Ga naar Bindex Messages posted by Benediktus
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  

Profiel voor Benediktus Profiel voor Benediktus Messages posted by Benediktus Messages posted by Benediktus Ga naar Pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende 

Categorie:

Auteur   Bericht 
Benediktus
Bedankt AEX-goeroe, alles is groen behalve Binck, door jou ben ik nu 8.000 euro armer en zit tot mijn strot in waardeloze call-opties Binck. Ik ga nooit meer doen wat jij voorspelt, het slaat allemaal nergens op.

binck binck Binck gaat knallen Binck gaat knallen Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus De AEX-goeroe heeft weer onvoorstelbaar hoge koersdoelen, al stemt het tot optimisme dat hij vaak gelijk heeft.
Behalve met zijn overnamegeruchten. Ik heb wel eens het idee dat die voortkomen uit de posities die hij zelf heeft ingenomen.

Toch zou het leuk zijn als hij het ook nu weer bij het rechte eind heeft.
binck binck Binck gaat knallen Binck gaat knallen Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus Maandag voorbeurs de cijfers van dit meest ondergewaardeerde aandeel op de Amsterdamse beurs. Zelfs als de stemming volgende week negatief is (wat voor Binck toch niets uitmaakt, die verdienen ook aan incasserende put-liefhebbers) dan zal dit aandeel volgende week met reuzensprongen naar de 15 euro stijgen.

Verstandige mensen verhogen vandaag nog hun hypotheek, verkopen al hun juwelen en kostbare bezittingen en zetten de opbrengst daarvan tezamen met al hun spaargeld om in aandelen Binck. Dan zijn ze volgende week namelijk erg gelukkig.
Benediktus De voorspellingen van onze AEX-goeroe zouden wel eens zonderlinger kunnen lijken dan ze zijn. Het is een beetje flauw om één uiteindelijk mislukte voorspelling te citeren en eraan voorbij te gaan dat hij ons vaak heeft geholpen met zijn geruchten.

Laten we de AEX-goeroe het zekere voor het onzekere geven en hopen dat hij de juiste betrouwbare Amerikaanse bronnen heeft gesproken.
binck binck Eindelijk TOM/Binck resultaat Eindelijk TOM/Binck resultaat Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Gelukkig heb ik niets gedaan deze week, ondanks de zever van Rob Koenders dat de AEX een achterstand had in te halen, de S&P twee dagen boven de 1100 was gesloten en door de miljarden aan de zijlijn we vandaag minstens op 328 moesten staan. Wanneer is de Telegraaf deze praatjesmaker met z'n belabberde Nederlands eens zat?

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Vrijdag 20 November 2009 Vrijdag 20 November 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Een tijdje geleden waarschuwde ik al voor de slechte resultaten die BAM zou presenteren en dat het een aandeel voor losers is. Voor wie niet naar me heeft geluisterd geldt het aloude adagium: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

PS. Ook vandaag is het nog interessant het aandeel eruit te gooien. Het is nog minstens 35% overgewaardeerd.

Amen

bam groep bam groep 19 november verbeterde outlook 19 november verbeterde outlook Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Hier in Vaticaanstad zijn ze erachter gekomen dat die voorspelling dat de wereld op 21-12-2012 vergaat er zo'n 200 jaar naast zit.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Vrijdag 6 November 2009 Vrijdag 6 November 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
het is 'leid ik' of 'leid jij', als je of jij erachter staat dan schrijven we de stam, maar de vraag is dan nog eerder: lijd ik of lijd jij?' met lange ij.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Vrijdag 6 November 2009 Vrijdag 6 November 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Dow zal op 10,003,05 sluiten
Volgende week al 10.305,19

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Donderdag 5 November 2009 Donderdag 5 November 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
100% winst op 'geen euro' is 0,00

wat leuk dat het geheim met ons gedeeld gaat worden, daar kijken we natuurlijk allemaal naar uit.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Woensdag 4 November 2009 Woensdag 4 November 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
herstel:
Het bijzondere van de AEX die stijgt is dat we elk punt dat we omhoog gaan vanuit China van wanderer een kilo zwart gal gepresenteerd krijgen over de markt die hem nit snapt. Gelukkig heeft de markt altijd gelijk en is de kans dat een meteoriet op je hoofd valt tientallen malen groter dan de kans dat zijn negatieve gedram werkelijkheid wordt.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Woensdag 4 November 2009 Woensdag 4 November 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Het bijzondere van de AEX die stijgt is dat we elk punt dat we omhoog gaan een kilo zwart gal vanuit China van wanderer over de markt die hem nit snapt. Gelukkig heeft de markt altijd gelijk en is de kans dat een meteoriet op je hoofd valt tientallen malen groter dan de kans dat zijn negatieve gedram werkelijkheid wordt.

