|
Auteur
|
Bericht
|
|
rf
|
Gelukkig begin 2010 verkocht op 1,48 na koop op 0,8 en niet meer ingestapt.
|
logica
Wordt het ooit nog wat?
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Vraag me af hoe het zit met de tijdsindicatie voor andere producten van pharming, behalve dat ene 'pareltje'.
|
pharming
wat doen we vandaag? -25 of -50%?
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Wederom 5%. Over en sluiten voor het sprookje. Ik geloof nergens meer in. Beursnotering onwaardig.
|
pharming
Aandeelhouder oefent warrants uit .
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
trouwens is het verkleinen van belang peizer weer een dag voor een go down nieuwsberichtje, toeval? vrees van niet
|
pharming
NO
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Zou haast niet snappen dat je toekijkende autoriteiten moet wijzen op het niet tijdig en correct weergeven van informatie.
|
pharming
NO
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Ja lijkt me goed plan, reageer gelijk ook even op deze vacature, want wat sijmie kan, kan ik ook, en dit is een lagere functie.
Regulatory Affairs Manager (m/f)
The Regulatory Affairs department in Leiden is looking for a Regulatory Affairs Manager to strengthen its team.
We are looking for a regulatory professional to expand the department now its lead product has obtained European acceptance. As a Regulatory Affairs Manager you are involved in development, compliance of the approved European dossier, and submission of new applications in other countries world-wide, with current emphasis on the US application. You are responsible for writing, reviewing and maintaining regulatory documents for several types of submissions (e.g. Orphan Drug, paediatric, clinical trial (IMPD, IND) and Marketing Authorisation applications. You are also involved in compliance activities (e.g. variations and extensions to approved dossiers as well as close collaboration with logistics, packaging and the commercial parties for distribution). You are involved in development teams to provide regulatory guidance (e.g. review (pre)clinical/early development protocols and write scientific advice documents). Under supervision of the Senior Director Regulatory Affairs, you are the liaison with regulatory authorities and are responsible for internal and external communication. Together with the RA associate, you maintain systems and overviews for tracking all relevant project documentation and submissions.
Profile of the candidate:
• Masters degree in a medical/bio(techno)logical/ (bio) pharmaceutical discipline
• 3 - 5 years relevant working experience in regulatory affairs in (bio)pharmaceutical industry
• Well-trained in writing and composing regulatory documents with expertise in (non)clinical CTD modules
• Experienced in interactions with regulatory authorities including discussions on content of applications
• Experienced in marketed products
• Good verbal and written communication skills, in both the English and Dutch language
• Accurate, flexible, structured, independent with a sense of responsibility
• Pro-active attitude and multi-tasker
• Knowledge of regulatory guidances
• Affinity with (regulatory) document management/tracking systems is preferred
More info?
For more information concerning this position please contact:
Anne-Marie Kop, Human Resources Manager, Pharming Technologies BV
Tel: +31 (0)71 52 47 194
Interested in this position?
Please send your application with a CV before December 31, 2010 to:
Pharming Technologies BV, Attn. Ms. G. Smit, Human Resources Department PO Box 451, 2300 AL Leiden, the Netherlands or
E-mail: g.smit@pharming.com
|
pharming
NO
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Maar moeten er geen instanties zijn die daar wat mee doen, die lezen toch hetzelfde als wij?
|
pharming
NO
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
ik doe mee flop
|
pharming
NO
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
als madoff
|
pharming
NO
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Met zoveel aandeelhouders moeten we die knakker toch tenminste kunnen aanklagen op hetzelfde niveau.
|
pharming
NO
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Wat een afgang deze week zeg, pfff.
|
pharming
Do 03 maart : publicatie jaarresultaat 2010
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Een nieuwe pijplijn naar saoedi arabie lijkt me lucratiever.
|
pharming
Pharming: niks bedonderd
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Gelukkig zijn de omzetten goed voor een amx aandeel.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
De koers wordt voor 80% gerealiseerd door 1 partij. Er zijn teveel nikszeggende persberichten en te weinig cijfers omtrend de knaken en daar gaat het uitteindelijk om. Makkelijk te beinvloeden door grote partij en houdt de kleinere partijen in de greep tot een afwachtende houding. Er gaat voor de cijfers gewoon niemand kopen. Simpel.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Van de 38 dagen, 31 dagen in het rood. Apart.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Kunnen geen winstnemingen zijn, want dat kan niet bij dit aandeel.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Zit ook weer wat in wat bs zegt. Ach we zijn toch aan de goden van het grote geld overgeleverd.
|
pharming
WORDEN WE BEDONDERD
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Volgens mij over een maand al zeker naar de midkap index, dus dan moet men pharming ook in de ordermappies nemen. Toch ligt het redelijk stabiel. Kheb geen idee, tijd voor prognoses die reeel zijn.
|
pharming
WORDEN WE BEDONDERD
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Als je kijkt naar de opbouw van het orderboek en het volstromen van het orderboek gaande de dag, zie je dat er constant dezelfde blokken doorheengaan. Er zijn aandeelhoeveelheden van 400000 stukjes die verdeeld zijn over 3 of 4 orders. Zowel bij bied als laatkoersen. Er zijn weinig particulieren in het aandeel actief de laatste tijd. Wie dat ontkent is blind.
|
pharming
WORDEN WE BEDONDERD
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
mja als je extrapoleerd, morgen groen op het slot.
|
pharming
Schuld Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Zie wel veel rood en rood is de kleur van stoppen. Niemand koopt meer.
|
pharming
Schuld Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Pharming is het misleiden van internetgebruikers.
