|
Auteur
|
Bericht
|
|
Smarty
|
Kijk die Janken gaaaaaaannnnn,.....en hier zitten ze maar te nerveuzen en stressen.
Omhoog met die zooi........und snell jah.
|
ing groep
ING ma 28 feb t/m vr 4 maart
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
ESOXX, kan me helemaal vinden in jou mening over onze Goeroe Rob Koenders.
De naam GOEROE moet hem ontnomen worden.
Als het hem hem lag hadden we vanaf week 1 al een correctie. Niet te geloven dat een Goeroe er zo erg naast kan / mag zitten.
|
arcelor mittal
Stilte rond AM
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Eenongelooflijke daling vandaag.
De INDUSTRIE stijgt als een gek in Europa, waarmee ARCELOR van alles te maken heeft.
Maar waar wordt naar gekeken? Naar een olieprijsje van dat gare Libie...ja daar heeft Arcelor veel mee te maken. bedankt BerJankey,....door jou stoort de koers weer in, want beleggers hebben namelijk zelf geen hersenen en moeten altijd door U herinnert worden aan bepaalde dingen.
|
arcelor mittal
Stilte rond AM
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Hier zal ING van onder de indruk zijn
"De Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft ING Bank drie boetes opgelegd van in totaal 130.000 euro. Het beleid van de bank bij het verstrekken van hypotheken was onvoldoende gericht op het voorkomen van overkreditering, aldus de toezichthouder."
|
ing groep
ING ma 28 feb t/m vr 4 maart
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Wanderer,
10 jaar lang 2,5% rente?
Jij denkt dat de rente in die 10 jaar niet stijgt ten eerste? waardoor je al snel boven een gemiddelde van 3% gaat uitkomen, maar goed ik ga van het NEGATOEVE uit zoals als goed door jou verwoord. Anders krijg ik daar ook nog de schuld van.
Ten tweede, jij wild lange termijn, dus als jij je centjes 10 jaar kan missen zet he te NATUURLIJK op een spaardeposito waarbij je veel meer dan jou 2,5% krijgt. Jammer dat ik ook dit aan je moet uitleggen.
En als laatste FEIT: onzekere angstige zenuwachtige beleggers als jij moeten niet beleggen, maar dus zoals bovengenoemd SPAREN !! Dan heb je pas zekerheid. Beleggen kan NIEMAND voorspellen namelijk. Misschien hebben we binnen 4 jaar de 3e-wereldoorlog en zijn je centjes op lange termijn niks meer waard.
Dus waarom je nou zo semi-geinteresseerd bent in ARCELOR, snap ik totaal niet? Of benje een gefrustreerde belegger die al veel centjes is verloren aan ARCELOR? Verdiep je in de Junior Penny Spaarrekening, veeeeel beter voor jou.
|
arcelor mittal
Stilte rond AM
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Wanderer,...voor mensen als jou hebben ze spaarrekeningen uitgevonden. Kan je lekker 10 jaar lang tegen gemiddeld 3% je geld weg zetten. Meneertje lange termijn.
Ga je zelf lekekr verdiepen in een aandeel als je die wil kopen, als een ander het zegt kan je die zeker de schuld geven behalve je eigen.
Zeer sterk Koopsignaal inderdaad voor Arcelor, en waarom? Verdiep je daar lekker zelf in.
Of moet je je nog serieus nemen ook.?
Zoals meneer Fortuin ooit zei tegen mevouw...GA toch koken, zeg ik tegen jou,...ga toch een sparen.
Dat is mijn koopadvies voor jou.
|
arcelor mittal
Stilte rond AM
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Wanderer bijvoorbeeld door te kijken waar die vandaan komt, 2 weken terug?
Zoals voor ieder ander aandeel,....logisch toch.
|
arcelor mittal
Stilte rond AM
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Goed toch vandaag,...morgen hopelijk weer boven de 27 en op naar de 30+.
|
arcelor mittal
Stilte rond AM
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Zelfs Droad opend geen draadje meer voor Arcelor?
Geen zorgen mannen, ik zit nog in Arcelor en dat zegt genoeg
Waarom Arcelor de klappen moest opvangen voor een vrees voor de hoge olieprijs is mij een groot raadsel. Maar simpele beleggers denken oww... olie is een grondstof, en die stijgt, dus ook Arcelor. Zonder onderbouwing. Ik verwacht toch wel een flinke opwaartse correctie voor Arcelor. Want deze afstraffing sloeg nergens op.
|
arcelor mittal
Stilte rond AM
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Rich hoe ingestapt?
