Ga naar Bindex Messages posted by siha
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  

Profiel voor siha Profiel voor siha Messages posted by siha Messages posted by siha Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 98, 99, 100 Volgende 

Categorie:

Auteur   Bericht 
siha Droadneggel WS 8,37 Niet te hopen dat ing hier gaat volgen. Wordt het echt vlug wegwezen dan linearecta Aegon denk ik.
ing groep ing groep ING ma 23 t/m vr 27 NOV ING ma 23 t/m vr 27 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha

http://www.youtube.com/watch?v=C3mK QT08_rk
Beleggingsclubs Beleggingsclubs AGAIN...midnight moods. AGAIN...midnight moods. Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Ook welkom

http://www.youtube.com/watch?v=Zafl NU45bVY
Beleggingsclubs Beleggingsclubs AGAIN...midnight moods. AGAIN...midnight moods. Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Hallo

http://www.youtube.com/watch?v=PDZc qBgCS74
siha Leuke dag vandaag 8,62% up.
Boekje ziet er goed uit kan morgen nog weleen lekker stijgen!!!!
thomson thomson Thomson weer in de lift Thomson weer in de lift Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Thomson treintje rijd weer +8,42 %
thomson thomson Thomson weer in de lift Thomson weer in de lift Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Nou van mij mag Joost ook terug komen.
Joost kan het weten is het spreekwoord toch?
Nu eindelijk is op naar de 3,50. Anders krijg ik steeds meer het gevoel dat het dood geld is wat ik hier in heb gestoken.
ageas ageas FORTIS ma 23 t/m vr 27 NOV FORTIS ma 23 t/m vr 27 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha bonne nuit aussi

http://www.youtube.com/watch?v=wNps eDpfdhA
Beleggingsclubs Beleggingsclubs NON STOP MIDNIGHT MADNESS NON STOP MIDNIGHT MADNESS Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha http://www.youtube.com/watch?v=hLia xoxNmJI
Beleggingsclubs Beleggingsclubs NON STOP MIDNIGHT MADNESS NON STOP MIDNIGHT MADNESS Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha http://www.youtube.com/watch?v=wk3S 20v9yGs
siha Zit aegon mee ws sluit op 4,89
aegon aegon Aegon: week 48 de week van de waarheid??? Aegon: week 48 de week van de waarheid??? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha special vml

http://www.youtube.com/watch?v=6mK3 N72UlNc
siha Komende twee dagen nog wat up of verder down?
Denk dat de slotkoersen net onder de 5 euro blijft liggen. M.i. schommelingen tussen de 4.96 en 5,03?
aegon aegon Aegon: week 48 de week van de waarheid??? Aegon: week 48 de week van de waarheid??? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Tout doucement

http://www.youtube.com/watch?v=Z32R knbZE2I
siha Zover ik weet nemen ze het gemiddelde van de koersen tussen 23/11 en 27/11.
siha johannes 3,64
blommetje 3,37
siha 3.34
misterZ 3,21
john 3,15
bra 3,14
mark 3,09
adriaantje 2,98
barrel 2,94
niet groot 2,91
droadneggel 2,85
razorblade 2,73
rob 2,511
wilver 2
ageas ageas FORTIS ma 23 t/m vr 27 NOV FORTIS ma 23 t/m vr 27 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha voor mij geen aanrecht