Benediktus
Nee, de koorknapen worden in natura beloond door de kardinalen. Zo te zien ben je als katholiek niet helemaal op de hoogte van hoe ons instituut functioneert. Je gaat toch niet alleen maar de kerk om collectegeld te stelen hoop ik. We hebben zoveel meer te bieden...........

Benediktus
Stelen uit collectezakjes is echt lelijk en getuigt van weinig respect voor de priesters die dat geld in hun eigen zak willen steken.

Benediktus
Wij doen gewoon aan collectes zonder een loterij, dat is minder gecompliceerd en levert wekelijks genoeg op om mooie kazuifels en andere jurken te kopen.

Benediktus
-205 bfa
-190 dikker
-180 psar
-115 orca
-100 BenediktusXVII
+1 padje

Succes padje!

Benediktus
Ruim de helft van de tijd die ik in gebed steek, besteed ik aan bidden voor hogere koersen van bepaalde aandelen, maar ik ga Crucell daar niet bij betrekken, ik ben namelijk Benediktus XVII, en niet gekke Henkie. Zelfs met hulp van boven komt het nooit meer goed met dit overbespeculeerde flutaandeel.

crucell crucell EFFEKT(VEB): "Crucell aandeel met extra groeimotor". EFFEKT(VEB): "Crucell aandeel met extra groeimotor". Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Als je de koersgrafiek van Crucell over het afgelopen half jaar bekijkt kan je toch niet anders concluderen dan dat het aandeel in een ernstige neerwaartse trend zit en derhalve slechts interessant is voor losers??????

crucell crucell EFFEKT(VEB): "Crucell aandeel met extra groeimotor". EFFEKT(VEB): "Crucell aandeel met extra groeimotor". Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
De droefgeestige scenario's van wanderer zijn terug, maar ook deze keer zal hij het niet lang volhouden. Vanaf vandaag is de eindejaarsralley ingezet. Crisis, what crisis!

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Maandag 2 November 2009 Maandag 2 November 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
In de after hours hier in Italie staan de financials nog eens 2-3% hoger na de ADH sluiting, dat belooft een mooie dag te worden morgen, Zelfs ENI is groen gesloten vandaag en stijgt door. Voorspel een AEX van 315 morgen om 17.30. Volgende week al 340.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Donderdag 29 Oktober 2009 Donderdag 29 Oktober 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Die duimpjes tegen mij komen de loosers van T2-aandeelhouders duur te staan zeg! Nou ja, jullie moeten het maar doen met het innerlijk geluk.

tomtom tomtom Tom Tom de week van de waarheid Tom Tom de week van de waarheid Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Ik zie opeens dat er per ongeluk een nul was geslopen in mijn voorspelling van 3,5%

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Donderdag 29 Oktober 2009 Donderdag 29 Oktober 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Twee rode duimen als je iets zinnigs over Odessa schrijft. Lekker forum hier, doeie!

tomtom tomtom Tom Tom de week van de waarheid Tom Tom de week van de waarheid Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Bij een positieve verrassing gaan we op 315 het weekend in.

conxhans + 3.2%
BenediktusXVII +3,05%
barrel +2,85%
dikker +2.7%
orca +2,5%
padje +1.3%
rob +0,5%

Benediktus
Hadden we allemaal maar beter geluisterd naar ons aller Odessa, we maakten haar belachelijk, maar zij knijpt nu in haar vuistjes omdat T2 afstevent op een faillissement.

Benediktus
BenediktusXVII +3,05
dikker +2.7%
rob +0,5%

Benediktus
Natuurlijk gaat T2 Android voor zijn verantwoordelijkheid nemen. Nog mooier, ze gaan Google misschien wel helemaal overnemen, en Bonnie St. Claire gaat Beatrix opvolgen en wordt ons nieuwe staatshoofd.