Voor de puts of de Ups
|
ing groep
ING ma 21 t/m vr 25 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Aldus de Jankeys:
"Zo ff die slaafse Europese knakkers van ons afschudden en na 17:30 uur kunnen we weer stijgen...lekker puhh
Wat volgens ze ons toch weer trouw"
|
ing groep
ING ma 21 t/m vr 25 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Goed zo Corstaal positief blijven in deze overdreven droeve tijden in de hand gewerkt door paniekerige verkopende kuddedieren.
Maaar om nou te zeggen dat we in 2 dagen tijd nog bijna 8% gaan stijgen is ook weer het uiterste
Vrijdag eindigen op 27 vind ik momenteel ook al goed. En dan volgende week doorstomen.
|
arcelor mittal
Arcelor ma 21 t/m vr 25 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Nasdaq op -3% en DJ -1,5%
En als Egypte op zijn gat ligt reageerd de beurs niet eens, sterker hij steeg alleen maar.
|
ing groep
ING ma 21 t/m vr 25 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Trouwens ook erg belachelijk dat de beurst totaaaaal niet reageerde bij ene opstand in Egypte, maar des te dramatischer reageerd op buurland Libie.
Wat een kuddegedrag ten TOP !!!
|
arcelor mittal
Arcelor geen bemoeienis met Libie
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
"De aanhoudende onrust in de Arabische wereld zal niet leiden tot een crisis op de financiële markten, tenzij hij overslaat naar Saudi-Arabië. Dat verwachten deskundigen niet. Beleggers werden de afgelopen dagen wel opgeschrikt door de escalerende situatie in het olierijke Libië. ,,Maar als het tot dit land beperkt blijft, zijn we het over een paar dagen weer vergeten'', stelt hoogleraar en vermogensbeheerder Fred Huibers van het Haags Effektenkantoor."
Misschien dat de paniekerige kuddedieren hem wel geloven i.p.v.mij
Stelletje nerveuse wezens bij elkaar die handelaren.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Staal voor bommen.
Staal voor kogels.
Staal voor vliegtuigen.
Je zal zeggen dat Arcelor juist garen moet spinnen bij een oorlog.
Maar ja zoals altijd, als de olieprijzen onder druk staan legt met ook de link met de staalprijzen.
Sommige dingen kun je de paniekbeleggers / kuddedieren eenmaal niet wijs maken.
Maar goed ook de angstige kuddediertjes gaan het zich langzamerhand heus wel beseffen, en voor je het weet staan we weer op de 30.
Er is zelf meer vertrouwen in de aandelen van het bankwezen dan in de industrie, erg tegenstrijdig als je de economie volgt. Maar goed ik ben dan ook geen Goeroe.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Was Droad nog maar op vakantie,.....dat waren nog eens tijden...zucht
|
ing groep
ING ma 21 t/m vr 25 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Goh Goh wat zijn we weer lekker nerveus in Amsterdam omdat ergens in Libie een dictator van zijn troon gestoten gaat worden......dat is toch alleen maar GOED nieuws.
Gaan we ons nu al druk maken om de olieprijs pfffffff. Handelaren snappen het echt niet, stelletje stress-kippen.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Waarom al 3 weken van daling?
Alleen maar vanwege de grondstofprijzen?
Ik zal me moneteel meer zorgen maken om het bankwezen dan om de industrie.
Maar die stijgen juist,..leuk dat alles altijd tegen de logica in gaat.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Dat denk ik dus ook Corstaal.
Arcelor zal toch wel wat meer waard zijn dan Aperam. En als Aperam al een ernstig koopadvies krijgt,...laat staan Arcelor die momenteel lager staat als Aperam.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
ING is begonnen met het volgen van nieuwkomer Aperam en hanteert een koopadvies. Volgens analisten van de bank is het roestvrijstaal bedrijf flink ondergewaardeerd in vergelijking met Europese sectorgenoten.
Aperam, een afsplitst onderdeel van staalgigant ArcelorMittal, kwam begin dit jaar gelijk in de AEX tegen een entreeprijs van €28. Daarna zat het aandeel flink in de lift. ING gaat er van uit dat Aperam rond het huidige niveau in de komende 12 maanden nog een opwaarts potentieel heeft naar €36.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Vandaag ex-divident.