De term pharming is gekozen analoog aan de term phishing. Beide methoden worden ook gebruikt voor identiteitsfraude.
|
pharming
Believers beloond, non-believers, stap erin !
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Instappen terwijl pessimisme overheerst. Das ook een beredenering.
|
pharming
Schuld Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Ze zal een rood oor krijgen van al die telefoontjes.
|
pharming
Schuld Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
450000000 x 4 euro. Maar dat zijn alleen de investeerders.
|
pharming
Schuld Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Wat is er zo boeiend aan die 15 a 16 cent. Als je denkt dat ie om welke reden dan ook daarheen kan, kan ie net zo goed om welke reden dan ook naar 24 a 25 cent.
|
pharming
Believers beloond, non-believers, stap erin !
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Ik hoop ook dat de negatieve spiraal gebroken is, wordt hoog tijd voor omzet. En Pharming heeft alleen een minieme connectie met de ASCX-index. Al geloof ik wel dat dit het jaar wordt van spijkers met koppen slaan. Eindelijk ook inkomsten ipv uitgaven, dus in vergelijking tot vorige jaren, is het al minder bedroevend dan voorheen. Enige waar ik me zorgen over maak is het totaal uitstaande aandelen icm met de koers. Dat is toch niet zo heel aantrekkelijk in combinatie met het verleden. Jammer dat de pharmacie sector, altijd zo'n 10jarenplan is.
|
pharming
Week 6: < €0.20 of > €0.20 ....
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Wat een onzin, alsof Pharming ook maar iets te maken heeft met de AEX-index.
|
pharming
Week 6: < €0.20 of > €0.20 ....
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Daarom hoef je toch geen draadje te starten.
|
pharming
Anderen loggen in onder de naam beursscanner.
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Geen DNage scheelt Pharming een verlies van ongeveer 3,5 miljoen euro p.j.
|
pharming
De 10 omslagmomenten op 1 rij.
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
http://www.knmp.nl/downloads/produc ten-diensten/farmacotherapie/nieuwe-stoffen-inform atorium/Conestatalfa.pdf
je mag het pilletje dus ook 2 keer per dag tot je nemen, tenzij je gevoelig bent voor konijnen natuurlijk.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
bij die 12 cents uitgifte stond de koers rond de 40 cent.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Company Value 67,23 M€ 2010, verwachting over 2011 stijging van 10%.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Jep, klaag ook niet. Ik deel mijn mening, daar is een forum voor bedoeld. Gelukkig hangt mijn geluk niet vast aan het aandeel pharming of aex aandelen.
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Heb zelf ook een miniem aandeel in het totaal. Wat doe jij hier?
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Toch blijft het een K aandeel.
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Begrijpen eindelijk zelf dat geld stoppen in een bodemloze put zinloos is, als ze dat nou tegen de belegger gezegd hadden...
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Ik zeg zeer zware steun op 20 cent
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
En als het toch niet zo best is, lijkt het wel voorkennis van de grote investeerders, die rustig beetje bij beetje van hun aandelen hebben gedumpt de voorbije maand.
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Afschrijven van iets van geen waarde, is ook weinig afschrijven.
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
In 2010, Pharming spun-off DNage. The current share of Pharming in DNage is 51%. This will decrease if and when DNage attracts new investors. :S
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Lijkt me juist goed nieuws, minder kosten, dus meer winst. Toch al een kansloze tak, hadden ze jaren terug al moeten doen.
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Wanneer komt FDA met uitspraak over Rhucin? Ook die datum is onbekend. Zoals met alles bij Pharming.
|
pharming
Waarde Pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
hoop ook dat het goedkomt, mijn aandeel is voor mij ook redelijk in pharming.
|
pharming
Sterke steun op 0.20€. Laatste een laagste instap?
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
boursorama... elke verkochte hoeveelheid, bv 13.636 komt er direct weer bij in de laat en andersom. 3% erbij, 3,5% eraf, elke order komt keer op keer terug om de zoveel minuten. Opbouw biedt en laat en voornamelijk de hoeveelheid aan orders. Zoveel aandelen en zo weinig orders, handel met grote tussenposen. Kijk maar eens goed, tis al jaren een terugkomend verhaal, al veranderen de aantallen naarmate de koers daalt.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
orderboek
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
als.... de persmachine staat aan bij pharming de laatste weken.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Volgens mij staan de persen weer aan in Leiden.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Ook al is de hele filosofie erachter goed te pruimen, deze wil ik van je site toch wel ff als onzin beschouwen:
Innoconcepts ma 24-01-2011 0.01 downtrend vanaf 0.00
Een aandeel kopen op een moment dat het gratis is, is weinig downtrend natuurlijk en adviezen op basis van een failliet bedrijf is natuurlijk wel maf.
|
pharming
Ga naar dit bericht
|
|
rf
|
Pfff. Le vince typt hetzelfde als stalen. Als je bang bent met verlies op Pharming aandelen, koop je toch kpn, unilever en ahold met wat putopties. Verzekerd dividend, daarvan betaal je wat puts en de rest is winst. Kans op verlies klein. Wie verder een do or die wil plaatsen kiest aandelen als pharming. Niemand weet wat de toko waard is, straks niks of misschien wordt het wel knallen. Technische analyse op dit soort aandelen is zinloos. Daarop snap ik BS niet. Maar het is een gereedschap waar je je op kunt focussen. Ieder zijn of haar meug.
|
pharming
Belangrijke dagen.
Ga naar dit bericht
|