Droom zacht allemaal op deze flauwekul, TomTom gaat failliet! We hadden allemaal veel beter naar Odessa moeten luisteren.

tomtom tomtom 'TomTom werkt aan navigatiesoftware voor Android' 'TomTom werkt aan navigatiesoftware voor Android' Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
siha 6,23
mark-dijk 6,17
rf 6,11
Benediktus 6,10
moneta 5,93
barrel 5,74
rob34 4,96

aegon aegon Gaat Aegon narr vijf of zeven euro??? Gaat Aegon narr vijf of zeven euro??? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus

Het zal een taaie strijd worden tussen Bunky en ondergetekende, maar ik verwacht toch dat de trofee vanavond te bewonderen is in de St. Pieter.

wilver 6,58
siha 6,34
rf 6,29
mark-dijk 6,28
chrises 6,24
loonslaaf 6,13
adriaantje 6,11
Benediktus 6,10
Bunky 5,91
helmus 5,48
mcmars 5,45
beneteau 4,53

aegon aegon Gaat Aegon narr vijf of zeven euro??? Gaat Aegon narr vijf of zeven euro??? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Junkie, als ik het goed begrijp gaat er dus van Boskalis 6% af en de AEX terug naar 300 (-8%). Dat is toch niet zo'n groot verschil. En op een inzending van een uur geleden ging de AEX terug naar 285. Wat heb je in de tussentijd genomen?

boskalis west boskalis west De nieuwe order is er, koersdoel 30 euro De nieuwe order is er, koersdoel 30 euro Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
chrises 6,24
loonslaaf 6,13
adriaantje 6,11
Benediktus 6,10
helmus 5,48

aegon aegon wo/do/vr cijfers amerikaanse banken. wo/do/vr cijfers amerikaanse banken. Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
gefeliciteerd chrises!

aegon aegon wo/do/vr cijfers amerikaanse banken. wo/do/vr cijfers amerikaanse banken. Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
mcmars 7,25
chrises 5,91
spaarder 6,85
jvtje 9,00
niels 7,82
mark-dijk 7,50
shadowhearts 6,54
moneta 6.42
petnicu 6,35
wilver 6,33
droadneggel 6,25
siha 6,233
hins 6,15
krakra 6,11
opa 6.10
BenediktusXVII 6,10
loonslaaf2) 6,06
schommel 6.05
alro.12)6,04
heinzo 5,935
Bunky 5,92
adriaantje 5,6

Het is reuze spannend en heinzo en Bunky liggen goed op koers, maar ik denk toch dat om half zes opa en ik gaan winnen. Waar kan de plasma-tv opgehaald worden?
Benediktus jvtje 9,00
niels 7,82
mark-dijk 7,50
shadowhearts 6,54
moneta 6.42
petnicu 6,35
wilver 6,33
droadneggel 6,25
siha 6,233
hins 6,15
krakra 6,11
BenediktusXVII 6,10
loonslaaf2) 6,06
alro.12)6,04
heinzo 5,935
Bunky 5,92
adriaantje 5,6
Benediktus
Zodra ik een megaslag maak op de beurs ga ik ook in China wonen en daar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat op de dft website zitten en moraliserende postings inzenden tegen mensen die nog wel hun ogen open hebben en geen zin hebben in de Chinese troep vol kankerverwekkende spullen. En dan op zaterdag lekker naar de markt om te kijken hoe ze levende katten villen en honden doodknuppelen.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Maandag 5 Oktober 2009 Maandag 5 Oktober 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Een beetje trotse Nederlander zou ons koude kikkerlandje niet zo naar beneden halen. Veel plezier daar, maar wij blijven alert op het gele gevaar.

Pas je wel op dat je niet vergiftigd of verkankerd wordt met de vuiligheid die jouw grote vrienden in hun producten stoppen?

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Donderdag 1 Oktober 2009 Donderdag 1 Oktober 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Triest voor al die mensen die zich door bepaalde forumdeelnemers (taare etc.) al een paar maanden hebben laten opjutten dat Crucell voor minstens 25 euro per aandeel zou worden overgenomen. Hopelijk koelen bepaalde koersmanipulators voorlopig even af.

crucell crucell Robeco: Overname Crucell lijkt niet ver meer weg. Robeco: Overname Crucell lijkt niet ver meer weg. Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus sorry, had me vergist....