Volgende week weer knallen.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Piet Keizer dit heeft niks met Mikpunt te maken, Dieter spreek ons toch ook aan..."maak je geen zorgen, goede cijfers etc."
Als hij zo grote mond heeft, en achteraf totaal geen gelijk heeft dan spreek ik diegene ook graag even aan.
Of mag je hier alleen maar complimenten uitdelen?
|
tomtom
Eindelijk Bevestiging en Nu Knallen
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
TomTom blonk zeker uit vandaag Dieter.
Als je dit goede cijfers noemt......
Pas op met wat je zegt als je iets niet ZEKER weet !!!
|
tomtom
Eindelijk Bevestiging en Nu Knallen
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Tis weer stil hier.
Het aandeel blijft al een poosje achter....gaat er morgen gebeuren??
|
arcelor mittal
ARCELOR ma 14 t/m vr 18 FEB
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Mij te groen allemaal de laatste 3 maanden.
Bevalt me voor geen meter,...what goes up ...must go down
|
ing groep
ING ma 14 t/m vr 18 FEB
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Drukke bedoening hier....
|
arcelor mittal
ARCELOR ma 14 t/m vr 18 FEB
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Niet meer dan normaal toch dat we de handrem erop hebben, na 3 maanden van stijging?
Topvormingen doen zich voor, we gaan ons opmaken voor een correctie,.....kan niet uitblijven. Het moet toch eens naar beneden.
|
ing groep
ING ma 14 t/m vr 18 FEB
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
"In de markt gaan verschillende geruchten rond AkzoNobel. Een gerucht is dat private equitybedrijf Capital de laatste weken het belang in AkzoNobel heeft afgebouwd. Dat zou de koers hebben gedrukt, maar nu dat afbouwen voltooid zou zijn, zou de koers weer omhoog kunnen."
"Splitsing?
Een ander verhaal dat de ronde doet, is dat twee (andere) private equitybedrijven juist belangen aan het opbouwen zijn in AkzoNobel. Zij zouden het concern willen splitsen in een chemie-deel en een verf-deel."
Oftewel GERUCHTEN die slechts een select aantal invloedrijke mensen teb gehore is gekomen....ook wel voorkennis genoemd.
|
akzo nobel
Vreemde felle stijging in 1 uur tijd
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Wat gebeurt hier nou weer op 10 februari 2011 tussen 16:00 uur en 17:00 uur ?
Ik zeg hier moet een grootschalig onderzoek naar komen. 5,5% stijging in een uur tijd? hmmmm
|
akzo nobel
Vreemde felle stijging in 1 uur tijd
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
AEX als enige van europa in korte tijd de plus in?
Dankzij felle koersstijging 5% in een uur van AKZO?
Hmmm vreemd...
|
ing groep
ING ma 7 feb t/m vr 11 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Alro....als je nog niet op vakantie bent...WATCH IT !!
"Luchtvaartmaatschappij Air France-KLM gaat haar operationele winstdoelstelling voor het gebroken boekjaar 2010/2011 niet halen. Het concern zei woensdag bij de presentatie van de derdekwartaalcijfers onder de verwachting van 300 miljoen euro uit te komen. Het concern gaat wel uit van een positieve operationele winst."
|
arcelor mittal
ARCELOR ma 7 feb t/m vr 11 feb
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Winstnemingen?
Of tijd voor de correctie?
|
ing groep
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Eltoro troost je,....ik bij 7,6
En dat komt puur door vorig jaar.
Heb ook ruim 12 maanden dat aandeel gehad.
Eens houdt je geduld op want er zat maar geen vooruitgang in en die 8 was zoooo moeilijk te overbrugen om vervolgens weer helemaal naar 6,8 te duikelen. En toen was ik zeer blij toen hij weer bij 7,8 kwam. Achteraf stom.....tsja als je nou eens alles vooraf wist, had ik al miljonair geweest
|
ing groep
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Rich, ik snap er ook echt niks van.
Daar waar ik vorig jaar al een flinke stijging naar koers 9 - 10 had verwacht en het maar niet vooruit te branden was, gebeurt het nu heel snel.
Te snel mijns inziens maar goed.