http://www.youtube.com/watch?v=XhMj a7DA78c
siha ik Zoek die pot aan het eind van de regenboog krakra.
Nog leuke zaken kunnen doen met aegon, bem je nog ingestapt staat nu lekker laag.
Bod was redelijk maar moet er wel het licht van een expert over laten vaeeml schijnen.
aegon aegon AEGON ma 16 NOV t/m vr 20 NOV AEGON ma 16 NOV t/m vr 20 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha AEX moet eens naar de Duitse beurs kijken i.p.v. naar de Dow die blijft lekker groen bij de oosterburen
aegon aegon AEGON ma 16 NOV t/m vr 20 NOV AEGON ma 16 NOV t/m vr 20 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha AEX moet eens naar de Duitse beurs kijken die trekt zich niks aan van de Dow en blijft lekker groen
Dagelijkse discussie Dagelijkse discussie Woensdag 18 November 2009 Woensdag 18 November 2009 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha 3.021
ageas ageas FORTIS ma 16 NOV t/m vr 20 NOV FORTIS ma 16 NOV t/m vr 20 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Eurocastle zoekt voorzichtig de hogere regione op.
eurocastle invst eurocastle invst Wordt Eurocastle nu de jackpot??? Wordt Eurocastle nu de jackpot??? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Adriaantje thanks voor je reactie.
Misschien beter en ook wel goed als je een voorzichtig advies geeft.
Maar ik vond het een beetje sneu voor krakra omdat ik dacht dat die niet wist welke kant op te vliegen.
Ik was van mening dat krakra wel voor 5,10 of 5,20 in kon stappen. Vandaar mijn reactie.
gr siha.
Krakra wel of niet ingestapt??
siha Hoi Adriaantje,
Begrijp ik nu uit je posting dat het wel verstandig is om in te stappen. Niet dat het wat uit maakt maar ik dacht dat je vrijdag zei om nog te wachten om in te stappen. Natuurlijk ik vind dat iedereen het recht heeft om van mening te veranderen. Niks mis mee.Maar ik reageer eigenlijk omdat je zo stellig was.
gr siha
siha beneteau waarom reageer je eigenlijk op dit (klote) aandeel. Promoot of zeg dan wat zinnigs over een aandeel wat wel goed is.
qurius qurius Week 46/47 Week 46/47 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Fortis ziet kwartaal 3 omslaan in winst.
Volgens de analisten zal Fortis een winstmaken in q3 van 136 miljoen tegen een verlies van 135 miljoen q3 in 2008.
ageas ageas FORTIS ma 16 NOV t/m vr 20 NOV FORTIS ma 16 NOV t/m vr 20 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Wordt flink gedrukt!!!!!!
siha Is ECT bezig met een uitbraak?
eurocastle invst eurocastle invst Wordt Eurocastle nu de jackpot??? Wordt Eurocastle nu de jackpot??? Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Free Cash Flow Turns positief voor Twaalf Fortress Investment Group's Maanden
11.13.2009

New York, NY, 13 november 2009-Free-Cash-News meldt dat vrije kasstroom voor Fortress Investment Group LLC (NYSE: FIG) voor de twaalf maanden eindigend op 30 september 2009 was een positief 72.420.000 dollar, vergeleken met een negatief Free Cash Doorstroming van $ (41.816.000) voor de vergelijkbare jaar eerder twaalf maanden. Free Cash Flow voor de laatste twaalf maanden bereikte ook een twee jaar hoog.

Voor kwartaal Fortress Investment Group eindigde 30 september 2009 Free Cash Flow was 67.192.000 dollar, vergeleken met 195.195.000 dollar, een verlaging met 66% tegenover de vergelijkbare jaar eerder kwartaal. Volgens de Free-Cash-News Fortress Investment Group heeft twee opeenvolgende kwartalen van positieve vrije kasstroom gegenereerd. Vrije kasstroom voor het meest recente kwartaal ook tot een twee jaar laag.

De aandelen van Fortress Investment Group werden onlangs handel op $ 4.23.

Free-Cash-Nieuws hanteert de volgende definitie of de berekening voor haar gepubliceerde Free Cash Flow nieuws en verslagen:

Vrije cashflow is gedefinieerd als kasstroom uit bedrijfsactiviteiten of operationele cash flow plus of minus kapitaaluitgaven. "Investeringen" is een post, die kan worden gevonden in de kasstroom uit investeringen afdeling van een bedrijf Kasstroomoverzicht die elk kwartaal wordt ingediend in de 10Q en 10K rapporten die moeten worden ingediend door beursgenoteerde ondernemingen bij de US Securities & Exchange Commission.