179,97 JK
181,18 Padje
196,69 Wanderer
218,67 NewKidInTown
222,22 rob
231,74 Wieweet
241,36 psar
245,95 orca
248,34 RobvD
250,00 Orale
252,66 wilver
255,00 Hins
258,93 loonslaaf
266,00 Belegjeboterham
271,26 Kaak
285,00 Adriaantje
290,00 Odiegarfkanoby
294,17 bfa
301,76 niet groot
316,46 Aluf
322,22 barrel
322,69 conxhans
333,33 Telg
334,00 thedoors
335,37 voorts
348,32 kameleonkai
350,91 BenediktusXVII
357,50 mark-dijk
364,64 bracar
395,95 nielsy91
Algemeen Financieel Algemeen Financieel Slotstand AEX 31-12-2009 Slotstand AEX 31-12-2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus 179,97 JK
181,18 Padje
196,69 Wanderer
218,67 NewKidInTown
222,22 rob
231,74 Wieweet
241,36 psar
245,95 orca
248,34 RobvD
250,00 Orale
252,66 wilver
255,00 Hins
258,93 loonslaaf
266,00 Belegjeboterham
271,26 Kaak
285,00 Adriaantje
290,00 Odiegarfkanoby
294,17 bfa
301,76 niet groot
316,46 Aluf
322,22 barrel
322,69 conxhans
333,33 Telg
334,00 thedoors
335,37 voorts
348,32 kameleonkai
350,19 BenediktusXVII
357,50 mark-dijk
364,64 bracar
395,95 nielsy91
Algemeen Financieel Algemeen Financieel Slotstand AEX 31-12-2009 Slotstand AEX 31-12-2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Vond het gisterochtend makkelijker ze eruit te doen voor 1,80, het gedeelte van de winst die ik nu heb zitten vergokken met 6 contracten had ik beter aan de kerk kunnen schenken, het is niet goed voor het hart van een 82-jarige en de Rabo-bank leent zich er niet voor om met deze snelheden te handelen.

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Vrijdag 18 September 2009 Vrijdag 18 September 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Nou dan heb ik gelukkig nog ruim twee jaar de tijd dat reglement voor dat moeilijke schrikkeljaar 2012 eens goed te bestuderen, wat is beleggen met AEX-opties ingewikkeld zeg, je moet ook nog eens verstand van getallen hebben.........

Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Vrijdag 18 September 2009 Vrijdag 18 September 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Had vandaag de 315 gekocht voor 15 cent, maar als ik al dat ingewikkelde gedoe had geweten, zou ze er het liefst voor vieren uitdoen als ie op de 316,50 komt, maar ja oneven he...., stom dat ik het niet wist, wel bijzondere spelregels.

Benediktus
Nou dan mag de AEX nog wel even naar de 317 dit half uur.

Benediktus
En mag ik mijn AEX-opties september tot 1 voor 4 verkopen? sorry voor het lastig vallen.

Benediktus
Bedankt en ik zal me op gepaste wijze gaan schamen

Benediktus
1 voor ?????????

Benediktus
Weet iemand hoe laat de AEX precies expireert?

bij voorbaat dank.

Benediktus
Net als gisteren blijf ik ervan overtuigd dat ING deze week weer boven de 12 euro staat, en dat schrijf ik echt niet om de uitlachers op mijn hand te krijgen.

ing groep ing groep ING ma 14 t/m vr 18 sept ING ma 14 t/m vr 18 sept Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
ik heb 10k ING, 10k BAM, 15k optieconstructies Reed etc etc.

zzzzzzzzzzzzzzzzz gaap gaap gaap

ing groep ing groep ING ma 14 t/m vr 18 sept ING ma 14 t/m vr 18 sept Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
Benediktus
Na deze zwartgallige onzin is het misschien interessant te vermelden dat Kroes aast op een verlenging van haar commissariaat en daar heeft deze VVD'ster de voordracht van het CDA-PvdA kabinet nodig. Ze serveert de soep dus heet maar deze zal heel wat lauwer gegeten worden, in ruil voor de verlenging.

Deze week nog zal ING gewoon weer boven de 12 euro staan, daar hebben we geen doemscenario's met abusievelijke gegevens en/of correctoe's voor nodig.