Ik bespeur momenteel negatieve geluiden over europese banken, dus of dit lang goed kan blijven gaan betwijfel ik.
Maar echt proficiat voor de zittenblijvers,....vette winsten bij ING in korte tijd kunnen behalen.
Helaas was ik al in de koers 7 uitgestapt ...maar ja.
Mocht vandaag ook niet mopperen met Arcelor.
|
ing groep
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Pas op de Ierse Banken !!
Ik snap wederom de stijging eerlijk gezegd niet.
Veel te veel in zeer korte tijd gestegen.
Dit aandeel moet op zijn smoel gaan binnenkort.
|
ing groep
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Alro...gefeliciteerd.
Goed gehandeld en gewoonje winst genomen
Lekker vakantie vieren van het AM geld, heerlijk toch.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Pietje Keizer, je onderschat de gemiddelde Forumlezer wel zeg.
Ze hebben zelf hersenen en bepalen zelf wel of ze hun geld besteden aan een aandeel of niet!!
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Verkeerd gedacht dan Amarilusboer.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
HUPSAKEEEEE het kan niet op
"Het sterke opwaarts potentieel van circa 10% in de Eurostoxx50 Index sluit niet uit dat de AEX Index kortstondig boven de weerstand 366-378 punten weet uit te tornen voor een mogelijk top scenario rond de 395 tot 400 punten"
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Nou met deze eindspurt zitten we er morgen al Alro
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Maar goed ze kunnen die daling beter maar vooraf hebben ingeschat dan dat hij onverwachts komt,...dan kan het alleen maar meevallen toch
Denk dat ik wel ff lekker veilig blijf zitten hier.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
""De gemiddelde verwachting van analisten is dat het bedrijfsresultaat van het staalconcern in het vierde kwartaal van 2010 met 21% is gedaald tot $1,68 miljard, in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Ook ArcelorMittal komt dinsdag voorbeurs met cijfers. Maandag werd bekend dat het staalconcern samen met Nunavut Iron Ore ruim 90% van de aandelen van de Canadese ijzerertsdelver Baffinland in handen heeft.""
Die daling zit denk ik al in de koers verwerkt aangezien hij vergeleken Aperam neit vooruit te branden is.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
En of ik er vertrouwen in heb, mede omdat ze een poosje achter zijn gebleven in stijging (vergeleken met bijv. ING).
Maar om nou te zeggen dat we vrijdag al op 28,5 staan is wel erg oppertunistisch Hoewel ik het natuurlijk wel meehoop.
Ik denk vrijdag op uhm....27,5.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Wat een dooie boel ....wat denken we??
Deze week omhoog knallen? of blijven we WEER zweven rond de 26,6?
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Moet je de grafieken eens op elkaar leggen.
tussen 16:00uur en 17:30 uur zakken we als een siamese tweeling met de DJ. De AEX sluit, en HUP DJ gaat weer omhoog, lekker weer van ons afgeschut die amsterdammers.
En weer trappen die bange laffe kuddedieren op de amsterdamse beurs erin.
Wij maken ons enorme zorgen om het banencijfer van de USA, en gaan lekker in het negatieve centiment mee, behalve de Janken zelf....ik zal me kapot schamen als zulk kuddedieren gedrag keer op keer wordt afgestraft door de Janken.
GA TOCH LEKKER JE EIGEN WEG AEX !!!! Ipv altijd maar tegen je grote broer op te kijken.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Ga ik ook van uit Alro,...ARCELOR is immers behoorlijk achtergebleven afgelopen week.
Tijd voor een inhaalslag.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Thx Droad,
Ziet er meteen stukken professioneler uit met zo'n daggrafiekje.
|
arcelor mittal
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Thx Droad,
Ziet er meteen stukken professioneler uit met zo'n daggrafiekje.
|
ing groep
Ga naar dit bericht
|
|
Smarty
|
Speed, ik zal niet weten hoe ik een daggrafiek moet toevoegen. Dus als iemand zich geroepen voelt? Maak dan even een draadje voor volgende week aan........anders doe ik het weer op amateuristische wijze
En als je dan toch een draadje met daggrafiek kan maken voor ING, doe dat dan ook even voor ARCELOR mijn dank is groot.
|
ing groep
ING ma 31jan t/m vrij 4feb
Ga naar dit bericht
|