Free-Cash-Nieuws publiceert elk kwartaal updates op vrije kasstroom voor ongeveer 8.200 beursgenoteerde Amerikaanse bedrijven. Het houdt ook toezicht op en publiceert nieuws en speciale verslagen op 216 industrie groepen. Meer informatie over Free-Cash-Nieuws is beschikbaar op www.StockTrendNews.com.

Copyright 2009 StockTrendNews.com
siha Wordt moeilijk ik kan mij in de zienswijze, van zowel Adriaantje als Speedracer vinden. Ik denk ook meer in de gedachtengang van Speedracer. Maar distuleer daar nu het juiste,om tot een ultieme
en juiste beslissing te kunnen komen.
aegon aegon AEGON ma 9 t/m vr 13 NOV AEGON ma 9 t/m vr 13 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Nog maar even voor die het gemist hebben:

Eurocastle herfinanciert, ziet transacties aantrekken
12 november 2009, 10:11 uur | FD.nl/DJ
AMSTERDAM (FD.nl/DJ)--Eurocastle Investment Ltd heeft in het derde kwartaal zijn kortetermijnschulden verder verminderd en de inkomsten en bezettingsgraad in zijn vastgoedportefeuille verbeterd.

Het vastgoedfonds stelt dat de Duitse vastgoedmarkt lijkt te stabiliseren na de waardedalingen sinds 2007 en ziet de verkoopvolumes aantrekken.

Het transactievolume in de gehele Duitse vastgoedmarkt is met euro 7 mrd in de eerste negen maanden nog niet de helft van de euro 16 mrd in dezelfde periode een jaar eerder. Het bedrijf ziet echter signalen van toenemend vertrouwen en verwacht dat het transactievolume in het vierde kwartaal mogelijk zal toenemen.

De bezettingsgraad verbeterde tot 86,1% van 85,9% aan het einde van het tweede kwartaal.

De boekwaarde per aandeel daalde naar euro 1,37, van euro 1,91 aan het einde van het tweede kwartaal. Van de waardedaling was euro 0,25 het gevolg van afwaarderingen en euro 0,29 van verwatering door de uitgifte van converteerbare perpetuals ter waarde van euro 24,75 mln.

Eurocastle's dertien vastgoedportefeuilles met in totaal 558 kantoorpanden en winkelpanden in Duitsland hadden aan het einde van het derde kwartaal een waarde van circa euro 3,8 mrd.

In het derde kwartaal werd voor euro 24,75 mln aan kapitaal opgehaald met de uitgifte van de converteerbare achtergestelde perpetuals. Daarmee werd de kredietfaciliteit verder afgebouwd tot euro 12,75 mln. Begin dit jaar was dat nog euro 125 mln.

Voor de faciliteit van euro 59 mln die in december afloopt, voor een gestructureerde hypotheekobligatie (cdo), heeft Eurocastle een principe-overeenkomst voor verlenging met 12 maanden getekend.

In het afgelopen kwartaal werden zes panden verkocht voor euro 8 mln, iets onder de boekwaarde van euro 8,2 mln. Daarmee zijn sinds het begin van het jaar in totaal zeventien panden verkocht met een totale opbrengst van euro 113 mln.

Eurocastle, dat ernaar streeft om panden te verkopen die een stabiele of volle waardering hebben, lijkt de verkoopactiviteit in het vierde kwartaal op te zullen voeren.

Sinds het einde van het derde kwartaal werd een pand verkocht voor euro 9,2 mln en zijn verkoopcontracten getekend voor elf panden voor euro 179,2 mln.

Het vastgoedfonds heeft zijn tweede beursnotering in Frankfurt per 3 november beeindigd.

