
ageas
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Ja DEEGEE, dat wil ik ook wel,maar als het dividend er uit is biedt Value8 er geen € 0,60 meer voor.Denk ik hoor,maar ik kan me ook vergissen.Overigens was ca € 0,25 beloofd vorig jaar uit te keren in januari.
mvg
|
fornix
Pledges III
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
@JAO: "de leugenachtige vrouwenmepper".KLinkt interessant ,wat bedoelt u er mee?
mvg
|
ageas
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Volgens de heer Bergman ,de enig overgebleven bestuurder van Fornix heeft het bod geen consequenties voor het bestuur.Hij laat het aan de aandeelhouders over wat te doen met Fornix.
De cumprefs van Value8 doen vandaag ca €23,55 bij omruil van 24 stuks (per 1000 stuks)komt er een koers van €0,56 uit.Ik zie vroeg of laat Value8 aan het langste eind trekken en heb mijn aandelen verkocht.Had verwacht dat er meer uit zou komen ,maar moet niet klagen heb er genoeg aan verdiend.
mvg
|
fornix
Pledges III
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Kaak: dit is een leuke sweepstake ,maar volgens mij ontbreekt er een ding en dat is de TROOSTPRIJS.
MVG
|
Algemeen Financieel
DFT Top 5 2012 week 3
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
@Dividend-belegger: zit wat in ,maar een voorwaarde is dan ,dat Value8 dividend gaat betalen;Vorig jaar was daar nog geen sprake van.
mvg
|
fornix
Pledges III
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Zelf en bedrijf overnemen bv Belgacom,is niet zo eenvoudig ;Levert het een hogere winst per aandeel?Focus op eigen doelen lijkt mij meer voor de hand liggen;(verglazen)
mvg
|
kpn
Overname KPN op komst?
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
@comme -si-comme-sa: voorlopig moet niet te veel worden verwacht van on-line bijdrage aan het resultaat;Dat is meer voor 2013 etcDe kosten gaan voor de baat uit
mvg
|
ahold
Ahold superlatieven
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Niemand,maar dan ook niemand heeft hier op het forum gereageerd op de winstwaarschuwing van 2 weken geleden.En ik heb daar alle begrip voor;want ik zou ook niet een zinnig commentaar kunnen geven op de wat mij betreft nogal vage uitlatingen van houten Frans.Het is eengroot enigma.Alle analistencommentaren luiden ook niet erg positief.Het lijkt wel of iedereen moe is geworden van dat gedweil de laatste jaren.Jammer;Advies: wachten tot de echte cijfers voor je wat doet;
mvg
|
philips
Enigma II
Ga naar dit bericht
|
|
Bunky2
|
Adriaantje: als ik je eenadvies mag geven neem dan een notenboom.Wel eentje die noten draagt natuurlijk (vrouwtje).Die bomen zijn sterk en winterhard .Niet boven een parkeerplaats zetten.Verleden jaar had ik 330 noten.Noten zijn goed voor je,elke dag een noot etc;
mvg
|
ing groep
ING ma 16 t/m vr 20 jan
Ga naar dit bericht
|