Archie van Riemsdijk; FD.nl/DJ; +31-20-5928456; archie.vanriemsdijk@dowjones.com
siha Adriaantje zou je mij dat dan is uit willen leggen waarom het voor de aandeelhouders beter is.
aegon aegon AEGON ma 9 t/m vr 13 NOV AEGON ma 9 t/m vr 13 NOV Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha oud friese nagelkaas nog nooit op. Maar lijkt me lekkerder als tenenkaas
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 755 De NaBeursKroeg 755 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Heb je er even tussen gezet Krakra, wel dicht bij mij nou ja kan ik op je passen

johannes2 3,64
siha 3,43
krakra 3,44
mark 3,35
droadneggel 3,18
bracar 2,58
bfa 0,85

siha Pak wat te drinken van mij jongens en meisjes. Ofwel dames en heren.
Beleggingsclubs Beleggingsclubs De NaBeursKroeg 755 De NaBeursKroeg 755 Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Nou krakra ben benieuwd waar je meekomt!!
siha Bracar dat zie ik wel en ze hebben nu al een paar weken geprobeerd om het onder de 4 eurie te krijgen.
Niet gelukt. En de kleine belegger is echt niet zo gek om ze met verlies te verkopen zodat de aasgieren ze op kunnen pikken. Ik mag het mis hebben maar denk toch dat we de komende weken de goede kant op gaan. Over 5 weken is het gedaan met dit jaartje. Dus nog even een eindejaars rally.
siha Hoef je alleen maar inleggeld over te maken op rek nr 3432552311
siha Bracar moet ie bij aegon og lager dan.
Ze lopen nu overal te schreeuwen dat de papieren recessie teneinde is. Sentiment zit het wel goed mee als het ook maar even stijgt. De Doe en futs nog steeds groen. Ik heb er een goed gevoel over next week.
siha Durf het bijna niet te zeggen, maar blijven positivimo

johannes2 3,64
siha 3,43
mark 3,35
droadneggel 3,18
bracar 2,58
bfa 0,85

siha Gezellie kom er bij. Denk er om behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor het heden.
Maar veea gelukkig is natuurlijk mooier en je hoeft ook geen kapitalen te verdienen zeg ik dan maar. Hoef er niet in te zwemmen maar er in pootje baden lijkt mij wel lekker
siha Piet keizer bijna gefeliciteerd!
siha Denk het ook klojo wordt onderhand weleens tijd.
Geloof er niet meer in dat de grootaandeelhouders de koers laag willen houden. Je denkt toch niet dat aegon ze daar voor zal belonen. Mag nu echt wl naar de zes of richting zeven. Wordt maar groepen recessie is voorbij. Althans voor de beurs, want die lopen altijd een jaar voor op jan met de pet.
siha De DOW peert hem weer eens keer en weer zonder ons!
siha Moed houden krakra over een half jaartje staan ze dik op 15 eurie. Dus je hoeft niet triest te worden.
Want als je triest(vaee bent kan een half jaar lang duren.
Sla je vleugels lekker uit en geniet.
amg amg woensdag 11 november ! woensdag 11 november ! Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Wat gaat ECT morgen doen. Kan zo maar eens zijn dat ze verder gaan stijgen. Vandaag 3 cent er bij. Morgen een verdubbeling?
Per slot van rekening zag het er nog niet zo slecht uit q3.
eurocastle invst eurocastle invst Eurocastle invst   Wapengekletter Eurocastle invst Wapengekletter Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Volume nu al ruim over de miljoen!!!!!
bied 0,49 laat 0,50
eurocastle invst eurocastle invst Eurocastle invst   Wapengekletter Eurocastle invst Wapengekletter Ga naar dit bericht Ga naar dit bericht
siha Op naar de 1 Euro!!!!!!! Volume verdubbeld binnen een half uur.
siha Eurocastle koers stijgt en volumes nemen toe.
Eurocastle herfinanciert,ziet transacties aantrekken
Gaan we doen wat Antonov deze week al eerder deed of beter.
siha Gaan jullie echt danken dat het morgen of overmorgen weer down gaat. Men kan natuurlijk bij agn ook aardig wat binnen halen als ze de koers ff flink laten oplopen. Zelf denk ik dat 6,20 er wel inzit of ben ik nu te optimistisch.